![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De straal vliegtuigen steunen ook nog altijd op de principes van de ME 262 A van Hitler. Moet wij hem daarom eren met een prachtige tentoonstelling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zien de Belgicisten zo niet, want Napoleon sprak immers Frans en dan zijn je zonden vlugger vergeven volgens hun logica. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Zijn Corsicaanse familie is stinkend rijk geworden onder zijn dictatuur. Naboleone Buonaparte, zoals hij echt heette sprak overigens slecht Frans.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze slaan je dood met documentaires over zijn verleden. Dus eigenlijk gebeurt dat volop.
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval, niet ik zeg dat Napoleon een zegen is geweest voor Antwerpen. De mensen van het MAS zeggen dit. Die zouden het toch moeten weten, niet? En voor zover ik weet, zijn deze mensen geen franskiljons.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 april 2021 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij d'Ieteren, uiteraard. Waarom niet?
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de VRT is dat vooral in de aanloop naar verkiezingen
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 april 2021 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie in het, "ik ben van het MAS dus ik weet alles het beste" niet echt een meerwaarde. Het is gewoon zever eigenlijk.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 april 2021 om 11:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, ze zeggen dit omdat ze natuurlijk kunnen bogen op historische informatie waaruit blijkt dat Napoleon inderdaad veel gedaan heeft voor Antwerpen. Uw repliek was niet erg slim. Waarschijnlijk komt dit omdat de mensen van het MAS dingen zeggen die u niet aanstaan, ook al is het de historische waarheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer het gegeven wat uit te werken, er is hier enorm grappige standup comedy van te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pff... u valt goed door de mand, zeg het zo maar. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 april 2021 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou mij niet verwonderen dat die onwetende "mensen van het MAS" waar jij het over hebt ,dan ook benoemd zouden zijn door Sihame El Kaouakibi ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 4 april 2021 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
terwijl er over de Waalse Oostfrontstrijders met hun Belgische tricolore zedig gezwegen wordt. De VRT is een echte propaganda zender van de Belgicisten tegen de Vlaamse onafhankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de slag van Waterloo waren de Brit Arthur Wellesley, Duke of Wellington en de Duitser Gebhart Leberecht von Blücher de belangrijkste verantwoordelijken voor de overwinning op Napoleon. Normaal zou je verwachten dat achteraf in Waterloo een standbeeld zou staan ter ere van de overwinnaars. Niet zo in Waterloo. De dwaze beate Waalse adoratie voor de zelfgekroonde "Empéreur Napoleon" heeft er voor gezorgd dat net het omgekeerde is gebeurd. Geen standbeelden voor de overwinnaars, wél een voor Napoléon. Met andere woorden, de Walen betreuren de nederlaag van hun imperialistische held. Het betekende immers het einde van de Franse bezetting. Wat enkele jaren geleden door de Waalse politicus Robert Collignon "une époque heureuse" werd genoemd.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moesten meer als gij hebben in de Vlonders. ![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 april 2021 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Speciaal voor Kaproen, la liste complète:
2021 Année Napoléon > Calendrier général des événements https://fondationnapoleon.org/activi...es-evenements/ |
![]() |
![]() |