![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat jij nu doet, is net wat sommige allochtonen hier ook doen wanneer ze "racisme" schreeuwen. Een allochtoon solliciteert bijvoorbeeld voor een job als data-analist maar kent geen SQL. Hij wordt vervolgens niet aangenomen en gaat dan klagen dat hij niet werd aangenomen omdat hij allochtoon is ... Denk jij dat een toerist met Aziatische roots, op vakantie in een Aziatisch land niet eerst een duurdere prijs gaat te horen krijgen? Tuurlijk wel. De kans is gewoon groot dat die toerist dat (in tegenstelling tot andere toeristen) meteen doorheeft en veelal in de taal zelf kan reageren. Maar gaat men het proberen? Uiteraard! Dus: niets racisme.
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Vreemd he, maar als de wereld overbevolkt is, wat hij ook is, waarom horen we dan nooit over maatregelen om die overbevolking een halte toe te roepen en/of tegen te gaan???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook de kleine periode (zes maand) in de buurt van Shangai woonde, integreerde ik mij in de plaatselijke tijdsbeleving. Ik moest wel, want ook daar werkte ik (textiel industrie) Maar u hebt gelijk...iedereen doet met zijn leven wat hij wil. Ik ken er zelfs die jarenlang in januari de rolluiken naar beneden lieten om de indruk te geven dat ze op skiverlof waren. Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 24 november 2020 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Hij was verantwoordelijk...tenzij u niet beseft wat verantwoordelijkheid betekent. Maar het is natuurlijk veel gemakkelijker alle schuld op de anderen te schuiven dan het eigen falen toe te geven. Op migratie was Francken een regelrechte ramp. En neen daar waren geen Waalse sossen om hem tegen te houden. En linkie-winkies waren er ook niet in de NVA regering. Het was een zuivere droomwens van De Wever die NVA regering |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Shanghai in december is er geen toerisme. En ik geef het adres van een fabriek. ergo ik ga werken. Chinezen zijn geen idioten he. Enne, het is wel racisme hoor. Elke vorm van benadeling van een persoon van een ander ras puur op grond van dat ras is racisme. Uw vergelijking met SQL raakt kant nog wal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel geloofwaardig is uw verhaal trouwens niet. Als je Shanghai al niet deftig kan schrijven. Volgens mij kom jij uw dorp niet uit en bent u al jaren werkloos. U vertoeft tegenwoordig op dit forum omdat u een pc van het ocmw hebt gekregen en een cursus bulshit verkopen van de rva. Laatst gewijzigd door stuyckp : 24 november 2020 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dus... Democratie durven ze dat dan nog noemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Bronnen hebben de natuurlijke eigenschap niet zo mobiel te zijn.
Die van de Donau hebben ze zelfs ingemetseld. Ik vrees dat u lang gaat moeten wachten voordat een bron naar u toekomt. Bronnen, en vooral deze van kleine waterlopen, zijn ook afgeschrikt door het vreselijke nieuws dat als men naar mensen toeloopt, deze wel eens een mes in de borst van de bron zouden steken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling