![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat je door hebt dat je aan plagiaat doet. Dat gezegd, die eersten hebben wel een gegarandeerd groeiend probleem om op te teren terwijl de grond voor jouw politieke vernieuwing met 1 pennestreek van een vaccinale verplichting teniet gedaan wordt.
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige filosofische beschouwingen die ik me uit mijn periode herinner is ging over wie van de 2 vrouwelijke boefers die er in de kazerne waren eigenlijk de mooiste tetten had. Het is jammer genoeg een mysterie gebleven, niemand heeft ze ooit te zien gekregen zonder hun verpakking. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dit moment is er nog geen politieke partij die openlijk streeft naar het organiseren van de jacht op anti-vaxxers, en de middelen die de burger individueel of onder de vorm van milities of einsatzgruppen mag inzetten. Er is zelfs nog geen wettelijk kader voor... ![]() Het is niet omdat de politiek (hopelijk) snel een vaccinatieplicht uitvaardigt dat die LoLo's zich daar gaan naar voegen hee. Het is voorspelbaar dat er velen gaan proberen te ontsnappen. En ofwel komt er dan een gerichte campagne, noem het desnoods een Pogrom, ofwel moet men de burger de vrijheid geven om zelf het nodige te doen. Als burger moeten we dan wel de zekerheid krijgen dat we daar nooit vervolging voor zouden riskeren, moest er ooit een woke regering aan de macht komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee weken terug is het Barcelona weekend meegevallen. Nu nog in twijfel of ik een Ryanair book voor een weekend Lissabon in december. Malta wordt het zeker in januari, moet daar een klant zien. Rare afzondering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De info over mijzelf klopt volledig. De info over het aantal militairen in het buitenland, nu als ze niet bezig zijn met missies, is dat het aantal dat steeds in het buitenland actief is. Opleidingen aan het volgen of opleidingen aan het geven of ondersteuning aan het geven aan buitenlandse krijgsmachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.mil.be/nl/onze-missies/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit begrepen dat ze vrouwen boefer mochten worden, maar nooit onder de dienstplicht gevallen zijn. Volgens mij toch een ernstige discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof er de Schoof z'n kloten van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat je je geroepen voelt, en het is nog een markt die te nemen valt. Maar ik wees U op het gevaar dat de kern van uw politieke beweging gesteund zal zijn op een probleem dat heel gemakkelijk kan verdwijnen. Als vaccinatie verplicht is valt uw argument om tegen niet-meer-bestaande antivaxxers te strijden, in 't water. Dan zijn die die tegen makakken strijden, toch wel een beetje zekerder van de standvastigheid van hun probleem, nee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof ik niet. In elk geval gaan er veel meer makakken zijn dan nog overblijvende antivaxxers, en het kan zelfs goed zijn dat het uiteindelijk min of meer om dezelfde groep gaat. Verenig U dus al direct met de makakkenjagers, het is waarschijnlijk zelfs 1 strijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet.
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |