![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zoiets is absoluut geen vereiste om een plan (welk dan ook) tenuitvoer te brengen. Denk aan de wijze waarop mieren hun kolonies opbouwen, geen enkele mier kent het plan, en toch voeren ze het gezamelijk uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk é, alle mensen die ook maar iets maken hebben met het onderzoek of al de mensen die bepaalde functies hadden MOETEN bewust meewerken aan het complot of het komt uit. Bepaalde mensen die in de WTC torens werkten, op de luchthavens, in het pentagon, Norad, onderzoeksteams, brandweermannen, allerhande hulpdiensten,... het is gewoon allemaal niet op te noemen wie allemaal bewust hebben moeten meewerken. Denken dat 100% van al deze mensen hebben ingestemd is al even onwaarschijnlijk dat je 10 keer na mekaar de lotto wint. En zoals ik ook al zei, voor mijn part zijn het maar 100 mensen die eraan hebben meegewerkt, dan nog is er gaan enkele kans dat deze 100 allemaal toestemden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan wel gelden voor mieren, maar mensen hebben de irritante neiging om over kleinere zaken na te denken, en dan plots wel het grotere geheel te zien. Maw, geef iemand het uitdrukkelijke bevel, iets op een bepaalde manier te doen die onlogisch is, en ze stellen zich daar vragen bij, daarom niet op de moment zelf,... maar dan wel later. Bovendien praten ze bijna altijd over hun werk tegen anderen, of maken notities, al dan niet om hun eigen in te dekken of de schuld in iemand anders schoenen te schuiven. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelf met 10 getrainde killers die hun eigen moeder en kinderen zouden ombrengen voor hun land, zal er altijd wel eentje zijn die plots spijt krijgt, of in een zatte bui zijn mond voorbij praat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat Osama is ontsnapt is niet zo buitengewoon, vraag maar aan de gemiddelde Russiche veteraan hoe het landschap er daar uitziet en wie daar echt zijn weg in kent...
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wel als je je die vragen stelt dan zal je zien dat elementen binnen de Amerikaanse regering erachter zaten. Diegene die zeggen dat dit niet mogelijk is omdat zou uitkomen... wel er zijn zaken uitgekomen!! FBI agenten die publiek zijn gegaan omdat ze door Bush gebdreigd werden Al Qaida niet te onderzoeken , de "war games" van NORAD op 9/11, etc... OP dit forum is er al een hele rits aan bod gekomen. Zeker als je ziet wie het mofief heeft bij deze aanslagen... enkel en alleen Bush... Het wordt tijd dat de mensen eens gaan beseffen dat de vijand niet de moslims zijn maar de overkoepelende organen die hun regeren. Uw regering is uw gevaarlijkste vijand. DAt is wat nu in Amerika gebeurt. In 1930-40 waren de Joden de grote vijand, maar wie was het werkelijke gevaar? De regering, Hitler. Hetzelfde gebeurt nu met de moslims. Er zijn inderdaad fanatiekelingen die hier en daar kleine aanslagen doen, in vergelijking met 9/11. Maar de grote aanslagen, Oklahoma , 9/11 zijn door de regering zelf gedaan om meer controle te krijgen. Het wordt tijd dat de mensen wakker worden van deze grootste leugen dat ooit verkocht is. Want anders gaan er nog meer aanslagen komen. We kunnen toch niet wachten als schapen tot er een volgende stad ontploft. We moeten erover lezen en het naar voor brengen. Trouwens, er zullen aanslagen volgen... de recrutering voor het Amerikaanse leger gaat nu al achteruit. Jongeren lopen weg van recruteringagenten, ze zitten al met een tekort van 50.000 in Irak. Het zit er aan te komen... Een nieuwe aanlsag die nog meer levens eist, een massaal aantal doden. Bijvoorbeeld enkele suitcase nukes die tegelijkertijd ontploffen in grote steden, of een biologische aanval. Daar heb je niet veel personen voor nodig , gewoon een aantal man. Dan zal men martial law afkondigen en zal verplichte inlijsting in het leger een feit worden. Terrorisme wordt gebruikt om de massa onder controle te houden, via angst. zie Bin Laden 3 dagen voor de verkiezingen. Neen, dan zit men dan te discussieren "oooh Bin Laden is daar weer".
Laatst gewijzigd door exodus : 20 december 2004 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, daar gaan we weer eens. Wat had de luchtverdediging moeten doen met die gekaapte toestellen? Ik heb al eerder het scenario hier neergeschreven in 1 van de vele andere dolkomische treads rond dit hekel punt.
