Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2021, 12:52   #121
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Daar laat ik mij niet over uit.. Een kind in de 9e maand met een keizersnede eruit halen met als doel abortus dat is natuurlijk nooit goed te praten.

Maar zoals u ziet heb ik reeds grote posten geplaatst over adoptie. Ik ben hier een fel tegenstander van. Hoe hier mee om te gaan weet ik dus ook niet.

Ik heb liever dat voor elke misdaad en pestgedrag wat zij (ongewenste kinderen) de maatschappij hebben aangericht — de rechter daar U voor straft en niet hen. Zij hebben er niet om gevraagd om geboren te worden. Laat staan op te groeien en oud te worden door het kwaad dat ze de omgeving hebben aangedaan — door hun psychische problemen.

Als het aan mij zou liggen dan zou U nu 60 jaar in een cel ergens in El Salvador rotten. Voor elk misdaad dat een ongewenst kind pleegt mogen ze van mijn part iemand uit uw gemeente plukken, willekeurig, en hen voor zijn, ongewenst kind dus, daden laten straffen.

Als ISIS soortige mensen niet willen luisteren dan moeten ze maar voelen.
En waarom luisteren we dan niet gewoon naar deskundigen die meer dan 500 abortussen uitvoerde en de termijn omlaag willen?
Oud 4 januari 2021, 12:53   #122
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat is dan een ethische termijn volgens u? Kleur het eens grijs
Wat is het etnische percentage ernstige problemen dat ongewenste kinderen op latere leeftijd mogen hebben. Kleur dat eens in?

Nou is dat 100 procent, of 1 procent?
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2021, 12:55   #123
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En waarom luisteren we dan niet gewoon naar deskundigen die meer dan 500 abortussen uitvoerde en de termijn omlaag willen?
Welke deskundigen in El Salvador heeft U het over. Namen graag!
Oud 4 januari 2021, 13:00   #124
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke deskundigen in El Salvador heeft U het over. Namen graag!
In Amerika heeft Anthony Levatino er mee voor gezorgd dat de termijn in Alabama terug geschroefd wordt.
Je kan ook die hele rechtszaak terugvinden, maar hier de kortversie.
In Amerika, Zuid Amerika en Europa is er geen biologisch verschil als het op zwangerschap neerkomt.

https://m.youtube.com/watch?v=j0tQZhEisaE
Hij voerde meer dan 1000 abortussen uit, deskundig genoeg?
Oud 4 januari 2021, 13:43   #125
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
In Amerika heeft Anthony Levatino er mee voor gezorgd dat de termijn in Alabama terug geschroefd wordt.
Je kan ook die hele rechtszaak terugvinden, maar hier de kortversie.
In Amerika, Zuid Amerika en Europa is er geen biologisch verschil als het op zwangerschap neerkomt.

https://m.youtube.com/watch?v=j0tQZhEisaE
Hij voerde meer dan 1000 abortussen uit, deskundig genoeg?
Geen antwoord dus op mijn vragen:

Heeft u iets te verbergen?
Oud 4 januari 2021, 13:48   #126
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen antwoord dus op mijn vragen:

Heeft u iets te verbergen?
Ik antwoord op alles, maar ging breder dan Argentinië. Een deskundige in abortus is een deskundige in abortus he. Ongeacht waar op de wereld.
U negeert dat, wat heb jij dan te verbergen? Niets behalve uw tekortkoming in dit debat.

Zag je die youtubefilm waar het kind levend ter wereld komt en respectloos in een koude schaal wordt gelegd terwijl het nog bewoog?

Welke ideologie moet je dan aanhangen dat zoiets je koud laat?
Oud 4 januari 2021, 14:07   #127
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Okay nog een keer dan:

Hoeveel procent van de ongewenste kinderen mogen aldus U later ernstige psychische klachten krijgen. (Waar logischerwijs de omgeving ook onder lijdt).

Nou hoeveel procent? Antwoord graag.

Nu vraag ik U op het volgende antwoord te geven:

U vindt dat vrouwen die 1 dag zwanger zijn, en abortus plegen, hiervoor 60 jaar in de gevangenis moeten slijten. Zoja ik stop verder met doorvragen.

U vindt dat vrouwen die 1 week zwanger zijn.. 60 jaar....

U vindt dat vrouwen die 1 maand...

2 maanden
3 maanden
4 maanden

Nou?

Indien nog geen antwoord op deze vragen dan ook geen antwoord(en) van mij. Punt.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 14:12.
Oud 4 januari 2021, 14:13   #128
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Okay nog een keer dan:

Hoeveel procent van de ongewenste kinderen mogen aldus U later ernstige psychische klachten krijgen. (Waar logischerwijs de omgeving ook onder lijdt).

Nou hoeveel procent? Antwoord graag.

Nu vraag ik U op het volgende antwoord te geven:

U vindt dat vrouwen die 1 dag zwanger zijn hiervoor 60 jaar in de gevangenis moeten slijten. Zoja ik stop verder met doorvragen.

U vindt dat vrouwen die 1 week zwanger zijn.. 60 jaar....

U vindt dat vrouwen die 1 maand...

2 maanden
3 maanden
4 maanden

Nou?

Indien nog geen antwoord op deze vragen dan ook geen antwoord(en) van mij. Punt.
Wat voor argument is dat? De relevantie ontgaat mij.
Vanaf de embryo een hartslag heeft mag er niet meer geaborteerd worden volgens mij.

We kunnen nooit de eigenschappen van het kind vooraf voorspellen en ik raad ten strengste af dat 1 of zelfs 8 miljard mensen mogen bepalen welke genetica geboren mag worden en welke niet. Dat is voor regimes als Hitler. Maar daar gaan we wel weer naartoe.

Wijziging: en waarom beantwoordt u mijn vragen niet terwijl je me daar valselijk van beschuldigd?

Laatst gewijzigd door CUFI : 4 januari 2021 om 14:14.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2021, 14:39   #129
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Wat voor vreselijke argumenten zijn dat zeg. U heeft in uw vorige posten bevestigd dat vrouwen 60 jaar in gruwelijke omstandigheden in de gevangenis moeten slijten. El Salvador. Enkel om 'principes'.

U geeft toe dat desnoods 100 procent van de ongewenste kinderen later zware psychische problemen mogen krijgen. Enkel om uw principes.

Ik zag de naam Hitler langskomen in uw post. Enkel om een rookgordijn op te gooien. En weigert toe te geven wat voor harteloos figuur U bent.

Punt.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 14:40.
Oud 4 januari 2021, 14:49   #130
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat voor vreselijke argumenten zijn dat zeg. U heeft in uw vorige posten bevestigd dat vrouwen 60 jaar in gruwelijke omstandigheden in de gevangenis moeten slijten. El Salvador. Enkel om 'principes'.

U geeft toe dat desnoods 100 procent van de ongewenste kinderen later zware psychische problemen mogen krijgen. Enkel om uw principes.

Ik zag de naam Hitler langskomen in uw post. Enkel om een rookgordijn op te gooien. En weigert toe te geven wat voor harteloos figuur U bent.

Punt.
Heb ik niet. Maar u kan niet begrijpend lezen, zoveel is duidelijk.
U dicht een ongeborene allerlei kwalen toe om de daad verder te rechtvaardigen.

Psychische problemen die nog niet plaatsnemen zijn geen argument kindermoord te legitimeren.
Oud 4 januari 2021, 15:08   #131
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Okay u bevestig hierin geen antwoord op mijn vragen te geven. U bevestigd dat het wel okay vind dat meisjes van 18 jaar tot hun 78ste on de gevangenis moeten slijten. El Salvador.

U bevestigd dat u het wel okay vindt. Indirect weliswaar, als mijn dochter later wordt verkracht en vermoord door een ongewenst kind met ernstige psychische problemen.

Voorts doet U er beter aan beter te leren luisteren en lezen. Wat u doet is vrouwengevangenissen overvol maken vanwege het het feit dat u, en uw club niet wil luisteren noch wil lezen blijkbaar

Edoch het ergste vind ik nog dat u instemt dat mijn dochters door uw onlogische redeneringen kan kwijtraken op gruwelijke manier. U keurt immers met uw eigenzinnige moord en verkrachting goed. Een schandaal van de grootste orde. Maar dat interesseert u geen zier waarschijnlijk. Omdat u geen hart heeft.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 15:10.
Oud 4 januari 2021, 17:18   #132
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Nou, waar bent U CEFU?

Nog in de veronderstelling dat u meent een complete sociale ontwrichting goed te kunnen praten. El Salvador. Waarom ontkent u het leed in de overvolle vrouwengebangenissen.. Misschien omdat uw werkelijkheidsbewustzijn zich in een gesloten schelp bevindt. Zo nee. Prima. Beantwoord mijn vragen in mijn vorige quote mijn beste.

Weglopen dat is enkel voor lafaards die te bang zijn de consequenties voor hun eigen daden onder ogen te zien.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 17:24.
Oud 4 januari 2021, 17:23   #133
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nou, waar bent U CEFU?

Nog in de veronderstelling dat u meent een complete sociale ontwrichting goed te praten. Misschien omdat uw werkelijkheidsbewustzijn zich in een gesloten schelp bevindt. Zo nee. Prima. Beantwoord mijn vragen in mijn vorige quote.

Weglopen dat is enkel voor lafaards die te bang zijn de consequenties voor hun eigen daden onder ogen te zien.

Antwoord mijn vragen mijn beste.
Ik loop niet weg, u beantwoordde mijn vragen niet en ik begin al te vermoeden dat je bewust trolt.
Mijn verlangens tijdens een discussie zijn niet groot, maar als begrijpend lezen al een struikelblok is ...
Steek maar ergens anders je tijd in en wacht vooral niet op mij.
Oud 4 januari 2021, 17:30   #134
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik loop niet weg, u beantwoordde mijn vragen niet en ik begin al te vermoeden dat je bewust trolt.
Mijn verlangens tijdens een discussie zijn niet groot, maar als begrijpend lezen al een struikelblok is ...
Steek maar ergens anders je tijd in en wacht vooral niet op mij.
Mijn verlangens is om een einde te maken aan de overvolle vrouwengevangenissen, door onlogische abortuswet, is groot. U geeft geen antwoord hierop. Waarop u instemt het goed te vinden.

U gaat niet in op de problematiek dat adoptie met zich meebrengt. U probeert deze vorm van kindermishandeling zelfs te promoten.

Wie trolt er nou? U of mij?

U trolt en u loopt weg voor de consequenties uw denkbeelden met zich meebrengen. Sociale ontwrichting.

U hoort daarom voor 60 jaar achter slot en grendel thuis. Niet de mensen die slachtoffer zijn van uw rigide denkwijze.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 17:32.
Oud 4 januari 2021, 17:33   #135
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Het is corona. Ik heb alle tijd. Ik ga mijn tijd dus in U steken als U het niet erg vindt.

Waarom?

Corona hanteert eenzelfde principe. Om levens van een paar te redden moet een complete maatschappij gegijzeld worden met als, indirect, gevolg nog meer doden. Ik zie het als mijn morele plicht om mensen als U op ander gedachten te brengen.

Uw denkwijze en principes leidt enkel tot meer doden en meer sociale ontwrichting.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 17:41.
Oud 4 januari 2021, 17:40   #136
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is corona. Ik heb alle tijd. Ik ga mijn tijd dus in U steken als U het niet erg vindt.

Waarom?

Corona hanteert eenzelfde principe. Om levens van een paar te redden moet een complete maatschappij gegijzeld worden met als, indirect, gevolg nog meer doden. Ik zie het als mijn morele plicht om mensen als U op ander gedachten te brengen.

Uw denkwijze en principes leidt enkel meer doden en meer sociale ontwrichting.
Ik begrijp nu beter wat alice via mij moest doorstaan
Hoewel ik haar posten wel las en vragen beantwoordde.
Oud 4 januari 2021, 17:45   #137
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik begrijp nu beter wat alice via mij moest doorstaan
Hoewel ik haar posten wel las en vragen beantwoordde.
Ik begrijp u ook dat eenden brood en kroost eten. Ook het kuikentje die we geadopteerd hebben en Alice hebben genoemd.

Hihihihi
Oud 4 januari 2021, 17:47   #138
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

@Nou CUFI. Terug bij de les svp. Serieus blijven graag. Als u gaat trollen, trol ik nog harder terug.

Antwoord U nog mijn vragen?
Oud 4 januari 2021, 17:54   #139
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Nou CUFI. Terug bij de les svp. Serieus blijven graag. Als u gaat trollen, trol ik nog harder terug.

Antwoord U nog mijn vragen?
Als jij de mijne beantwoord.
Zie nu op Discovery Science, Through the wormhole with Morgan Freeman. Ze zijn daar bezig over de conceptie en vragen zich ook af waar het menselijke leven pas echt begint.
Oud 4 januari 2021, 18:01   #140
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als jij de mijne beantwoord.
Zie nu op Discovery Science, Through the wormhole with Morgan Freeman. Ze zijn daar bezig over de conceptie en vragen zich ook af waar het menselijke leven pas echt begint.
Als jij de mijne eerst beantwoord.

Leg mij uit waarom u het een uitstekend idee vindt dat vrouwen van 18 jaar in El Salvador tot hun 78ste jaar in de gevangenis moeten verblijven als zij een zwangerschap van 1 maand hebben afgebroken.

Etc.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be