![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik de meest fascistische coronazi's nu al hoor roepen dat er "vervolgprikken" nodig zijn, en dat je "opnieuw ziek kan worden" etc.
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote probleem is dat men dan gans de retoriek zou moeten veranderen, want nu zijn die vaccins, net zoals die maskers, dat verbod op feestjes en weet ik allemaal, op het IDIOTE IDEE gebaseerd om BESMETTINGEN TE VERMIJDEN terwijl het logisch zou zijn om ZWAAR ZIEKEN TE VERMIJDEN en TE VERZORGEN. Welnu, er is heel veel kans dat het vaccin U toch toelaat om besmettelijk te worden, zij het dat het dan voor uzelf licht zal zijn, of, erger, totaal asymptomatisch. Het kan ook zijn, en dat is de reden waarom ikzelf terughoudend ben ten aanzien van die vaccins, dat het juist de kans vergroot om ZWAAR ziek te worden nadien, dat weten we gewoon niet. Maar dat herinfecties te verwachten zijn na vaccinatie, is ondertussen wel sterk te vermoeden. Het zou uitzonderlijk goed nieuws zijn van niet. Dat is voortschrijdend inzicht op onderzoek uit 2010. TV virologen zijn nog maar toe aan de vakliteratuur van 1950, dus zal het nog even duren voor ze de artikels van 2010 gelezen hebben. Er zijn dus een aantal scenario's mogelijk na vaccinatie, en die moeten in het voortschrijdende relaas passen. 1) gevaccineerden zijn perfect immuun voor jaren. Ze worden niet ziek, noch besmettelijk. Het sprookjesboeken vaccin. Wie weet. Hoop doet leven. 2) gevaccineerden zijn 6 maanden beschermd, nadien is het alsof je het nooit gehad hebt. Jammer genoeg kan de productie niet volgen. We gaan dus een "veilige nutteloze zomer" tegemoet en nadien herbegint het spectakel. 3) gevaccineerden zijn 6 maanden echt immuun, nadien worden ze gewoon nog licht ziek, maar kunnen wel anderen besmetten --> vrij realitisch. 3bis_ gevaccineerden worden na 6 maanden allemaal asymptomatische superverspreiders --> ook heel realistisch ! Komt in de buurt van Hope-Simpson theorie 4) gevaccineerden zijn na 6 maanden allemaal redelijk blootgesteld aan een cytokine storm bij infectie omdat ze een verkeerde immuunreactie hebben --> mijn vrees. We moeten dan lockdownen met een veel gevaarlijker corona tot er weer betere vaccins komen, enzovoort... Laatst gewijzigd door patrickve : 14 december 2020 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is hier de drama queen die voor "maatregelen" zit te roepen en de fascist uithangt (ttz, de fundamentele burgerrechten afschaft) ?
Ik moet zeggen dat mijn ogen opengegaan zijn over de "Vlaams-nationalisten". Dat zijn inderdaad fascisten. Ik had dat niet door. Het zijn mensen die niet het minste respect schijnen te hebben voor de fundamentele burgervrijheden van zodra ze schrik krijgen. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 december 2020 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() jaja, een slaaf die het uitschreeuwt van de pijn door de zweepslagen is een dramaqueen...
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wel kom je voor de ziel van uw natie op, of wel volg je “the narrative”. Men kan niet van 2 walletjes eten. Zelfs de blinden zien het.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf op den Dries gestemd, en die sprak mij wel aan met zijn corona feestje destijds. Maar ik weet niet of hij ook geen corona fascist is geworden. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 december 2020 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
ik dwaal hier nog niet lang genoeg rond om die verbanden al te leggen, maar inderdaad, wat dat betreft vind ik vl belang nogal collectivistisch ingesteld. NVA is veel geblaat maar weinig wol, en kabouter weyts kan ik al helemaal niet luchten. Ik ben politieke wees. Alleen Dedecker zegt soms interessante dingen. Maar voor de rest vind ik nergens aansluiting. Gaat ook een beetje tegen mijn aard in.
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei een gelukkig dat het zuiden van het land geregeld wat tegengas geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() mhh, het zuiden van het land zou ik nu ook niet direct als lichtend voorbeeld nemen.
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo gaat Jean-Marie Dedecker er prat op als burgemeester en hoofd van de politie dat in zijn gemeente nog maar 1 PV is gegeven is geworden voor corona. Dat ontstemt dan ten zeerste Carl Decaluwé, de gouverneur van West-Vlaanderen, die aan de basis lag van een maskerdracht verplichting, inclusief boete beleid, aan zee op de dijk en nu corona-feestjes wil gaan opsporen met drones. Heeft dat iets te zien met hun politieke voorkeur? JMD is zelfs een uitgesproken flamingant terwijl de gouverneur afkomstig is uit de CD&V-stal.
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet hoor. Ik beschouw staat als de vijand van het volk, dus "politiek" is in elk geval een kwestie van maffioos zijn. Maar ik dacht bij sommige Vlaams nationalisten vijanden van de Belgische staatsmachine te vinden. Die zijn echter blijkbaar voorstander van nog meer staat en dwang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Vroeger kon je op het stembiljet tenminste nog schrijven, dieven of zo, nu kan je alleen maar blanco stemmen, en als ik me niet vergis gaan die stemmen naar de meerderheid. En dat wil ik dan ook weer niet.
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het moge dan voor mij een troost wezen dat hoe meer er "fascist" geschreeuwd wordt hoe lichter dit verwijt gaat wegen. Groeten van een Vlaams-nationalist.
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Neen, het weegt echt niet lichter.
![]() |
#140 |
|
![]() zo kan je het ook bekijken.