We hebben gekaapte toestellen. De gebruikelijke acties van kapers zijn het toestel af te leiden naar een "neutraal" land, of anders ergens te landen een leuke eisen te stellen. Dan hangt het er van af wie er de plak zwaait op de landingsplaats. Zijn het verwijfde westerlingen of hardliners? Voor een kaping waar Israël of Rusland mee verbonden is, is het geen goed nieuws voor kapers en gegijzelden. Effe niet op een dooie meer of minder kijken. Nu hebben we op 9/11 4 gekaapte toestellen die niet landen. Wat gaat de overheid doen? Die toestellen preventief neerhalen? [size=1]Klinkt iets dat de Russen,Chinezen of Noord Koreanen wel zouden durven.[/size] [size=1]Maar niet iets wat gedaan word door de VS of in de Eu.[/size] Als men had geweten dat de kapers een zelfmoordaanval gingen doen was het een kwestie van wie de grootste ballen had binnen de overheid.Gaat men het riskeren een massale rechtzaak in de nek te halen, en zelfs de val van de regering op zijn geweten te hebben?Of gaat men rustig afwachten tot er zekerheid is? Wat betrefd Norad, die staan in voor allerlei dingen, maar ook daar zitten mensen die verder moeten denken. Een verkeerstoestel laten neerhalen op vermoedens, dat kost je je dikbetaald belangrijk postje. En wie gaat dat risico nemen?
![]() |
#128 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een goeie trainer van een voetbalploeg bijvoorbeeld heeft ook een zeer goed idee van wat hij wil bereiken door de juiste personen op de juiste posities en op de juiste momenten hun werk te laten doen. Het geheel wordt door de trainer bedacht,niet door de speler, en elke speler geeft zich maximaal in zijn positie, de speler heeft dit hele plan niet noodzakelijk voor 100% in zijn kop zitten zoals de trainer dat heeft. Ik beweer dus helemaal niet dat ik geloof in samenzweringen van 10.000 man, ik wou je enkel deze mogelijkheid bijbrengen. Dit is volgens mij trouwens ook een uitstekende marketingtechniek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Inderdaad, standaard kapingen worden meestal afgeleid, maar dat neemt niet weg dat heel je redenering hierboven is gebaseerd op jouw overtuiging van hoe men zou reageren. Bovendien negeer je het feit dat op 9/11 er 3 verschillende oefeningen uitgevoerd werden op NORAD, zodat het juist niet kon reageren. Nu weten we waarom NORAD niet gereageerd heeft, dit is uitgekomen. Trouwens de "kapers" zochten voor zover geweten geen contact met de grond, nee ze maakten rechtsomkeer en vlogen direct naar N.Y en Washington. Dat lijkt me toch niet echt dat ze willen onderhandelen...
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() By Far de meest zinnige opmerking tot nu toe. En je weet wat? Zij die hier schampere opmerkingen over maken, beseffen niet dat ZIJ de mieren zijn. Ik heb hier drie weken geleden al vertelt dat een Mossad-agent heeft beweerd dat 15 personen voldoende zijn. Je zit uiteraard wel met méér personen die op dat moment op de hoogte waren dat ze aan een 'geheim plan' meewerkten, maar waren ze op de hoogte van het werkelijke doel? Eén voorbeeld: Er zijn méér dan genoeg aanwijzingen dat de kapers niet op de hoogte waren dat de vliegtuigen gingen crashen. Eens je de werking van de ‘global hawk’ techniek begrijpt, weet je dat die theorie steek houdt. Méér steek dan de huidige. Bovendien is er bevestiging van zowel een ISI-agent als van een ex- US Colonel, waarvan de laatste zelfs vermeld dat het met minder dan 15 kan. Aan Maddox. Jouw opmerking over Norad hierboven doet vermoeden dat je geheugen wel erg kort is. Deze opmerking werd ook al door Tomb gemaakt in de topic “Kaper 11/9 levend teruggevonden” EN uitvoerig door mij weerlegd. En jij was erbij op dat topic. Dus voor een antwoord op uw opmerking verwijs ik u naar het vermeldde topic.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan nog, , de beweringen dat Norad moedwillig geblokkeerd werd door verschillende oefeningen tegelijk maakt nog niet dat er iemand zo gek is om aan te nemen dat een stel kapers een nieuw idee hebben.Namelijk grootschalige zelfmoordaanslagen. Dus, of de samenzweerders hebben gelijk, of anders was men voorzichtig en en hoopten de verantwoordelijken op een klassieke kaping.
