![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Mag ik niet meevieren op mijn manier? Of met mijn enthousiasme?
|
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 21 juli 2021 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik moet het herhalen: consequent zijn is niet de sterkste eigenschap van Belgisch-nationalisten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Als het voetbal is, is het eerder de Unie. Met COVID probeerde ze er ook 1 ploeg van 11 miljoen van te maken. Maar voor de rest is het eerder een kleine deelverzameling.
|
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook bij ons in het Waasland is het opvallend hoeveel mensen permanent de fiere Belgische Driekleur buiten hebben hangen. Het contrast met de vlaemschen heimwee-dag op 11 juli kan niet groter zijn. Ben deze ochtend terug voorbij de prive woning van een NVA burgemeester gereden...en de Belgische Driekleur hing buiten. Diezelfde die enkele dagen geleden de Vlaemschen vod niet had buiten gehangen
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 21 juli 2021 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 21 juli 1969: de eerste mens op de maan.
Dát was een prestatie ! |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Er hingen er ook aan de brandweerkazerne, en aan de Watergroep, plaatsen dus waar ze altijd hangen, naast de Vlaamse Leeuw (de officiële dan). Onderweg op hetzelfde traject als ik volgde bij de Vlaamse feestdag heb ik één spontane Belgische vlag gezien, ook 2 Vlaamse Leeuwen (deze met zwarte klauwen), maar die hangen daar altijd, ik denk dat daar een locaal partijkwartier van VB of N-VA is. Daarnaast, op de plaatsen waar een Belgische vlag hing, hing ook een officiële Vlaamse Leeuw. En dan nog één keer een spontane Vlaamse Leeuw met zwarte klauwen. Die Belgische vlag die zogezegd verbindt, stelt dus niet veel voor. Wie ze moet uithangen, zoals gemeentebesturen en dergelijke, hangt ze uit, maar voor de rest zie je niet veel van die vlaggen, zelfs de zatlapvlaggen waren niet te zien...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 21 juli 2021 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Ik mis nog een bijzondere koninklijke telg op de tribune royale, namelijk prins Clément van Saksen-Coburg.
Na Delphine wordt het hoog tijd om Clémentjen in zijn koninklijke waardigheid te bevestigen. Nu Laurent en Claire al maanden niet meer het echtelijke bed delen, is het het uitgelezen moment voor Laurent om zijn plicht als vader van een bastaard op te nemen. |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat nu? |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Een dag van diepe rouw voor iedere Vlaming,191 jaar onderdrukking kolonialisme.
#138 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het nationaal defilé. Niet dat ik zo'n royalist ben, maar toch een mooi beeld:
![]() De kroonprinses. |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |