![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zal een massa geld worden bijgedrukt en dat zorgt voor inflatie, dan is een huis een veilige aankoop waarvan de prijs meegaat met de inflatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Want die moeten zich op de één of andere manier dan toch niet aan de regels gehouden hebben. Eens zien hoeveel voorstanders van de harde lijn we dan nog gaan hebben.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Die moeten als eerste gestraft worden, want zij zijn de grote veroorzakers van deze uitbraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zichzelf dan onmiddellijk in quarantaine plaatst .... aldaar , ok !!
Wie toch amok maakt , gevangenis & psychiatrisch onderzoek incluis !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lopen er hier te stoefen dat ze al bij verschillende personen ene gingen drinken ,
en dat ze zelfs grote feesten voorbereiden !! Wel , het zijn de overtreders die ervoor zorgen dat de coronawetten strenger worden of langer duren !! Zulke zijn zuivere egoïsten van jewelste !! Als ze een beetje hersenen zouden hebben .... Maar eerlijk , krijgen ze corona , wie z'n gat verbrandt .... , Hopelijk worden ze dan als laatste geholpen !! Ze beseffen niet hoe de verpleegkundigen hun best doen !! Feitelijk pissen de overtreders op de medici & de bevolking !! Nogmaals , ik heb gezinshulp , mocht ik de regels overtreden , dan zijn de gevolgen voor mij !! Hoe dom zou dat toch zijn ?? Heel de dag kijk ik naar de quran channel !! ![]() Eerlijk , ik kijk zelfs bijna geen TV meer , heel soms Countdown (channel 4)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 december 2020 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() Tiens, dat voorstel werd enkele maanden geleden al eens gedaan door een VB´er. Zelfs zijn eigen partij floot hem terug.
En Erdogan nog zo´n democraat, heeft de maatregel al ingevoerd. Fijn gezelschap waar u in vertoeft. https://www.standaard.be/cnt/dmf20200928_97583737 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200723_94774770
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wanneer de risicogroepen zich afzonderen, is er voor hen ook geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel praktisch voor wie geen 250 euro bezit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() Gebruik van enkelbanden voor mensen die positief testen, was wel degelijk een voorstel van een VB- mandaatbesluit.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft het toch over de overtreders ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() Nee.
Over diegenen die door ouderdom of andere aandoeningen een vergroot risico lopen op ziekenhuisopname of dood. Voor de rest heeft het geen zin omdat zij er weinig last van gaan hebben en bijgevolg de ziekenhuizen niet gaan overbelasten.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij die de wetten overtreden zijn foute jongens , niet de risicogroepen !!
Ik ben coronavrij , maar toch een risicopatiënt , dus ik zou me moeten opsluiten ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 december 2020 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup, uw coronafobie hoef je de ander niet op te dringen.
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vindt dus wij maar ons bakkes moeten houden ?? FOERT !!
Door de overtreders worden de wetten strenger , maar .... het egoïsme van de overtreders .... da' ze kapotvallen !!
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom wil u toch absoluut de rest van de maatschappij meesleuren in de lockdown? Het lijkt zo´n beetje op : ik miserie iedereen miserie.
|
![]() |
![]() |