![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die gasten hun leven in Vlaanderen is wel voorbij. Dit pakken ze voor altijd mee. Waar ze ook gaan werken, trouwen etc.. .
Het is niet goed te praten maar die gasten zijn nog wel verdomd jong .... en stom ... . Hele spijtige zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigen schuld, dikke bult.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal niet voor alle leden en aanwezigen even erg zijn. Maar schachtentemmer Alexander die er een speciale editie van had beloofd te maken gaat wel problemen tegemoet.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer hier eens een naam van 1 van de verdachten te posten. Het zal niet lang duren voor Maarten een aangetekende brief krijgt.
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() What the fuck: naam, adres, telefoonnummers, gegevens van broers en zussen. Is dat nu niet wat overdreven om dat allemaal bekend te maken?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is doxing. Extreem rechts hier op dit forum vindt dat best ok.
![]() |
#127 | ||
|
![]() Citaat:
Op een bepaald moment wordt het lastig waar de schandpaal begint en eindigt. Ik herinner me een jonge verkiezingskandidaat die 1X (éénmaal) naar een bijeenkomst van Schild & Vrienden bleek te zijn geweest (blijkbaar om vast te stellen dat het zijn ding niet was). Die jongen werd direct van de lijst gegooid. Heb het maar voor.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 11 augustus 2020 om 20:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik mag het hopen, dat ze dit heel hun leven meedragen. Ze hebben godverdomme iemand doodgemarteld.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | ||
|
![]() Citaat:
Nu ja, als ik hier vertel dat ik dol ben op Tuborg, en een groot supporter van FC De Blauwe Korenbloem, zullen ze me ook misschien ontmaskeren ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() het openbaar maken in de media is inderdaad delicaat. hoorde dat ze bedrijven inhuren die hen "wist" van het internet en een leger advocaten hebben die elke mogelijke "procedure"fout zal aanwenden zodat ze er met een taakstrafje van afkomen. die gasten die hebben zitten martelen tot de dood met gevolg, hebben geen rouwbesef, enkel bezig met hun eigen.
de link naar een site is uiteraard geen media, 'k snap wel niet waarom personen die niet bij reuzegom zitten daar perse ook op moeten staan. Laatst gewijzigd door Tamam : 11 augustus 2020 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar zitten toch zonen (waar zitten de dochters?) van straffe gasten tussen. Nu, wat vind jij dat een hotshot is? Alleen maar de zoon van de gouverneur?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze extreemrechtse trolletjes zouden daar wel voor zorgen. Maar voor de goede orde: ben je pro of contra doxing? Ik ben tegen, zelfs in dit geval.
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Niet posten laat het gerecht zijn werk doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() Citaat:
Goh, doet er me aan denken, we hebben een jaar of twaalf geleden zo op dit forum es voor de fun allemaal een foto van onszelf gepost. Nu was het zo, dat iedereen die foto er na een half uur weer afhaalde om misbruik te vermijden. De pointe zat hem er ook in dat er toch altijd iets was met de foto, zodat je toch nog een beetje je identiteit beschermde (vb een carnavalfoto van jezelf of zo) Ik heb toen een foto gepost die van me werd gemaakt, nadat ik was afgedaald in een kolenmijn (je kan je voorstellen hoe zwart ik er uitzag)
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 11 augustus 2020 om 21:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() bitter weinig mensen geloven dat het gerecht zijn werk kan doen... ze moesten zoeken naar een rechter al wiens zoon niet bij reuzegom zat..
Wel waar ivm niet posten op media, journalisten gaan er heel voorzichtig mee om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() is er iemand die echt geloofd dat die elitaire gasten met al hun connecties een paar jaar gaan moeten zitten?...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zulke zaken zijn absoluut degoutant en ontoelaatbaar. Het slachtoffer wordt m.i. echter wel iets te veel als onschuldig afgeschilderd. De reputatie van Reuzegom is al lang gekeken. Hij koos uiteraard niet voor die foltering en zijn dood, maar hij koos er wel voor lid te worden van die degoutante groepering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag me af hoe lang het daar al traditie was om schachten te urineren. En of mensen die zich daar mee bezig houden niet beter uit de maatschappij worden gehaald.
Idem voor het uitlachen van bedelaars.