![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben daar altijd zot van geweest, ik hou er me nog steeds mee bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Aangezien het aanranden van vrouwen beschouwd wordt als een zwaar misdrijf, MAG ik alles aanwenden wat ik geleerd heb om mezelf te verdedigen. Ik mag de aanrander letsel toebrengen totdat ik mezelf veilig voel. Geen enkele rechter die de aanrander in het gelijk gaat stellen! - Ik mag de aanrander in een houdgreep/ opleidingsgreep houden tot de politie komt. bv met een Juji Katamé; dan kan hij geen kant meer op. Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 29 augustus 2020 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat nu met de wet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Serieus, zou jij graag hebben dat iemand dat bij uw zus, uw moeder, uw vriendin/ vrouw probeert? Den eerste die dat bij mij of mijn dochters zou proberen is nog niet jarig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Beste heer
Waarloos is een woonkern in de gemeente Kontik (Hoogduitse spelling en tevens ambtelijke spelling: Kontich). Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte vreemdtalige
De liefde is voor de man altijd betalend, hetzij rechtstreeks of onrechtstreeks. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige manier om Xeno in bedwang te houden is dit.
Tetkido.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 29 augustus 2020 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte forumgebruikers
Dit bericht bevat mogelijks aanstootgevende inhoud. We raden gevoelige lezers aan dit artikel niet te lezen, en eventueel de schrijver ervan op de negeerlijst te plaatsen. Pontifex Geachte heer K.D. heeft ook de zachte weg (= judo) jarenlang bewandeld. Hij heeft al zijn kampen gewonnen behalve de eerste (beginnerstegenslag). Hij heeft het wedstrijdverband verlaten omwille van nichterige mededingers. Er werd tijdens de kampen geklauwd en in de geslachtsdelen genepen. K.D. heeft deze wansmakelijke houding van die nicht met een zeer zware worp bestraft. Hij (zij?) had al huilend verzorging nodig...gelukkig was zijn (haar?) moeder ook aanwezig om te troosten. Wijven en hun grote mond inzake hun bijzondere verdedigingsvaardigheden, het blijft een uiterst lachwekkende bedoening. Het zal niet veel verschil maken want wijven zijn op lichamelijk vlak overduidelijk (kleiner, zwakker, vetter, minder uithoudingsvermogen,...) aan de man ondergeschikt. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Pontifex : 30 augustus 2020 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U onderschat Demper in zijn kunnen, ... zelf gezien, ... hij kan kakken in de frietpot, en na wat pruttelen, slaagt hij erin dit te verkopen als frikandel aan goedgelovige (onervaren) personen gelijk u. De catch is dat ze het nog opeten ook. Laatst gewijzigd door piazzolla : 29 augustus 2020 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() ja, moeilijk punt hoor, zie, de logica van wijven is niet te begrijpen, het gaat zelfs zover als ze het gewenst willen, zeggen ze dat het ongewenst is, voor mij als redelijk binair mens is dit moeilijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen al het feit dat je het woord "wijven" gebruikt in plaats van "vrouwen". |
|
![]() |
![]() |