![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bhairav : 7 juli 2021 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is volgens mij gewoon not done christelijk onderwijs te kiezen om dan later te klagen dat een blote navel niet mag. Waarom doen seculieren hun kinderen überhaupt naar een christelijke school? Er zijn dus gemeentescholen he. Gun ieder zijn plek en ga waar je u het beste voelt. Als dat meisje haar blote buik tonen belangrijk vindt, dat ze dan een school zoekt waar ze dat mag dragen.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , ik ben niet gelovig , en mijn ouders waren katholiek , nou ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd wel eens gerebelleerd tegen een rokje dat korter werd gemaak, maar dat werd aangesproken door de leerkrachten. Als je dan ouders hebt die katholiek zijn, zou het mij verbazen dat ze hun dochter met blote buik en billen naar school zouden sturen. Rokje hoogsten 8cm boven de kniën. Ik snap echt niet waarom mensen een storm in een glas water veroorzaken. Onze wereld staat brand, hongersnood, droogte, pharmakia op kinderen; maar we ageren bij een navel? My F God.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het moest wel een katholiekgetinte school zijn !! BTW: 20 Jaar geleden zat ik allang niet meer op school !! Ik had dan al zelfs opa kunnen zijn !! ![]() Ik droeg destijds soms jeansvestjes met rockbandnamen erop geschreven ![]() dat mocht , echter zonder kepernagels op de mouwen !! ![]() BADGE PIN op de vestjes mocht wel , en ook dit , maar niet TE overdreven !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Een blote navel is trouwens heel erg om te tonen....tenzij je kan aantonen dat het een religieus symbool is misschien. Laatst gewijzigd door Bach : 7 juli 2021 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bach : 7 juli 2021 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In sommige sjieke restaurants kom je niet binnen zonder smoking. Hoewel het niet erg is om een Tshirt en jeans aan te doen, maar de code is daar gewoon anders. Ik heb het al gezegd: zo een vestimentaire code op school is zinvol, omdat het aangeeft dat je je kledij discreet moet maken, om de aandacht aan het schoolwerk te besteden, en niet aan frivoliteiten. Het is geen kwestie van preutsheid, maar van aandacht afleiden. Dat zou trouwens ook moeten gelden voor andere aspecten zoals schminken en dergelijke he. De bedoeling op school is om uw aandacht aan het schoolwerk te besteden, en de elementen die daarvan afleiden, tot een minimum te herleiden. En U aan een dressing code houden helpt daarbij. Welke die code precies is heeft geen belang, zolang die natuurlijk praktisch uitvoerbaar blijft en geen te grote zottigheden voorschrijft (wat het omgekeerde effect zou hebben). Zoals ik al stelde, meisjes trekken graag de aandacht met bloot, jongens met slordig. De bedoeling is om dat in te perken, zodat men niet teveel aandacht trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ouders, media en samenleving dan zulke aandachtshoer nog gelijk geven om zo het christelijk fatsoen verder te verbasteren op school spreekt boekdelen. Seculieren zijn vaak primitieve barbaren die nog erger dan een fundamentele moslim te keer gaan. Altijd willen ze hun willetje overal en altijd opdringen. In dit geval een navel op een katholieke school. Walgelijke cultuuroorlog. We zullen zien wie de laatste lach heeft.... ![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de schoolsystemen slecht, maar de mensen die er in werken zijn daarom niet slecht. Je kan een topchirurg hebben, maar geef die geen gereedschap en zijn vakmanschap is niets waard. Onze scholen zijn echt alles op ene hoop gesmeten en het lijkt me sterk dat er hoe langer hoe meer liberaal beleid begint in te sluipen. Niet het liberale zoals we hoopten, maar die hedendaagse collaborateurs die doorspekt zijn van het pure kwade en ons erfgoed met lach tot achter de oren afbreken. Politiek, geaardheden en seksualiteit hoeft echt niet aanwezig te zijn in de lagere school of eerste graad middelbaar onderwijs. Dat is daar sowieso aanwezig en als die kinderen zelf met vragen komen, kan daar desnoods over gesproken worden. Maar de toon van dat gesprek moet niet bepaald worden door volwassenen. En al zeker niet door de politiek en haar dictee de media. Weg ermee.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in dit geval een bakvis van 13, eerste graad, die haar toets komt afleggen in een topje met een deel van haar buik bloot. Waar een mens toch een probleem over maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
kledijregles horen erbij, hou je je er niet aan mag dat gesanctioneerd worden. hopelijk heeft ze het nu begrepen veel minder erg nu als straks bij haar baas later, met een beetje pech wordt dat een c4 Laatst gewijzigd door 1207 : 8 juli 2021 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Of misschien het opleggen van onnozele kutregeltjes aan banden leggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets te zien met enig gevaar, of veiligheidsnormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen straf, da's een leugen.
Een straf vanuit het schoolse oogpunt is bijvoorbeeld een strafstudie, blijf maar eens een paar uurtjes langer of help een paar middagen met de facilitaire ondersteuning.
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wilt ge als verpleegster uw kostuumpje ni aandoen meot ge ook ni beginnen hé kutregeltje? ik weet ook dat we anno 2021 kinderen maximaal meoten bepamperen. dan verbaast opkijken als ze, totaal onvoorbereid, in het echte leven op hun bek gaan. in no time depressief een burn-out krijgen omdat ze nooit geleerd hebben om met tegenslagen om te gaan. want tegenslagen zijn niet goed voor tere kinderzieltjes. in die logica is een 0/20 in dit geval een hondsbrutale verwerpelijke en perverse vorm van kindermishandeling. het psychische equivalent van radbraken Laatst gewijzigd door 1207 : 8 juli 2021 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Dat "voorbereiden op..." argument is afgezaagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
onderwijs moet leuk, tof en plezant zijn het mag niet te moeilijk zijn en iedereen moet altijd slagen omwille van zijn/haar zijn persoonlijk welbevinden een diploma behalen is een recht want kinderen zijn uiteraard klanten en zoals altijd is klant nu eenmaal koning |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kutregel is wat ik destijds mocht ondervinden. Een prof wou absoluut dat je een kostuum aanhad tijdens het mondeling examen. |
|
![]() |
![]() |