![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen is nog altijd geen land, dus ik snap deze reactie niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mislukte natie, ja, maar het bestaat nog steeds bij mijn weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer kinderen zijn er niet, want het is en was altijd Vlaanderen dat meer kinderrijk was... Ik vermoed rechtuit gezegd dat er met de cijfers geschoemeld wordt want volgens die cijfers wordt ook het geld verdeeld... Het zou niet hun enige middel zijn om veel meer dan hun rechtvaardig deel van de koek te krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is ondertussen al jaren geleden, ik denk dat de laatste was toen ik nog een kind was. Mijn vader kreeg toen papieren die verplicht waren om in te vullen. Het waren een hele hoop vragen die wellicht door de administratie gebruikt worden om demografische gegevens over de bevolking te verzamelen. Er zullen grote kosten mee gemoeid zijn om zoiets te organiseren, dus ik kan me voorstellen dat men dit niet elk jaar doet. Ik ga ervan uit dat die gegevens juist zijn en ga er niet per definitie vanuit dat daarmee gesjoemeld wordt. Enige duiding waar die grote verschillen vandaan komen zou ik anders ook graag hebben. Daar wordt niet veel over gesproken en zelfs N-VA lijkt die gegevens gewoon te aanvaarden. Waarom zouden wij dat dan niet doen. In ieder geval is het terugvallen op die bevolkingsaantallen voor de zetelverdeling en niet wat logischer zou zijn het aantal kiezers, een absolute grond om de zetelverdeling ondemocratisch te noemen. De enige mensen die niet stemgerechtigd zijn die ik me kan voorstellen zijn - kinderen - mensen die hun burgerrechten kwijt zijn - niet europese vreemdelingen deze lijst is niet exhaustief. U moet er mee ophouden om overal een complot achter te zoeken en onmiddelijk het over gesjoemel te hebben als je daar geen enkel bewijs voor heeft. Het maakt u als forummer bijzonder ongeloofwaardig. Een gedroomde kans voor panda om bij gebrek aan bewijs u in het belachelijke te trekken. Zijn associatie van mijn persoon aan u neem ik u dus deels kwalijk. Ik gebruik wel degelijk, meestal toch, argumenten om mijn standpunten te verdedigen terwijl u altijd complot theorieën gebruikt en het niet kan laten om in elke post minstens 5 keer la belgique te vermelden. Desalniettemin beschouw ik u als vlaming ook al ben je administratief Waals. Laatst gewijzigd door stuyckp : 28 december 2020 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koerden bestaan niet want die hebben ook geen eigen land. En voor WOII bestonden geen joden want die hadden ook geen land. Hoe absurd dat uw argumentatie soms is, het heeft geen naam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Administratief bestaat de term Vlaming of Waal niet. Zichzelf klasseren als Vlaming heeft evenveel waarde als zeggen dat ge lid zijt van de bende van Cartouche. Het is en blijft een gegeven tussen uw twee oren. Laat diegenen die zich anders willen noemen met rust. Ieder het zijne, schat.
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ik Vlaming ben kan ik niet stemmen op Di Rupo. Dat dit zo is, is puur administratief zo bepaald. Dat is overigens ook wat Panda zegt. Ik ben adminstratief een Vlaming omdat ik inwoner ben van het Vlaams gewest. Of betwist u ook dat dit gewest bestaat ? Waarom noemen ze het trouwens Vlaams gewest, omdat er indianen wonen ? Man man man. Het gaat van kwaad naar erger op dit forum met links. Laatst gewijzigd door stuyckp : 28 december 2020 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot de rente stijgt.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen expert, dus stel ik de vraag maar aan u: als mijn Franstalige collega's en leerlingen het hebben over 'les flamands' (of minder flatterende varianten op die uitdrukking) en hun 'culture', en van mij soms zeggen dat ik met MIJN 'culture' wel ne speciale ben voor ne 'flamand' (of ...) , zitten die gegevens dan ook tussen hun twee (of meer) oren? En hoe komt het eigenlijk dat AL die mensen last hebben van zo'n gegeven tussen hun twee oren? Is dat besmettelijk? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Schat, Vlaamse wordt niet hetzelfde gespeld als Vlaming en zijn dus compleet van elkaar verschillende zaken. Er bestaan geen lichamelijke entiteiten van vlees en bloed die officieel(dus rechtsgeldig) omschreven worden als Vlaming.
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet tot Kaproen zijn 5 overlopers uit de kast komen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een rare discussie zeg en vooral nutteloos.
Laatst gewijzigd door Weyland : 28 december 2020 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter