Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Wie gaat aanstaande zondag gaan betogen in Brussel?
Ik 4 36,36%
Ik niet 7 63,64%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2021, 19:26   #121
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De echte amokmakers waren hooligans, zoals je die ook tijdens voetbalwedstrijden ziet. Vernielen om te vernielen, kat en muis spelen met de politie. Meer is dat niet.
Dit heeft bitter weinig met corona te maken, ten spijt van wie kwam opdagen om tegen de maatregelen te protesteren of manifesteren.
Inderdaad. De mensen die opgepakt zijn, zijn voetbalhooligans en Brusselse jongeren die gekend waren bij de politie voor gelijkaardige feiten. Heel waarschijnlijk hadden ze zelfs geen idee waarvoor of waartegen er gisteren betoogd werd.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 19:41   #122
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De antivaxbeweging is antipolitiek. vandaar dat rechts en links goed vertegenwoordigd waren.
of hoe een verdeel en heers politiek nooit stand houdt
de vaccinverplichters en de vaccinverbieders zijn serieus in de minderheid aan't geraken me dunkt.
Gij gaat nog een streep verder in het verkeerde taalgebruik. Gij hebt dus het nieuwe woord Vaccinverbieders uitgevonden. Man niemand verbied u wat dan ook in te spuiten, in tegenstelling met de vaccinverplichters , die willen inderdaad verplichten en daar heb ik een broertje aan dood.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 22 november 2021 om 19:55.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 19:45   #123
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Inderdaad. De mensen die opgepakt zijn, zijn voetbalhooligans en Brusselse jongeren die gekend waren bij de politie voor gelijkaardige feiten. Heel waarschijnlijk hadden ze zelfs geen idee waarvoor of waartegen er gisteren betoogd werd.
Die moeten geen idee hebben. Het is voldoende dat er iets te doen is, dat er politie is en dat er veel glas om kapot te slaan en winkels om te plunderen in de buurt zijn. Lekker rellen, een bak zakgeld bijeenscharrelen...en pronken met je daden op internet... In vraag me af hoe die hun ouders daar tegenover staan??? Steunen ze dat of zijn ze zelf van dezelfde soort???
Oud 22 november 2021, 19:47   #124
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Gij gaat nog een streep verder in het verkeerde taalgebruik. Gij hebt dus het nieuwe woord Vaccinverbeiders uitgevonden. Man niemand verbied u wat dan ook in te spuiten, in tegenstelling met de vaccinverplichters , die willen inderdaad verplichten en daar heb ik een broertje aan dood.
Taalgebruik.
verbeiders of verbieders ?
verbiedt ?
Sorry hoor. Het is niet van mijn gewoonte, maar nu je toch let op het taalgebruik van een ander ...
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 19:49   #125
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De reden waartegen of waarvoor wordt betoogd is voor hooligans van ondergeschikt belang. Er is geen enkele affiniteit.
Oud 22 november 2021, 19:52   #126
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dank U anti-vaxxers, voor jullie prachtige werk van gisteren.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11...orona-brussel/

Pandareus, ik heb altijd redelijk wat respect voor u gehad maar nu verniel je alles hoor. Vermits ondertussen in heel het land het kleinste kind weet dat het voetbal hooligans en gekende rel- bendes geweest zijn kun je toch onmogelijk zoiets schrijven.
Sorry man maar ik dacht echt dat je verstandiger waart.
Oud 22 november 2021, 19:54   #127
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Taalgebruik.
verbeiders of verbieders ?
verbiedt ?
Sorry hoor. Het is niet van mijn gewoonte, maar nu je toch let op het taalgebruik van een ander ...
Sorry typvout.;;;;;

Laatst gewijzigd door TREBRON : 22 november 2021 om 19:57.
Oud 22 november 2021, 21:30   #128
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Ja jong! wat is uw vraag/probleem!
Meer dan één collaboratievlag bij de 'casseurs' die keet schopten in de de laatste betoging. Kortom, VB-ers die van de betoging een anti-regeringsbetoging wilden maken. Zoveel is zeker.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 november 2021 om 21:32.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 21:35   #129
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Meer dan één collaboratievlag bij de 'casseurs' die keet schopten in de de laatste betoging. Kortom, VB-ers die van de betoging een anti-regeringsbetoging wilden maken. Zoveel is zeker.
Ja, want enkel VB-ers zien de zwart/gele Leeuwenvlag als de enige echte

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 21:43   #130
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En de hooligans hebben voor de afwerking gezorgd.

