![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 december 2020 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps foutje.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 december 2020 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, normaal gezien moet ik aan de achterkant van mijn pc nooit (of zelden) zijn. Netwerk kan ik in/uit pluggen aan de router en vooraan heb ik audio, kaartlezer & usb. Is allemaal een beetje in- & opgebouwd. Meubel dat ik zelf ineengeflanst heb en daar zit bij mij ook vooraan de hoofdschakelaar op, met een lampje in zelfs. Extra koelgleuven en openingen zijn ook voorzien voor de pc zelf. Al de draden zitten mooi in het meubel zodat ze amper zichtbaar zijn.
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn er hier nog mensen die werken met windows XP ? Wat ook een goede versie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor bepaalde oudere toepassingen gebruik ik dat nog steeds.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oudere software op Winows10 Er is ook een manier om dat aan te duiden, compability? ![]() Niet de troubleshooter maar wel Compability Mode gebruiken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 december 2020 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, en soms ook nog Win-98 maar dat durf ik eigenlijk niet luidop zeggen.
![]()
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeft niet veel geld te kosten, zo'n NAS en modem verbruikt toch niet veel. 't Is ook niet echt de bedoeling dat die NAS uren kan blijven draaien, maar gewoon dat hij een graceful shutdown kan uitvoeren.
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat edlin nooit verder ontwikkeld is voor Windows...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt er met en zuivere sinus en je hebt er andere....
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "rooksignalen" en "vuurgevechten" die dergelijke dingen kunnen veroorzaken in apparatuur (zowat alle apparatuur tegenwoordig) waar,inderdaad,geschakelde voedingen in zitten ...... ![]() Er zouden moeten langdurige gevangenisstraffen( met verzwaarde omstandigheden)uitgesproken worden tegen verkopers van "modified sinewave" toestelletjes anno 2020.... Laatst gewijzigd door kelt : 17 december 2020 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tip voor de Win 10 gebruikers
Haperende versie van chkdsk in Windows 10 is gefixt Citaat:
Ik slaagde er ver in de PC die op Win10 draait naar eigen hand te zetten, zoals ik het wat gewoon was met Win7. (DVD/Blu-ray afspelen was ff zoeken maar het heet Leawo of PowerDVD <-- ook Linux) Wel een misser dat dit in Win10 geen ondersteuning kreeg DVD/Blu-Ray laat staan een eigen ingebouwde software om het te kunnen gebruiken. Ach ja, de laatste tijden zit er al géén cd-speler meer in een pc dus ben ik naar alle waarschijnlijkheid van een oude stempel dat ik het nog ingebouwd heb. ![]() Een goed plan nu het einde van de ondersteuning van Win 7 er zit aan te komen zoals ik al eerder schreef.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 december 2020 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze gaan adobe flash player stopzetten vanaf januari, waardoor je in windows 7 een deel van de websites niet meer zal kunnen raadplegen.
Sterker nog, de opvolger HTML5 draait niet op windows 7. Schandalig, de zoveelste pesterij van de consument om uiteindelijk nieuwe computers te verkopen. Wij zullen uiteraard niet ingaan op deze platte chantage. |
![]() |
![]() |