![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wel, het staat er vol van. Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 17 november 2020 om 23:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ja hoor, je betaalt eerst 15k meer, maar in deze zeldzame specifieke situatie kan je dat terugwinnen binnen 10 jaar. Citaat:
geen idee wat je eigenlijk wil bereiken door dat te ontkennen, door een hoop niet ter zake doende dingen te posten ga je mij echt niet overtuigen van het tegendeel. Citaat:
iedereen herinnert zich toch nog wel hoe men eerst diesel gepromoot heeft, om eenmaal iedereen daarmee reed, plots de prijs van de diesel te verhogen. reken er maar op dat elektrische wagens dat ook zullen meemaken moesten ze ooit populair worden. Citaat:
Citaat:
![]() kijk zeg, als ik 6 jaar met een hyundai rijdt in plaats van met een tesla dan bespaart mij dat 15.000 euro. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoeveel onzin ga je hier nog vertellen? Geen enkele wagen is zo overgesubsidieerd dan dieselwagens. En nu beginnen ze al te bleiten dat eindelijk de accijns even hoog staat als bij de benzine. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bronnen en linken genoeg gegeven die staven dat EV TCO goedkoper zijn dan vergelijkbare ICE. in een land nog meer dan in een ander: (in D reeds duidelijk goedkoper na 75.000 km op 5 jaar, ja ook de Nissan Leaf ![]() https://assets.adac.de/image/upload/...ich_joxjsi.pdf Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 18 november 2020 om 02:01. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IN het middensegment ga je met een model 3 quasi altijd goedkoper uitkomen dan een BMW3. Vanaf 15-20K km per jaar over 5 jaar. Voor het lager segment ga ik kijken richting Volkswagen. Ik ga die eens gaan testen alleszins, maar ik lees er toch goeie dingen van en naar TCO heb ik er een goed oog op. Kan zeker en vast concurreren met de dieselvarianten. En natuurlijk kan de fiscaliteit altijd veranderen, maar met groen in de regering de komende 4 jaar zou je al helemaal onnozel moeten zijn als je denkt dat het plots weer interessanter zal worden om benzine/diesel wagens aan te schaffen. De evolutie is er mijn beste en je kan dat uiteraard blijven ontkennen, maar als bedrijf ben je gewoon dom als je blijft vasthouden aan diesels. Ik vraag me trouwens af waarom je de TCO methode zever noemt. Het is immers de enige methode om uw wagenpark te managen. Ja, je hebt er die enkel naar het leasebedrag (als je niet aankoopt) kijken, maar dat zijn uiteraard debielen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 november 2020 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vervolg... de komst van Euro 7 (enkel voor ICE) enz transitie naar EV en verdienmodel...
Iemand die het moet weten. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 18 november 2020 om 02:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet je ook appelen en appelen nemen en enkel de krachtigste uitvoeringen kiezen en vergelijkbare opties die een model S standaard zal hebben. Het kan zijn dat een BMW 5 zelfs duurder in aankoop is dan een Model S 100D. Dan hoef je aan de TCO al niet meer beginnen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 18 november 2020 om 02:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij hebben bij hun toetreding deze spelregels onderschreven. Als je als individueel land na verloop van tijd niet meer akkoord gaat met deze regels (onder andere mensenrechten, vrijheid van pers, vrije meningsuiting,.... ) schend moet je je uit de club uitschrijven. Maar neen, dat doen ze niet want ze willen wel de vruchten (lees miljarden steun) maar niet de lusten. En nu de druk toeneemt blokkeren ze op een schandalige manier de werking van de EU. Probleem stelt zich dat de EU geen procedures heeft om landen uit de club te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben overschot van gelijk Polen en Hongarije, dat ze zich de les niet laten spellen door een paar megalomane landen als Frankrijk, Duitsland en jawel, ook België die overtuigd zijn van hun grote gelijk. We zien waar het ons heeft gebracht.
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu wordt het tijd om dit deels ongedaan te maken. Blijkbaar horen landen als Polen en Hongarije niet bij het Westen tuis en kunnen ze zich beter aansluiten bij Rusland ,als het om normen en waarden gaat. De EU kan beter nu harde kopen doorhakken en landen afstoten dan blijven doormodderen zoals u het geval is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals Hitler Die Weiße Rose maar niks vond en ze geen vrij spel gaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Het is drigend tijd voor een verdragsaanpassing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lijkt me een goede kern-EU te zijn. N-W Europa dus. Laatst gewijzigd door Tavek : 18 november 2020 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Inderdaad ,goed idee.
Laatst gewijzigd door cato : 18 november 2020 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Een Duitse euro is gewoon te duur voor die landen.
|
![]() |
![]() |