[size=3]Maar.[/size] Dus als ik de samenzweerders zou moeten begrijpen, dan zouden de onschuldige misschien kapers ([size=1]die nog leven[/size]) met niet gekaapte Rc bestuurde 767's/hologrammen/kruisraketten/omgebouwde raketlancerende vliegende tankers/deathstars de [size=3]twin towers/pentagon[/size] ingevlogen zijn, terwijl de VS luchtmacht hun een vrijgeleide gaf. Maar de twin towers zijn eigenlijk ontploft/vernield/gevaporiseerd met op voorhand ingebouwde springladingen/atoombommen En dan zijn alle bewijzen vernietigd door de brokstukken ongecontroleerd naar China te verschepen. En de occasionele getuige die de waarheid zou vertellen is gezelfmoord verdwenen/monddood gemaakt/omgekocht om te voorkomen dat de waarheid gelooft word. Mensen toch, ik ben een roleplayer, maar dit gaat mijn fantasie ver te boven, zoveel keuzes, zoveel gezeik. ik ga er van uit dat de schade die we zien vanuit allerlei bronnen veroorzaakt is door het verkeerd parkeren van grote verkeersvliegtuigen, met passagiers en al, in de desbetreffende gebouwen. En nu zijn alle groepen die er een slaatje uit willen slaan elkaar aan het beliegen en beschuldigen om zelf het meeste winst te behalen.En meer moet dat niet zijn. Een vuil politiek spelletje.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 december 2004 om 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf als 98 % van uw groep zo zou denken, (lees zo stoem zou zijn ... ) dan is er nog 2 % die dat niet is, en het zijn die 2 % die het aan het klokzeel gaan hangen, of vragen gaan stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef nu eens de link naar een officieel rapport van NORAD. Ik geloof er nm. geen biet van dat er gewoon zou instaan NORAD werkte niet of reageerde simpelweg niet omdat er 3 oefeningen aan de gang waren. Ga me niet wijsmaken dat de leidinggevende mensen binnen NORAD oefeningen toelaten waardoor NORAD dus plat ligt.
Dan ook zou ik eens de link willen zien van hoe je van oefeningen norad, reageren niet, gaat naar inside job van Bush. En wat ik zeker niet van jullie mensen begrijp is dat jullie dezelfde mensen blijven geloven die het onozele kernontploffingverhaal hebben verzonnen met het overduidelijke leugen van de stofwolk. Hoe kun je die mensen nu nog als geloofwaardig beschouwen? Mij een raadsel hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 15 mensen ondermijn je gebouwen zoals de twin towers niet op een jaar, zeker niet als discretie gewenst is.
Met 15 mensen voorzie je geen 767's of alle alternativen die aangehaald zijn. Met 15 mensen kan je wel alle idiote samenzweringen bedenken die hier rondgestrooid worden als waarheid. Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is vreemd hoe men toch steeds uit het niets een "samenzwering" meent te kunnen bewijzen door halve waarheden en absolute onzin met elkaar te combineren.
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |||
|
![]() Citaat:
Dit klopt niet. Men wist al dat men vliegtuigen ging gebruiken op die manier. (Laten crashen). Men had waarschuwingen gehad en zelfs NORAD had al oefeningen gedaan hierop: BRON: usa today ( http://www.usatoday.com/news/washing...18-norad_x.htm ) Dus men wist dit wel, 2 jaar van voordien al. Dit maakt de reactie van NORAD des te onbegrijpelijker. Citaat:
en http://911research.wtc7.net/wtc/grou...anup.html#ref3 Citaat:
FBI agents in the United States probing relatives of Saudi-born terror suspect Osama Bin Laden before September 11 were told to back off soon after George W Bush became president, the BBC has reported. The BBC's Newsnight current affairs programme on Tuesday said that Bush at one point had a number of connections with Saudi Arabia's prominent Bin Laden family. BRON: http://www.globalresearch.ca/articles/HIN111A.html Hier nog een 'wistleblower": CIA ontmoette Bin laden 2 dagen voor de aanslag! Oorspronkelijk bericht komt van de mainstream "le figaro": http://www.rense.com/general16/bin.htm En nu de oefeningen van NORAD op 9/11: ![]() ER zijn nog 100'en zo'n feiten. Al deze zeer verdachte feiten. Dit is absloluut geen toeval meer. En kijk dan nog eens naar de reactie van Bush na 9/11 (Patriot act, oorlog , meer controle over de burger) , en het plaatje wordt toch wel helemaal duidelijk..
![]() |
![]() |