![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De korte pijn" zegt Alexander...
Dat zou voor hem en zijn kliek poltiekers het beste kunnen zijn
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En als ze echt braaf zijn. zullen we ze verdoofd slachten. Niet wachten tot het ramadan is he ! Laatst gewijzigd door patrickve : 31 maart 2021 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Tijdens de ramadan zullen er weer "toevallig" versoepelingen zijn zoals vorig jaar.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij hebben hier in de gemeente een grote plas met mooi strand. Het zat gisteren weeral vol met Franstaligen en je kan niet verder van de taalgrens zitten dan wij. Elk groepje met meer dan 4 man was Franstalig. Daarnaast laten ze nog een grote vuilnis belt achter. En de oplossing vorige zomer was: De plas voor niemand meer toegankelijk maken. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200626_05002072 Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 31 maart 2021 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Er komt schot in de zaak. Zal wel voor de ramadan zijn
https://www.hln.be/nieuws/live-recht...ccin~a8320d9a/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan wel weer een noodwet ofzo uitvinden om de rechtbank buiten spel te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het zou wel te hard opvallen als ze nu net tussen Pasen en begin ramadan moesten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ze binnen vieren zal er niet gecontroleerd worden, in je tuin daarentegen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() In tegenstelling tot Nederland waar de avondklok bleef gelden tot het beroep was uitgesproken gaan ze hier de maatregelen 2 weken lossen en het beroep na het Suikerfeest gaat ons terug vastzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze zullen hun gaan haasten. Ironisch genoeg worden die dwangsommen dan ook nog eens betaald met ons belastingsgeld. Dus eigenlijk gaan wij nog de kosten dragen indien de overheid gewoon door doet met het beknotten van onze vrijheden.
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Gent is zeker 50 of 60% van de winkels volledig dicht nu.
Nutteloos nog open te doen. Never seen this before.
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet een politierechter hier naar luisteren? Ik zou toch denken van wel, een rechter die moet luisteren naar politiekers in plaats van een rechtbank lijkt me wel erg wacko. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 31 maart 2021 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Och, ik ken mensen die vinden dat het nu strenger zou moeten, omdat we er dan rapper vanaf zouden zijn. Tja, die snappen het ook nog niet he. Die maatregelen zijn zoals een elastiek die ze steeds verder blijven uitrekken, maar telkens ze die eventjes loslaten, blijkt die elastiek steeds slapper en minder veerkrachtig...
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 9 april 2021 om 05:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) hoe langer het duurt voor anderen ziek worden, hoe sneller het veiliger is voor jou 2) hoe meer men de besmettingen in de tijd uitsmeert, hoe rapper het voorbij is. Als je daar met normale hersenen (blijkbaar afwezig bij goudvissen) 2 seconden over nadenkt, merk je dat het totaal absurd is, maar veruit de meeste mensen geloven het bovenstaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |