![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
die stemmen anti migratie , niet anti walen of anti belgie of voor wensdroomen zoals en splitsing....
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 augustus 2020 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Walvader : 20 augustus 2020 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit nu serieus,man,man.... Hier is het duidelijk ,het deksel van de doofpot gevlogen in Magnette town.... Het had eens in Antwerpen moeten gebeuren,het kot was dan te klein geweest.... Laatst gewijzigd door Svennies : 20 augustus 2020 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De top cop is reeds opgestapt. Nu mag Decrem zich eens komen verantwoorden vind ik. Of Jambon, wie was dat in der tijd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat uwe kant mag ,mag onze kant ook,of is iedereen volgens u niet gelijk voor de wet... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Dat was helaas wel Antwerpse politie. En de baas van de Antwerpse politie is...juist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op 6 Januari 2010..... Troost u,henri liep er destijds ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 21 augustus 2020 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens advocaat was Hitlergroet van agente een grapje: “Ze was amper 22 en de sfeer was geladen”
Ze was amper 22 en de sfeer was geladen wat voor zever is dat???? Een grapje waar een dode bij valt, wreed slechte gevaarlijke grap. “Maar die man is niet gestorven door dat gebaar”, Zij is nog jong en dacht grappig te zijn. zegt haar advocaat. Komaan hé man meen je dat echt zelf? ![]() ![]() Citaat:
Heeft Jozef Chovanec (38) zichzelf zwaar verwond omdat hij dacht, dan komt men mij uit de cel halen/helpen en schuif ik door naar het ziekenhuis? Dat is dan wel wreed verkeerd afgelopen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() monty python mocht dat nog van de vrt?
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe weet jij dat?
Vermoedelijk gebaseerd door de vrouwelijke agente die een mislukte hitlergroet bracht. Belachelijk maar haar treft geen schuld voor de moordpartij omdat zij niet heeft deelgenomen aan het bewust vermoorden van het slachtoffer. De echte daders zijn de mannelijke politieagenten te beginnen met de kerel die liefst 16 minuten de adem van het slachtoffer afgesneden heeft door op hem te gaan zitten, bijgestaan door collega's terwijl agenten staan te lachen op de achtergrond. Zij genieten blijkbaar van de moordpartij. Toch wil ik je een gerichte vraag stellen. Als de daders VB-vrienden zijn, waarom vermoorden ze dan een gelijkgezinde? Laat ons veronderstellen dat de man inderdaad rechtse sympathieën had, is dat reden genoeg om hem koud te maken? Een simpele ja of nee volstaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals zo vaak zijn vele mensen niet in staat alles in zijn context te zien en laten zich opjutten door een stereotiep voorbeeld van framing. Steeds zien we lachende foto's van de "jonge vader" met kind, een huilende vrouw met kind, een geknipte en geplakte video montage, ... Het ligt er zo dik op dat het haast een karikatuur wordt.
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga me niet vertellen dat je dit echt denkt hee...
Het vleugje vendeliersretoriek dient enkel als schaamlapje om niet volledig in de hoek van de racisten te vliegen hee. Die partij is groot geworden als one-issuepartij rond de strijd tegen de makak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten die extremadura-flaminganterikken van 't belang-blok nu eens iets minder die 'Vlomse Zelfstandigheidsretoriek-voor-de-nullen' aanhangen, zou ik ze ietske positiever meer ernstig nemen! -Ik veronderstel da'k nu in de hel van de 'doe-goeders' ga branden?- Ainsi soit 't il.
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Vlaanderen zonder vreemdsoortige kleur ende invloed.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |