![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en als de 'vlaamse boerin' niet meteen wil verkrachten ze haar wel even. allah heeft daar weinig bezwaar tegen naar het schijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() grappig is bovendien dat men niet-blanke vrouwen blijkbaar pas mooi vindt wanneer ze toevallig typisch arische gelaatstrekken vertonen (ga de miss world foto's maar eens na) en de typische gelaatstrekken van hun eigen ras niet vertonen. een zwarte vrouw met zoeloe lippen, kroeshaar en een brede neus (typische afro-kenmerken) zal je er niet rap zien.
en o zo typisch gaan ze er dan mee pronken van 'kijk wat een mooie niet-blanke schoonheid' terwijl ze juist een niet-blanke met blanke gelaatstrekken is. ontdek de 'racist' in jullie zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 5 december 2004 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Burger
|
![]() schoonheidsideaal is idd aan het "verbreden"...
men wil magere meisjes. met arische gelaatstrekken, smalle neus en sterke jukbeenderen. anderzijds vollere lippen en achterwerk..en natuurlijk een bijhorende boezem. en in Latijns amerika is natuurlijk van beide rassen wat in de genenpoel te vinden. misschien dat 75% germaans en 25 % wat donker genenmateriaal de mooiste meisjes oplevert ? en jef hoeyberghs kan ook nog helpen.. ![]()
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] Laatst gewijzigd door liesl : 5 december 2004 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
meen je dit nu? zijn dit "arische" kenmerken" volgens jou? Ben jij ooit al buiten je dorp geweest?
![]() |
![]() |
#126 |
Partijlid
|
![]() Ik vind meiskes niet schoon of lelijk omdat ze typische kenmerken van één of ander ras vertonen, ze kunnen iets uitstralen of net niet en dat raakt me al dan niet.
Wat wel opvalt is dat blanken een bruine huid willen hebben en zwarten een blanke(re). De ene vindt een bruinere huid exotisch, de andere wil met een blankere huid een hogere status verwerven. Is dat hypocriet? Dat weet ik niet zo, aan het schoonheidsideaal van een dun meiske beantwoorden ook bijlange na niet alle "Vlaamse meiskes". Ik denk dat we schoonheid zoeken in wat ook zeldzaam (exotisch) is voor onze maatschappij. Het gras is altijd groener aan de andere kant... Ge moet daarom nog geen theorieën gaan verzinnen van superioriteit (ook al gaat het enkel over schoonheid) of zo, dat is gevaarlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En kelt, de post van gouverneur over West-, Oost- en Frans-Vlaanderen blijft op jouw naam staan. Ik heb het volste vertrouwen in je. ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allez, Mitgard moet ook lekker persoonlijk worden. Deze reactie van jou met een hoop clisjee veronderstellingen verbaast me toch enorm van jou. Wellicht is Djeeuw een vriendje dat snel moet verdedigd worden zeker? Het enige wat ik mezelf in deze draad kan verwijten is een vrij cassante doch algemene tegenreactie op jou eerste posting. Nergens werd ik persoonlijk in de eerste postings, zeker niet tegen jou. En dat ik harde reacties verwacht als ik de vlaamse schoonheid in twijfel trek, zeker van jou, daar heb ik ook geen probleem mee. Dat je zo persoonlijk moet worden met belachelijke clisjees dat vind ik ronduit zwak en onder de gordel, ik ga er zelfs niet verder op in. Als je eerlijk en objectief kan zijn in mijn specifieke polemiek met Djeeuw, dan was mijn harde persoonlijke reactie na 2 verwittigingen verantwoord. Ik dacht dat iemand als jij dat wel zou begrijpen, daarom niet goedkeuren, maar minstens begrijpen. Ik weet intussen nu al wel dat ik jou postings, waarvan het overgrote deel niet minder cassant zijn dan mijn eerdere posting in deze draad, niet meer zo naar waarde moet schatten zoals ik dat voorheen deed. Spijtig, ik dacht anders dat we dikwijls hetzelfde dachten...
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Shizie : 6 december 2004 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja, haal er nu nog eens allah bij in deze topic! Goei argumentatie!
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() [size=2]The Nordish racial group[/size]
A) Central Nordish racial types ---1) Root types -.a) Upper Palaeolithic survivors (Aboriginal northwestern European racial types, descended from the post-glacial hunting, gathering, and fishing populations of the Upper Palaeolithic) 1) Brünn 2) Borreby -.b) Nordics (Descendants of the Danubian culture-bearers of the Neolithic; Nordics brought agriculture and the Indo-European language to northwestern Europe ca. 3,500 B.C.) 1) Hallstatt Nordic 2) Keltic Nordic ---2) Stabilized blends -.a) Brünn-Nordic intermediates 1) Anglo-Saxon 2) Trønder -.b) Borreby-Nordic intermediates Fälish B) Periphery Nordish racial types ---1) Northwestern periphery types Nordish altered by northwestern Atlanto-Mediterranean mixture 1) North-Atlantid 2) Paleo-Atlantid ---2) Southern and eastern periphery types Nordish altered by eastern periphery non-Nordish mixture (Modification through mixture with the Ladogan type of the northeastern forests) 1) Neo-Danubian 2) East Baltic b) Nordish altered by southern periphery non-Nordish mixture (Mixture with Dinaric and Alpine races, respectively) 1) Noric 2) Sub-Nordic Laatst gewijzigd door Guderian : 6 december 2004 om 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom als een makak of nen turkentrekker een vrouw verkracht,dat het dan steeds een vrouw is van het blank ras.Zal dan toch ook maar zijn omdat ze bepaalde kwaliteiten beschikken he. Heb nog nooit gehoord dat ne makak of ne neger,een vrouw verkracht van zijn eigen ras,zal dus ook wel een rede hebben zeker !!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het veel gebeurt dat die gasten blanke vrouwen verkrachten is dat niet omdat de vrouw in kwestie vlaamse of blank is. Dat heeft meer te maken met hun godsdienstbeeld en de daarmee gepaard gaande cultuur: het feit dat het met blanke vrouwen in het overgrote deel om "ongelovigen niet moslims", dus minderwaardigen gaat ("alle blanke vrouwen zijn hoeren") , en de "totale onaanvaardbaarheid" van verkrachting in hun eigen cultuur, waar de verkrachter niet moet hopen nog lang te leven, vermits de familie van de verkrachtte wel snel even wraak zal komen nemen. Trouwens, als het op zuivere "fun" aankomt, moet een arabische, turkse vrouw absoluut niet onderdoen in "hevigheid" en natuurlijke schoonheid hoor. Daar heeft het ook niet mee te maken. Verkrachting heeft te maken met macht en superioriteitsgevoel, niet zozeer vanwege de "fun" of de schoonheid... Citaat:
Wat betreft zwarten: verkrachting is anders schering en inslag in afrika...
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Thornberries,
Tussen haakskes, ik ben allesbehalve anti vlaams ... en ik zou zelf niet liever willen dat onze schoonheden vanboven staan aan den top. Helaas is dat in mijn subjectief oordeel, niet het geval. Ik heb dat wat cassant verwoord, maar inzake grof taalgebruik moeten jullie ook niet bepaald onderdoen hé...
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat goed is voor jou neruda: als dat type van kereltjes nu echt de orde gaan uitmaken in het VB, dan gaan die niet lang meer mijn stem krijgen! ![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |