![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageerde gewoon op de laatste zin van Leclerc. Laatst gewijzigd door Boduo : 13 december 2021 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet Engel die Van Ranst uitschold, het was andersom. Het is Engel die een proces aanspande tegen Van Ranst omdat Van Ranst hem beledigd had. Daarop heeft Van Ranst een proces aangespannen tegen Engel omdat Engel hem al teveel processen heeft aangedaan en hij (Van Ranst) dat beschouwde als pesterij. Het is DAT proces dat Van Ranst gewonnen heeft: de toelating om Engel te beledigen, en het verbod voor Engel om daarvoor naar de rechtbank te stappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heeft Engel iets bijgeleerd over Belgische zjustisie.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Engel heeft Marc Van Ranst gedagvaard omdat hij door deze laatste publiek op Twitter een virusontkenner werd genoemd. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 december 2021 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje zoals het misdrijf majesteitsschennis in de Belgische wetgeving(tot het recent door het Grondwettelijk Hof ongrondwettelijk werd verklaard). Of nog beter: godslastering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Van Ranst schold Engel niet uit, dat was de aanklacht van Engel die nergens op steunde en vandaar -uiteraard- dat Engel de rechtszaak verloor en Van Ranst nu 4000 Euro moet betalen. Geld dat Van Ranst doorstortte naar het COVAX programma overigens, waardoor de Wappie-aanhangers van Engel dus in de praktijk Vaccinaties mogelijk maken in afrika etc. Dat is prachtig op elk vlak. ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12...adevergoeding/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 december 2021 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst wil niet meer gepest worden. Dat is het zowat. Hij zit op dezelfde lijn als die van de overheid die luistert naar Van Ranst en Co.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zal niet zeggen dat Van Ranst een kwakzalver is, maar ik ben het niet eens met het idee dat iemand Van Ranst geen kwakzalver zou mogen noemen. Het verschil met bovenstaande uitspraak is dat Van Ranst wel degelijk aan de meeste definities van kwakzalver voldoet (hoewel er ergere companen zijn - zoals ik altijd gezegd heb, speelt Van Ranst een kwakzalver op TV, maar is die vent stukken intelligenter dan hij zich voordoet, wat van andere GEMS leden niet altijd kan gedacht worden), terwijl Engel helemaal niet aan de eisen van de definitie van een virusontkenner voldoet, enkel Mambo verdient die eer. Kortom, er wordt daar gekronkeld maar Van Ranst stelde wel degelijk dat hij het idee genegen is om Engel een virusontkenner te noemen, terwijl, voor zover ik weet, Engel helemaal niet beweert dat het corona virus niet zou bestaan. Of onterecht virusontkenner genoemd te worden een belediging is die zwaar genoeg is om laster te heten, is inderdaad een beetje twijfelachtig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dikke? Vaccinazi? Hypocriet? Fascist? Hogepriester van de covid-kerk? Ik vraag het maar hoor, want ik heb de soap niet gevolgd.
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Ranst had deze vuige aantijgingen gewoon terug moeten nemen uiteraard. Vooral weer een bewijs dat de Belgische justitie het schoothondje is van degnenen die haar benoemen en betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen heeft Engel het Wereldrecord Rechtzaken Verliezen gebroken.
![]() https://www.metronieuws.nl/in-het-ni...ineren-record/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2021 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk mag die Wappie snel zijn dansschool weer openen, dan zal het snel gedaan zijn met 'Virruswaarheid' BS en zijn mislukte politieke ambities.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is natuurlijk dat onze geinstitutionaliseerde virus-regime het in de toekomst onmogelijk maakt om nog dansscholen, anders dan op tic toc, open te doen.
|
![]() |
![]() |