Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2020, 16:55   #121
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Doe me eens een plezier en ga eens op een ander voort gaan lullen als je wil ?
Uw plaat geraakt grijsgedraaid.
Een eenvoudige waarheid die blijkbaar aan patrickve niet besteed is...
Oud 26 december 2020, 17:39   #122
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
wie heeft dat (ook) gehad.Spier- en hoofdpijn, lage saturatie, dus zuurstof.
En hoe klinkt het recentste medische bulletin van jouw toestand?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 18:01   #123
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Geachte Koenaard DeKikker,

Bij mij komt den doemp niet uit mijn oren(1) als het gaat over de Coronamaatregelen.
Verder drink ik geen geestrijke dranken(2), prop ik me niet vol met vettigheden (3), laat ik geen scheten (4), kak ik niet in de goot (5) of in de stoof (6).
Bestrijdingsmiddelen (7) tegen de Covid pandemie die volg ik wel plichtgetrouw op zoals het hoort om zo snel mogelijk terug naar het normale leven terug te kunnen keren.

Met waarheidsgetrouwe groeten,

Kojak.
Geachte heer uit het Kozakkenland

Bestrijdingsmiddelen zijn giftige mengsels die gebruikt worden ter bestrijding van onkruid en kerfdieren.

Als iedereen deze dwaze, nutteloze (eigenlijk: schadelijke) kroonwetten nu links zou laten liggen, keert men onmiddellijk naar het oude, gewone leven terug. Uw zogenaamd "plichtsbesef" valt te beschouwen als "verraad aan de gesneuvelde vrijheidsstrijders" en "onderwerping aan de onbetrouwbare bovenlaag" De kroonziekte is een "smoesje" om een nieuw groen, vrijheid berovend maatschappelijk stelsel door te kunnen duwen.
Tijdens de vorige jaren gingen duizenden mensen (ouderen en zwakkeren) dood als gevolg van verkoudheden (deels door andere kroonsmetstoffen veroorzaakt) en griepachtige ziekten. Al deze ziekten vallen dit jaar onder de kroonnoemer. Dit is de waarheid.

Met rook werende houding
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 18:14   #124
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Er is niemand die weet hoe wild corona om zich heen zou grijpen indien er nergens een lockdown ingesteld werd.
Hoezo ? Het zal wel niet 150% van de bevolking besmetten toch ?

Citaat:
Misschien zou het virus kort en hevig toeslaan, en misschien zou het zich nog voor jaren genesteld hebben met vele miljoenen extra dodelijke slachtoffers en hier en daar nog een mutatie van het virus erboven op.
Dat zal in elk geval zo zijn he. Het zou eerst kort en hevig toeslaan, en nadien blijven als er maar tijdelijke immuniteit is en/of er voldoende mutaties optreden, wat waarschijnlijk in elk geval zo zal gebeuren.

Maar we kunnen ervan uit gaan dat eens iedereen het eens gehad heeft, het gros van de doden gevallen zijn he.

Citaat:
Het virus is nog geen jaar hier, en we zitten gemiddeld wereldwijd al aan ca. 5000 dodelijke slachtoffers per dag en 200.000 besmette personen per dag...
Welja, dat lijken enorme cijfers, maar je moet weten dat er dagelijks ongeveer 150 000 mensen sterven in de wereld in "normale" omstandigheden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 18:15   #125
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Immuun tegen 1 van de 6 soorten die momenteel rond gaan

Terwijl een vaccin werkt tegen alle mutaties voor een lange tijd.
Waar haal je dat vandaan ? Er zijn op dit ogenblik 4000 varianten, en waarom zou de immuniteit met een vaccin, dat veel ARMER is, beter werken dan een ganse waaier anti lichamen bij een natuurlijke infectie ?

Er is heel veel kans dat natuurlijke infectie minstens het antilichamen spectrum van het vaccin veroorzaakt maar nog veel meer. Wat WEL kan is dat heel lichte infecties minder serieuze immuniteit opwekken dan een vaccin. Maar wie een lichte infectie had, kan er meestal tegen. Niet helemaal altijd, en soms, maar zelden, is de tweede infectie zwaarder. Maar dat kan HEEL GOED het geval ook zijn met het vaccin, dat weten we totaal niet.

Ik vind het bijzonder grappig dat jij kan bevestigen dat het vaccin "tegen alle soorten werkt" maar vooral, dat jij na 2 maanden testresultaten kan weten dat het "voor lange tijd" werkt, terwijl men dat niet zou weten van echte infecties.

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 december 2020 om 18:25.
Oud 26 december 2020, 18:17   #126
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Tijdens de eerste twee golven waren er natuurlijk maatregelen, je weet niet wat dat gegeven zou hebben als je alles onder de 65 vrij zou laten.
Wel, ik denk niet dat die golven hoger zouden gegaan zijn dan 4 keer het hoogste punt dat bereikt werd. Misschien wel, dan is dat pech voor de laatkomers natuurlijk, mensen moeten een beetje kijken of er nog ziekenhuis capaciteit zal zijn tegen dat ze ziek zijn he.
Oud 26 december 2020, 18:24   #127
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Een eenvoudige waarheid die blijkbaar aan patrickve niet besteed is...
Tja, toen ze elke keer weer Joden op de trein zetten, kon men dat ook zeggen van mensen die dat een verkeerde zaak vonden: "hou nu toch eens op met altijd hetzelfde te herhalen" he.

Zolang het corona fascisme/waanzin hoogtij viert, zal ik niet nalaten om dat te duiden.
Oud 26 december 2020, 18:34   #128
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, ik denk niet dat die golven hoger zouden gegaan zijn dan 4 keer het hoogste punt dat bereikt werd. Misschien wel, dan is dat pech voor de laatkomers natuurlijk, mensen moeten een beetje kijken of er nog ziekenhuis capaciteit zal zijn tegen dat ze ziek zijn he.
Dan verkies ik toch een combinatie van Barrington met een aantal lichte vertragende maatregelen. Fuiven in gesloten ruimtes of de metro nemen en winkelen zonder masker kan men nu wel even laten.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 18:48   #129
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Hoe gaat het ondertussen met onzen Derk?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 19:02   #130
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Hoe gaat het ondertussen met onzen Derk?
Weet ik niet.
Laatste posting in deze draad was de 17de en op het forum zelf de 19de.
Hopelijk is alles ok met hem.
Oud 26 december 2020, 19:30   #131
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Dan verkies ik toch een combinatie van Barrington met een aantal lichte vertragende maatregelen. Fuiven in gesloten ruimtes of de metro nemen en winkelen zonder masker kan men nu wel even laten.
Ik ben er gewoon voor om mensen op tijd in te lichten wanneer de zorg vol zal zitten en er niemand meer opgenomen zal worden. Meer moet dat voor mij niet zijn. Zodat er geen "verrassingen" zijn, en geen "misrekeningen".

Ja, 't is waarschijnlijk waar dat men dat in het begin moeilijk kon voorspellen.
Oud 26 december 2020, 19:57   #132
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarheid stoort he.

Nochtans is dat waar. Wij hebben tientallen duizenden jaren oveleefd als mensen zonder ziekenhuizen.
Zonder ziekenhuis was ik al zeven jaar dood. Wie ging er hier dan tieten posten?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 19:59   #133
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Weet ik niet.
Laatste posting in deze draad was de 17de en op het forum zelf de 19de.
Hopelijk is alles ok met hem.
Mijn vader was er vrij goed ziek van geweest, en hij is een zestigplusser. Hij had wel een lichte vorm en kon het thuis uitzieken, maar ik kan me voorstellen dat hij te slap is nu. Hopelijk zit hij ook thuis nu.

Interessant. Mijn moeder had niks al zou je aannemen dat ze ook besmet zou zijn gezien ze in hetzelfde bed lag tot de eerste symptomen opdoken (hij sliep in mijn oude slaapkamer erna en leefde op die kamer gedurende drie weken). Waarschijnlijk was zij asymptomatisch. Zij is ook een zestigplusser desondanks.

En hij is geen hypochonder en is onderzocht geweest door een arts die ook vrij zeker was dat het covid was. Hoe vaak verliest een mens zijn geur en smaakzin met griepachtige symptomen? Koffie dat smaakt als warm water na genezing en kortademigheid.

Laatst gewijzigd door Weyland : 26 december 2020 om 20:14.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 20:04   #134
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol... Joetjubekes... Bij gebrek aan beter dan maar een bron te voorschijn toveren waar je nu eens écht alles mee kan bewijzen....
BTW, de aarde is plat, de zon draait rond de aarde en op de maan is nog nooit iemand geweest.
Nice try but no cigar.
Niet zeveren, eh, ik vraag gewoon onderbouwde tegenarumenten waar die dokter in de fout gaat.
Probeer het nog eens, maar nu als een volwassene:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Doe jij ons eens een plezier en geef je reactie eens op deze getuigenis:

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Tq8SXOBy-4w

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 26 december 2020 om 20:05.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 20:44   #135
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...
Probeer het nog eens, maar nu als een volwassene:
Awel, doe dat dan hé.

Laatst gewijzigd door kojak : 26 december 2020 om 20:44.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 20:57   #136
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zonder ziekenhuis was ik al zeven jaar dood. Wie ging er hier dan tieten posten?
Daarvoor alleen al ben ik blij dat we in ons landje goede ziekenhuizen hebben.
Oud 26 december 2020, 21:29   #137
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Geacht Boekje

Is dit het belangrijkste wat u in de voorbije zeven jaar gedaan hebt?

Zoals eerder vermeld, is het bewieroken van zulke wijvelijke vetbulten volledig voorbijgestreefd.

Met lezende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Oud 26 december 2020, 21:45   #138
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Zoals eerder vermeld, is het bewieroken van zulke wijvelijke vetbulten volledig voorbijgestreefd.
Blikvangers zijn belangrijk voor het voortbestaan van de menschheid.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 21:46   #139
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, toen ze elke keer weer Joden op de trein zetten, kon men dat ook zeggen van mensen die dat een verkeerde zaak vonden: "hou nu toch eens op met altijd hetzelfde te herhalen" he.

Zolang het corona fascisme/waanzin hoogtij viert, zal ik niet nalaten om dat te duiden.
Dat is een leugen, denk ik.
Ik verwacht dat jij zelfs zeer lang na de corona-problematiek, daar nog dagelijks ons aan gaat herinneren dat volgens jou de zaken verkeerd aangepakt werden door 99 procent van heel de wereld.

Bovendien gebruik jij het woord 'duiden'. Wel, wat jij doet is echt iets anders.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 21:50   #140
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Standaard

Geachte niet-rokende heren

Dit is een Mechelse blikvanger:

Met rookvrije groeten
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be