Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2021, 15:01   #121
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Hoeveel boefers zitten er momenteel in het buitenland ?
Zo'n kleine 1 000.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2021, 15:13   #122
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Het ministerie van De Waarheid dankt U voor uw toewijding
Wacht tot dat je morgen mijn factuur in de bus zult vinden, dan gaat je dankbaarheid in vrije val gaan.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2021, 15:21   #123
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zoals makakken. Maar makakken zijn erger en talrijker.
Er is al een partij die al 30 jaar als centraal thema 'de strijd tegen de makak' heeft, dus daar valt niks meer te behalen. Maar de exterminatie van de anti-vaxxers is -in politieke zin- nog onontgonnen gebied.
Oud 4 december 2021, 15:24   #124
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Er is al een partij die al 30 jaar als centraal thema 'de strijd tegen de makak' heeft, dus daar valt niks meer te behalen. Maar de exterminatie van de anti-vaxxers is -in politieke zin- nog onontgonnen gebied.
Ik ben blij dat je door hebt dat je aan plagiaat doet. Dat gezegd, die eersten hebben wel een gegarandeerd groeiend probleem om op te teren terwijl de grond voor jouw politieke vernieuwing met 1 pennestreek van een vaccinale verplichting teniet gedaan wordt.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 15:25.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2021, 15:36   #125
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zo'n kleine 1 000.
Je lijkt me gewoon al uw info van het internet te plukken. Dat mag niks mis mee.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2021, 15:39   #126
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik herinner mij vooral dat ik er mijn kennis van het Frans, het Duits én het Engels kon bijspijkeren, en daarnaast ook veel mooie avonden doorbracht met collega-miliciens die graag schaak speelden, en/of over literatuur, muziek, politiek, filosofie, ... discussieerden.

Omdat ik met plezier de nachtdiensten van collega's overnam, kon ik overdag ook in het nabijgelegen stadje rondwandelen en met inboorlingen kennis maken, in het plaatselijke openluchtzwembad zonnebaden en zwemmen, ...

Zuipen en jointjes roken gebeurde ook wel eens, maar met mate.

Ik zal wel véél geluk gehad hebben, zeker?
Ik denk het.

De enige filosofische beschouwingen die ik me uit mijn periode herinner is ging over wie van de 2 vrouwelijke boefers die er in de kazerne waren eigenlijk de mooiste tetten had. Het is jammer genoeg een mysterie gebleven, niemand heeft ze ooit te zien gekregen zonder hun verpakking.
Oud 4 december 2021, 15:41   #127
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk het.

De enige filosofische beschouwingen die ik me uit mijn periode herinner is ging over wie van de 2 vrouwelijke boefers die er in de kazerne waren eigenlijk de mooiste tetten had. Het is jammer genoeg een mysterie gebleven, niemand heeft ze ooit te zien gekregen zonder hun verpakking.
Ik neem aan dat dat dateert van voor de tettendraad hier is opgestart ?
Oud 4 december 2021, 15:50   #128
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben blij dat je door hebt dat je aan plagiaat doet. Dat gezegd, die eersten hebben wel een gegarandeerd groeiend probleem om op te teren terwijl de grond voor jouw politieke vernieuwing met 1 pennestreek van een vaccinale verplichting teniet gedaan wordt.
Dat denk ik niet...
Op dit moment is er nog geen politieke partij die openlijk streeft naar het organiseren van de jacht op anti-vaxxers, en de middelen die de burger individueel of onder de vorm van milities of einsatzgruppen mag inzetten.

Er is zelfs nog geen wettelijk kader voor...

Het is niet omdat de politiek (hopelijk) snel een vaccinatieplicht uitvaardigt dat die LoLo's zich daar gaan naar voegen hee. Het is voorspelbaar dat er velen gaan proberen te ontsnappen.
En ofwel komt er dan een gerichte campagne, noem het desnoods een Pogrom, ofwel moet men de burger de vrijheid geven om zelf het nodige te doen.
Als burger moeten we dan wel de zekerheid krijgen dat we daar nooit vervolging voor zouden riskeren, moest er ooit een woke regering aan de macht komen.
Oud 4 december 2021, 15:53   #129
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk loop jij geen enkel besmettingsrisico als jij je afzondert he.
Ik ben alle dagen in het bedrijf. Deze morgen tussen een paar duizend moslims gaan drummen op den Abattoir. En nu aan het relaxen in de sauna. In de saunakamer was het daarnet wel schouder tegen schouder zweten opgepropt tegen elkaar.
Twee weken terug is het Barcelona weekend meegevallen. Nu nog in twijfel of ik een Ryanair book voor een weekend Lissabon in december. Malta wordt het zeker in januari, moet daar een klant zien. Rare afzondering.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2021, 16:07   #130
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Je lijkt me gewoon al uw info van het internet te plukken. Dat mag niks mis mee.
De info over de lonen haal ik bij mijn familie, zitten 3 actieve boefers bij en mijn dochter heeft in het leger gezeten van 2010 tot 2014.
De info over mijzelf klopt volledig.
De info over het aantal militairen in het buitenland, nu als ze niet bezig zijn met missies, is dat het aantal dat steeds in het buitenland actief is. Opleidingen aan het volgen of opleidingen aan het geven of ondersteuning aan het geven aan buitenlandse krijgsmachten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2021, 16:09   #131
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ben alle dagen in het bedrijf. Deze morgen tussen een paar duizend moslims gaan drummen op den Abattoir. En nu aan het relaxen in de sauna. In de saunakamer was het daarnet wel schouder tegen schouder zweten opgepropt tegen elkaar.
Twee weken terug is het Barcelona weekend meegevallen. Nu nog in twijfel of ik een Ryanair book voor een weekend Lissabon in december. Malta wordt het zeker in januari, moet daar een klant zien. Rare afzondering.
Zo hoort het. Als gevaccineerde gaan drummen tussen een pak volk dat meestal niet is gevaccineerd. Wie is gevaccineerd moet niet meer bang zijn van een niet gevaccineerde.
Oud 4 december 2021, 16:15   #132
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De info over de lonen haal ik bij mijn familie, zitten 3 actieve boefers bij en mijn dochter heeft in het leger gezeten van 2010 tot 2014.
De info over mijzelf klopt volledig.
De info over het aantal militairen in het buitenland, nu als ze niet bezig zijn met missies, is dat het aantal dat steeds in het buitenland actief is. Opleidingen aan het volgen of opleidingen aan het geven of ondersteuning aan het geven aan buitenlandse krijgsmachten.
https://www.jobat.be/nl/art/hoeveel-...belgishe-leger

https://www.mil.be/nl/onze-missies/
Oud 4 december 2021, 16:47   #133
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk het.

In mijne tijd waren er geen tetten in het leger, toch niet in onze kazerne.
Ik heb nooit begrepen dat ze vrouwen boefer mochten worden, maar nooit onder de dienstplicht gevallen zijn.

Volgens mij toch een ernstige discriminatie.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2021, 16:49   #134
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In 1977 900.000 bef?
Ik geloof er de Schoof z'n kloten van.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2021, 16:53   #135
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat denk ik niet...
Op dit moment is er nog geen politieke partij die openlijk streeft naar het organiseren van de jacht op anti-vaxxers, en de middelen die de burger individueel of onder de vorm van milities of einsatzgruppen mag inzetten.
Ik zie dat je je geroepen voelt, en het is nog een markt die te nemen valt. Maar ik wees U op het gevaar dat de kern van uw politieke beweging gesteund zal zijn op een probleem dat heel gemakkelijk kan verdwijnen. Als vaccinatie verplicht is valt uw argument om tegen niet-meer-bestaande antivaxxers te strijden, in 't water. Dan zijn die die tegen makakken strijden, toch wel een beetje zekerder van de standvastigheid van hun probleem, nee ?
Oud 4 december 2021, 16:55   #136
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat de politiek (hopelijk) snel een vaccinatieplicht uitvaardigt dat die LoLo's zich daar gaan naar voegen hee. Het is voorspelbaar dat er velen gaan proberen te ontsnappen.
Dat geloof ik niet. In elk geval gaan er veel meer makakken zijn dan nog overblijvende antivaxxers, en het kan zelfs goed zijn dat het uiteindelijk min of meer om dezelfde groep gaat. Verenig U dus al direct met de makakkenjagers, het is waarschijnlijk zelfs 1 strijd.
Oud 4 december 2021, 16:56   #137
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ofwel moet men de burger de vrijheid geven om zelf het nodige te doen.
We gaan nog goed overeenkomen, zie. Als we dan ook tegelijkertijd niet alleen antivaxxers, maar ook nog eens kopvodden vrij mogen aflappen op straat, dan gaan we er nog geraken zie

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 16:56.
Oud 4 december 2021, 20:41   #138
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het schooljaar 2019/2020 waren de basisscholen voor 3 maanden dicht, secundair en hoger onderwijs 4 maanden.
Het schooljaar 2020/2021 waren basisonderwijs, 1ste graad secundair en BSO open, maar sluiten nu.
Hoger onderwijs en de 2de en 3de graad secundair TSO en ASO begonnen met afstandsonderwijs, zijn dan 2 maanden open geweest en gaan nu sluiten.
Maar ondertussen zijn veel klassen in afzondering moeten gaan, omdat er toevallig een besmetting in de klas was vastgesteld.
Ah ja, tweede en derde graad hadden vorig jaar blijkbaar een tijdlang gedeeltelijk afstandsonderwijs, gedeeltelijk onderwijs op school. Het is dus nog erger dan ik dacht. Ik meende dat ze op zijn minst DAARIN 'geslaagd' waren.
Oud 4 december 2021, 21:02   #139
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
In 1977 900.000 bef?
Ik geloof er de Schoof z'n kloten van.
Ik ook niet.
Oud 4 december 2021, 21:05   #140
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat geloof ik niet. In elk geval gaan er veel meer makakken zijn dan nog overblijvende antivaxxers, en het kan zelfs goed zijn dat het uiteindelijk min of meer om dezelfde groep gaat. Verenig U dus al direct met de makakkenjagers, het is waarschijnlijk zelfs 1 strijd.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be