![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De St Vincentiusstraat is een enkel richtingstraat die verplicht uitgeeft op de Lange Leemstraat!!! Zie plan! https://www.google.be/maps/@51.2058376,4.4131875,17z Ik geloof nooit dat de hulpdiensten in deze smalle straat eventjes tegen de richting gaan rijden. Neen, als de hulpdiensten richting stadcentrum moeten slaan ze links af zoals de betrokken vrachtwagen. Als ze de andere kant op moeten slaan ze rechts af in de Isabellalei om zo via de Belgiëlei verder richting te kiezen. Wat aversie tegen de N-VA allemaal in de hersenen van sommigen aanricht.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De trams die door de Lange Leemstraat rijden stonden 's morgens reeds van voor het kruispunt van de Belgiëlei geblokkeerd in de file. Een zelfde situatie deed zich voor bij de confliktvrije situatie aan het eind van de Belgiëlei richting station. Daar kon men zien wat zo'n "confliktvrije" verkeerslichten konden aanrichten. Pure chaos veroorzaakt o.a. door diagonaal overstekende fietsers en..voetgangers.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En "zwakke weggebruiker" bestaat gelukkig niet meer, het is sinds oktober denk ik vorig jaar al "actieve weggebruiker" Vooralsnog welgemeende condolatie aan de ouders van de slachtoffers en sterkte voor de chauffeur. BTW #Koen_Kennis_FuckOff
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De PS vermoordt ministers van staat in de straten van Luik en bestaat nog steeds.
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Wat zeg, ik, dat is gewoon achterlijk, natuurlijk hou je zo iemand aan de hand.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ook liever een wereld zonder auto's zien maar de meeste mensen houden van hun vrijheid. Op de laatste moment beslissen waar ze op hun vrije dag eens naar toe gaan zonder eerst de hele dag te hoeven plannen. Het is enkel nog wachten op deftige elektrische/waterstofwagens en minder lawaai en vuile lucht. Misschien schaf ik me dan ook terug een wagen aan want het openbaar vervoer beperkt me wel heel erg. Zo wilde ik laatst naar een museum maar dat zou een reis van vijf en een half uur betekend hebben. Enkel. Gentenaars houden daarvan. Je hoort op de meeste plaatsen minder en minder Gents. Die hebben zichzelf in hun stad opgesloten. Antwerps hoor je voorlopig nog in heel België. Tot mensen zoals jij je zin krijgen. Dan zitten we terug in de middeleeuwen. Iedereen opgesloten in zijn stad en wil je naar een andere stad dan betaal je tol, word je overvallen, lastig gevallen door bedelaars of doe je een ziekte op. Geef mij dus maar het Antwerps verantwoordelijkheids-en-en-en verhaal ipv het Brussels/Gents dictatoriaal-vrijheidsbeperkend-anti-autoverhaal. Het is schandalig dat men dit zeer spijtige ongeluk aanwendt om slecht beleid te proberen doordrukken. Het is trouwens Groen!'s eigen dikke schuld dat het beleid in Antwerpen niet nog meer pro-fiets is, ze vonden het hoofddoek belangrijker dan het fietsbeleid. Groen!'s haat voor NV-A is zo ziekelijk groot geworden, ze zijn in hun eigen framing beginnen geloven, dat ze nog liever langs de kant staan dan samen beleid te voeren. Als je wel met Bouchez kan regeren maar niet met De Wever dan ben je zo ziek in je hoofd dat je beter gecolloqueerd kan worden.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 26 augustus 2021 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
Gouverneur
|
![]() Inderdaad, maar niet ik, hoor. Zoals gezegd, ik woon daar, ik ken de buurt.
Citaat:
Zie plan: Tussen de punten 1 en 2 is er tweerichtingsverkeer op de Sint-Vincentiusstraat. 1 is ook de ingang van de spoedafdeling. Overigens heeft het Sint-Vincentius ziekenhuis ook een uitgang voor ziekenwagens op de Mechelsesteenweg (punt 4 op mijn plan), maar ik weet niet hoe vaak dat gebruikt wordt. Voor de volledigheid, 3 is het kruispunt waar het ongeval gebeurde. Citaat:
Citaat:
De volgende keer dat je in de buurt bent, ga zelf eens kijken, Anselmo. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zus van 9 had een step bij en reed er niet mee. Ze had die bij de hand. Het jongste zusje had uiteraard geen step. Je bent de zoveelste die met dat absurd argument aankomt.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon ook niet zo ver van het ziekenhuis en weet net als alle andere buurtbewoners dat de ziekenwagens er in beide richtingen vertrekken
De partijslavernij brengt sommigen van ver buiten de stad er toe om dat simpele feit hier te komen weerleggen met opzoekwerk vanop google maps
![]() |
#131 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uit dat artikel: Citaat:
Wat was er in april 2021 anders dan begin 2019? De werken van De Lijn op de Belgiëlei, begonnen in februari 2021 en beëindigd eind juni 2021. Deze ingrijpende werken zorgden voor enorm veel verkeershinder, op de Belgiëlei, maar uiteraard met invloed op de hele buurt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
De mensen weten wel wie politiek verantwoordelijk is...
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal er vanaf nu altijd een politieker ontslag moeten nemen als er ergens een dode valt in het verkeer? Het nieuwe credo sinds corona is immers dat elke dode er 1 teveel is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
die zijn sowieso niet goed
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
bedankt voor de confirmatie ![]() Maar in deze heeft Kennis de politieke verantwoordelijkheid voor de dood van de twee kinderen. De rest is bla bla van de fans voor het decorum.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat beleidsverantwoordelijken niet in de pers beginnen te liegen over het 'waarom' van hun beslissingen omdat ze hun paraplu willen open doen. Had hij dat lulverhaal over het ziekenhuis niet zitten opdissen, dan was er helemaal geen heisa geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() ik ben geen voorstander van politieke verantwoordelijkheid als de betrokkene enkel maar de hierarchshe overste is zonder directe betrokkenheid
in Sint-Truiden zit nog steeds een burgemeester die daar wel duidelijk voor in aanmerking komt |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onderstaand twee voorbeelden van steden die terug in de middeleeuwen zitten, waar iedereen opgesloten zit en je wordt overvallen, wordt lastig gevallen door bedelaars of je een ziekte opdoet. https://www.sampol.be/2020/04/missie...doden-per-jaar
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA zegt altijd dat we qua beleid aansluiting moeten vinden met Noord-Europa. Tot het over mobiliteit in steden gaat. Daar zoekt zijn partij het model van Napels op.