![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Een afkeer hebben van kroeshaar, donkere huid en kakgelinksch wel verkeerd? | |||
Neen, het is een natuurlijke afkeer van het slechte, het kwade en het zwakke... puur natuur! |
![]() ![]() ![]() |
32 | 53,33% |
Ja, er moeten meer rassenvermengingen en zieke elementen zijn. |
![]() ![]() ![]() |
28 | 46,67% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik morgen verhuis naar een andere gemeente ben ik daar een vreemdeling. Aan mij om mij in te burgeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Burgemeester
|
![]() met andere rassen mengen is alleen maar goed voor de genetische variatie en hoe groter die variatie, hoe kleiner de kans op genetische aandoeningen
zie inteelt bij orthodoxe joden (oogaandoening) en inteelt bij romeinse keizers (caligula is hét schoolvoorbeeld) en dan zijn er nog de amerikanen in louisiane (tunnelzicht + bijna blind + doof => speciaal type gebarentaal voor die mensen). het is angst voor het onbekende, angst om minder te zijn, angst om je vrouw te verliezen, je waarden, etc. en om het helemaal "links" te maken (kwist niet dat links of rechts nog bestonden): slecht? kwaad? tis politics.be hier dacht ik zo en niet gojezusgo.com. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat is dat nu voor een voorbeeld. Met vreemdelingen bedoelde ik allochtonen als je het ng niet doorhad. Wie heeft het over inburgeren? Wie zegt dat ze zich nog niet ingeburgerd hebben.
![]() |
![]() |
#124 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik voel me absoluut niet onveilig in Antwerpen: en soms kom ik thuis na middernacht want ik werk (in Brussel) in een werkploegsysteem... soms ben ik banger van mensen die zich onveilig voelen dan van de "vreemdelingen"... ik heb al voor hoer uitgescholden (en geloof me: ik geef stevige antwoorden terug!!!!!!!!!!), maar nooit ben ik aangevallen. waarom voel je je onveilig? omdat ze een ander kleur hebben? of omdat ze geen nederlands spreken? of omdat ze niet aan jouw "schoonheidsideal" behoren? Ik her er geen problemen mee: geef me maar Denzel Washington of het model van Polo Sport, Will Smith, Antonio Banderas, Juanes...en ik zal zeker niet klagen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wat is "uitschot"? en "vreemd uitschot"? noem je mensen zo? zoveel haat en minachting... ik zou aan Dutroux denken,bv...of in zielige mensen die niet goed of genoeg geliefd zijn geweest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ikzelf zit op een tolkenschool, waar dus jongeren van alle culturen studeren en heb totaal geen problemen met die mensen, ze zijn zelfs hulpvaardiger dan de Belgen. Ik woon in een buurt met uitsluitend alleen vreemdelingen en ik ben nog nooit lastiggevallen geweest, al loop ik in een kort rokje, niemand heeft mij ooit proberen aan te randen of wat dan ook, nee ze stellen zelfs voor dat mocht iemand mij lastig vallen ze mij wel zouden helpen, iets wat een Belg nooit zou doen want die draait zijn hoofd om alsof ie niets gezien heeft. Zeg het mij als ik me vergis en u zich anders zou gedragen??? ![]()
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() Leve de rassenvermening. Café au lait smaakt toch zo veel beter......
![]() ![]() ![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() bovendien kan dat niet, in antwerpen zijn er namelijk geen getto's. er zijn wel wijken met overwegend allochtonen. maar wijken met enkel allochtonen zijn hier niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hoe dat kan niet? Ik reken halfbloeden en mensen met vreemde roots ook bij de vreemdelingen, dus degenen die rechtsgezinden als allochtonen beschouwen.
[font=Comic Sans MS][size=4][size=3]My ne [/size][size=3]klanjaemsja nikomu, okromya Gosudarja[/size] [/size][/font] Laatst gewijzigd door Belgijka : 8 januari 2005 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Vreemdeling
|
![]() Door de overheid worden ze beschouwd als autochtonen, maar door rechtsgezinden niet. Wie had het over ghetto's? Je begrijpt me verkeerd. We zijn hier niet om aan haarklieverij te doen, maar om een standpunt te bewijzen.
![]() |
#136 |
Vreemdeling
|
![]() soms heb je vijf "zwarte" mensen binnen een groep van vijftig "witte" mensen; wat zien de "outsiders"? zeker en vast: er zijn zoveel vreemdelingen hier!!!!!
![]() Laatst gewijzigd door marilia : 9 januari 2005 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Misschien zijn er geen wijken die voor de 100%uit allochtonen bestaan, maar zo zijn er ook geen wijken die voor 100%uit autochtonen bestaan. Het is wel haarklieverij, jij had me gewoon verkeerd begrepen.
![]() |
![]() |
#139 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 11 januari 2005 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() killallah, groot gelijk!
een afkeer van zulks verloederaars en gevaarlijk invadors is niets verkeerd mee. |
![]() |
![]() |