Laatst gewijzigd door Rudy : 22 november 2021 om 21:44.
Oud 22 november 2021, 21:50   #131
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik zat toevallig een weekend in Barcelona, dankzij mijn COVID-SAFE APP trouwens. Ik heb echt een trauma nu dat ik niet heb kunnen deelnemen aan deze heldenmoed daden. Vuurwerk en stenen naar de flikken gooien, combi's vernielen, ruiten ingooien en de boel in brand steken.
Ik ga moeten leren leven met dat complex dat ik er niet bij was en dat had kunnen vertellen aan mijn achterkleinkinderen, ik was daar tussen de helden!
Het moge u een troost wezen dat je niet de enige bent die er niet bij was. Hoe dan ook, die troep betogende alternatieven heeft weer eens een mooi souvenir achtergelaten van aan diggelen geslagen etalageruiten, in de fik gestoken voertuigen, vernield straatmeubilair, bewakingscamera’s die blijkbaar als een rode lap op een stier werkten bij opgehitste idioten, flink beschadigde terrassen, materieel van bouwwerven dat vernield werd enz., enz. …
Ja, ja… ze hebben van hun recht op betogen en vrije meningsuiting uitgeoefend. Het waren in geen geval allemaal vreedzame, democratisch ingestelde burgers.

Laatst gewijzigd door quercus : 22 november 2021 om 21:53.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 21:59   #132
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het moge u een troost wezen dat je niet de enige bent die er niet bij was. Hoe dan ook, die troep betogende alternatieven heeft weer eens een mooi souvenir achtergelaten van aan diggelen geslagen etalageruiten, in de fik gestoken voertuigen, vernield straatmeubilair, bewakingscamera’s die blijkbaar als een rode lap op een stier werkten bij opgehitste idioten, flink beschadigde terrassen, materieel van bouwwerven dat vernield werd enz., enz. …
Ja, ja… ze hebben van hun recht op betogen en vrije meningsuiting uitgeoefend. Het waren in geen geval allemaal vreedzame, democratisch ingestelde burgers.
Is het als noachiet dan toegelaten om laster te schrijven? Hand in het vuur dat de relnichten en oproerkraaiers daar waren omwille van de problematiek rond vaccinatiedwang? Hebt u daar ergens concrete bewijzen voor? Indien niet, maakt u zich hier schuldig aan laster en leugens.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:10   #133
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Nu valt mijn frank. Het is de schuld van Bill Gates!

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:13   #134
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Liefst gemaskerd. Waarom?

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:14   #135
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Als iemand met een gelijkaardige uitleg komt ivm rellen na een betoging van antiglobalisten, wordt die door dezelfden die dat nu aanhalen gevierendeeld.
Ja, maar voor wappies zijn er nu eenmaal andere regels hee ?
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:15   #136
Ferre
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Is het als noachiet dan toegelaten om laster te schrijven? Hand in het vuur dat de relnichten en oproerkraaiers daar waren omwille van de problematiek rond vaccinatiedwang? Hebt u daar ergens concrete bewijzen voor? Indien niet, maakt u zich hier schuldig aan laster en leugens.
Voor welke betoging waren die relschoppers dan wel naar Brussel afgezakt? Was er een tweede event op zelfde tijdstip en locatie dat ze zich mogelijk vergist hebben?

Laatst gewijzigd door Ferre : 22 november 2021 om 22:15.
Ferre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:15   #137
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hmm... In De Afspraak van vandaag liet men een stukje zien van huzarenstukjes van die vandalen. En jawel, er was ook eentje bij met de collaboratievlag die lustig meedeed. Hetgeen in feite in de normale lijn van de verwachtingen ligt van het soort prestaties bij die gastjes.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 november 2021 om 22:24.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:16   #138
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, maar voor wappies zijn er nu eenmaal andere regels hee ?
Neen, waarom zouden de regels anders zijn? Enig argument, beste pandaman?
Oud 22 november 2021, 22:17   #139
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk waren er veel Vlaams Belangers. Als je gewoon de laatste verkiezingsuitslag toepast op een willekeurige groep van 70.000 mensen dan moeten er wel een paar duizend VB-stemmers tussen gelopen hebben. Maar dat neemt niet weg dat de betogers een bont allegaartje waren van Walen, Vlamingen, Brusselaars, allochtonen en autochtonen, jong en oud, links en rechts, verstandige en minder verstandige mensen, ...

Ongetwijfeld.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:17   #140
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hmm... In De Afspraak van vandaag liet men een stukje zien van huzarenstukjes van die vandalen. En jawel, er was ook eentje bij met de collaboratievlag die lustig meedeed.
Dat kan best, maar het staat als een paal boven water dat dergelijke mensen maar een onooglijke minderheid vormen op het geheel van de betoging. Er mag zelfs redelijkerwijze getwijfeld worden of dergelijke mensen wel voor inhoudelijke redenen naar die betoging kwamen. Wat mij betreft, mag men alle relschoppers opsporen, ferm straffen en een gepeperde rekening voorleggen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be