![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging over die 'degenerates'.
Waar komen 'degenerates' vandaan, indien niet uit die quasi 'perfecte' en op z'n minst normbepalende samenleving die al decennialang bestuurd en geleid wordt door een 'élite' die zelf - uiteraard - onmogelijk ooit 'degenerate' kan zijn, daar ZIJ als enige kan & mag beslissen wie tot die groep behoort en wie niet (zichzelf zal ze ongetwijfeld wel vrij weten te pleiten)? Ik sta daar toch graag even bij stil; in de eerste plaats omwille van de nuchtere vaststelling dat het aantal 'degenerates' er na decennialang (bijna) 'perfect' - in elk geval koppig verder te zetten en nog hardnekkiger te bewieroken - 'beleid' blijkbaar niet kleiner op is geworden. Toch geen prestatie om over naar huis te schrijven, laat staan mee te gaan stoefen, me dunkt. De 'élite' kan echter duidelijk rekenen op een grote groep ... euh ... ik zoek een term die beleefd genoeg klinkt ... laten we zeggen: 'sympathisanten' ... die het blijkbaar zo niet begrepen hebben.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Sommige kunnen hier nogal wat onzin verkopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik kan je beschrijving van Blokkers voor de volle 100% volgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou mij ergens gerust stellen te achterhalen wat daar de oorzaak van is. Ligt het misschien aan uw (al dan niet neo-)liberale opvattingen? Het is nooit aangenaam vast te moeten stellen dat een zelfverklaarde verdediger van 'democratie' en 'mensenrechten' en 'vrije markt' en zo wanneer het er écht op aan begint te komen zich dan uiteindelijk toch maar tot een intellectueel lichtgewicht ontpopt, met wie men in de strijd tegen 'fascisme' en 'nazisme' al bij al niet veel gaat kunnen beginnen, laat staan tot een goed einde brengen. Komaan, "Pandareus", laat u niet kennen, help eens mee een oplossing te vinden voor het niet te negeren probleem dat een niet kleiner wordende groep stemgerechtigde burgers zich (b)lijkt te scharen achter een politiek programma dat onmogelijk het uwe kan zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is een hemelsbreed verschil tussen universiteit doen en er slagen...maar dat verschil ondervind men dan wel in hun ideeën en schrijfsels.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 11 januari 2021 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() De zwarte dood sloeg hier ook extra hard toe. We zijn en waren een kruispunt van handelsroutes en dichter bevolkt. Dat was toen zo, en dat is nu ook zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe langer dat ik hier op dit forum zit hoe beter ik Jean-Marie Dedecker begrijp wanneer hij het heeft over gezond boeren verstand. Dat mankeert duidelijk bij heel wat hoog geschoolde hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zo een beetje zoals professoren. Die weten van één ding heel veel en van heel veel dingen, niets. Sommige weten zelfs niet eens dat ge geen geld moogt verbranden. Ik denk anders dat de meeste boeren knechten dat wel al weten. Laatst gewijzigd door Garry : 11 januari 2021 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |