![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen met de meeste contacten zijn de jongeren. Als die immuun zijn, dan houden die de meeste besmettingen tegen. En de gevolgencurve van covid-19 is monotoon stijgend met leeftijd. Hoe jonger, hoe minder gevolgen. Dan is het gewoon evident dat zij de ideale mensen zijn om immuun te worden. En 30% dat komt van de R waarde die 1.5 is he. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 november 2020 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 november 2020 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stuur uw bevindingen en berekeningen naar wetenschappers die zullen ze sneller en beter begrijpen als ik. De kans dat je een antwoord krijgt lijkt me eerder miniem.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 november 2020 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel niet echt om mee te lachen, maar soit... ![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ge tot dat inzicht komt, dat ge per se tot die groep behoort. Er is niet noodzakelijk een 1 - 1 verband tussen mensen die genoeg epidemiologie kennen, en minder risico hebben bij covid-19. Het is niet omdat ik dat inzicht heb, dat ik ook tot een niet-risico groep behoor. En nee, NIEMAND moet zich TRACHTEN te besmetten. Dat is niet slim. Omdat dat uw gedrag verandert, en hierdoor de nodige groepsimmuniteit verhoogt. Ge moet gewoon NORMAAL leven als ge jonger zijt dan 40 jaar. Niet ZOEKEN om ziek te worden, maar ook niet trachten te vermijden. Zoals mensen doen als de griep rond gaat. Gij gaat toch ook niet mensen met griep opzoeken opdat de groepsimmuniteit daar rapper zou zijn he. Ge trekt het U gewoon niet aan dat ge de griep op doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://gbdeclaration.org/view-signatures/ 11000 wetenschappers uit de medische wereld hebben het ondertussen getekend. Citaat:
Lees het in het Nederlands: https://gbdeclaration.org/great-barr...on-nederlands/ Dus nee, ik ben niet "die enige zot die denkt dat hij slimmer is dan de wereld". Laatst gewijzigd door patrickve : 1 november 2020 om 11:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg U dat het niet te vermijden valt. Dat is iets anders.
Wij zijn uit een vliegtuig gevallen, en ik ben diegene die zegt dat we op de grond zullen vallen, en dus beter kiezen van proberen in een meer te vallen dan op een rots. Jij zegt dat ik oproep om op de grond te vallen. Nee, het is onvermijdelijk. Wat we moeten doen is zien HOE we op de grond vallen. Jij zegt dat we niet op de grond zullen vallen (want parachute is opgestuurd met de post). Laatst gewijzigd door patrickve : 1 november 2020 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net jij zit hier altijd te roepen dat kinderen die hun ouders besmetten niks mee aan de hand is want dan ga jij schrijven dat ook die ouders dat het wel zullen overleven. Dus jij bent ook nuttig in die groepsimmuniteit gezien je weinig risico loopt om ziek te worden en al zeker niet om dood te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
5 dagen na dat bericht in onze kranten verscheen in Zweden dit. Google translate vertaling: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga mijn kinderen niet beletten van naar school te gaan bijvoorbeeld. En ja, als ik het betrap zal ik het waarschijnlijk wel overleven. Maar aangezien mijn risico om zwaar ziek te zijn, en zelfs te sterven, niet verwaarloosbaar is (in tegenstelling tot een 20-er bijvoorbeeld) is het beter dat die 20er mijn plaats in pakt. Het punt is dat men mij niet KAN VERWIJTEN van ziek te worden, omdat ik nu eenmaal ook schoolgaande kinderen heb. Ik kan dat risico moeilijk vermijden. 60+ die alleen wonen kunnen dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent soms geen priester ? Die mannen zeggen ook altijd van doe wat ik zeg maar doe niet wat ik doe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VANDAAG KOOPZONDAG IN ANTWERPEN...!
Een ware schande! Bartje van de N-VA heeft het nog steeds niet begrepen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 november 2020 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als er 11000 dat tekenen over gans de wereld kunnen we hier inderdaad te maken hebben met 1% gekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Galileo Galilei had zelfs geen 11000 medestanders over de hele wereld. Maar hij had wel gelijk.
|
![]() |
![]() |