![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over wat er echt gebeurt trekt zich niemand buiten wat NVA’ers iets aan. Ze zullen in 2024 wel wat voorstellen op tafel leggen en enkele onbelangrijke grondwetsartikelen voor herziening vatbaar maken en voila: opdracht vervuld. Voor de rest idd goed besturen en met Annelies Verlinden scoren ze goede punten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar meer is het vermoedelijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger noemde we dat de Griekse kalender.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zit niet in het parlement. En voorlopig beperk ik mij tot slapen met mijn voeten op mijn werkbureau. Dat brengt meer op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een 'overjarig artikel' de dato woensdag 9 september 2020 leerde: 'Een samenwerking tussen de N-VA en Vlaams Belang is niet zo vanzelfsprekend' Of er ooit een samenwerking zal kunnen komen dat lijkt mij een héél twijfelachtige zaak. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 oktober 2021 om 06:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Nog tot 2024 zal Bart De Wever warm en koud blazen over Vlaams Belang'
Stopt Bart De Wever echt met politiek als zijn partij in een regering stapt met Vlaams Belang, of vindt hij zo'n uitspraak een slimme manier om de partij weer klein te krijgen? Of het, tot vervelens toe, blijvende warm- en koud blazen over een andere partij/partijen wel een goed plan is dat lijkt mij ver gezocht.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is afgelopen met de dictator van de N-VA. En hij wéét het.
Zich afzetten tegen het Vlaams Belang is nog het enige dat hem rest om naar de gunst van zijn goede Belgische vrienden de azen. Wie weet mag wat rest van zijn partaai na de volgende verkiezingen als 8ste Vivaldipartijtje fungeren.
![]() |
#133 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zelfs minister van staat Mark Eyskens twijfelt aan de reactie van De Wever op de volgende verkiezingsuitslag weet je dat de belgicistjes beter niet te vroeg juichen.
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoop doet leven....
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nVA had ministers op post in Europa, Vlaanderen en federaal.
En wat kregen we toen? Dat de PS daardoor de macht kon teruggrijpen, is omdat vele terug overliepen naar VB na het bovenstaande. Nva had de posten, ze hebben voor globalisme gekozen. Dat is geen onafhankelijk Vlaanderen maar het behoud van België die haar soevereiniteit uit handen geeft. Exact wat gebeurde in 2015. Het was niet Marrakesh alleen maar wir schaffen das.
Laatst gewijzigd door CUFI : 12 oktober 2021 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De redacteur van Knack zit net als vele van zijn collega's, hierin bijgestaan door meerdere politicologen te vissen naar wat De Wever nu 'echt' gaat/wil doen met het VB.
De kleinste uitspraak houden ze tegen het licht, uitspraken van andere NVA'ers worden gebruikt alsof ze enig gewicht zouden hebben tegenover de beslissing van De Wever... Veel wishfull thinking dus. Dat Jambon wat dissident doet is niet moeilijk te begrijpen, van hem is geweten dat hij achter de schermen heeft meegewerkt aan het oprichten van een lokale VB afdeling in Schoten toen hijzelf nog voorzitter van de vlaamse volksbeweging was ![]() Soms is het eenvoudiger om rechtstreeks te lezen wat de betrokkene zelf -in absolute duidelijkheid- daarover zegt in plaats van naar dat gespin te luisteren. De Wever was glashelder : besturen met het Blok is uitgesloten, dan stopt hij per direct. Zelden zoveel duidelijkheid & walging tgo het Blok in één zin samen gelezen toch ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat leuk dat het woord van De Wever zo'n rotsvast vertrouwen geniet van de belgicistjes.
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever liegt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|