![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien hier eens kijken. https://www.motioncenter.be/blog/wat...pak-je-het-aan Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 december 2021 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, ik vertrouw erop dat het de discussie net ietsje feitelijker zal maken, met ietske minder samenzwerings pathos
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 december 2021 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over onze persoonlijke perceptie van een epidemie en of men dat als individu in het dagelijkse leven zou opmerken. Mijn standpunt (en dat van Patrick) is dat je dat niet kan merken omdat de aantal getroffenen veel te laag zijn. Je ziet die effecten enkel waar het zich concentreert: in de zorg. Dat heeft niets met samenszeringstheorieën te maken, ik ben de laatste die in dat soort onzin gelooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In HK moeten ze, volgens Trick, net veel hoger zijn. Wat is het nu?
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 1 op 100 van je kennissen dood gaat, valt dat niet op. Als 5 op 100 van je kennissen "een zware longontsteking heeft" valt dat niet op. En dat heb je als IEDEREEN van je kennissen corona heeft opgedaan en daar geen kinderen bij zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 december 2021 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen,om terug bij het draadje te komen,ziet het ernaar uit dat J-J zijn krediet ook in zijn eigen partij zowat verspeeld heeft...Hij zal zijn postje wel uitdoen en dan zal de partij de schade mogen toeplaasteren...
Vlaams M-P is een van de machtigste funkties in Belgie en er was/is een soort sh*tstorm bezig. Weinig commandeurschap gezien..... ![]() Ideaal om straks in het E-P wat te gaan zitten wachten op pensioen.. Laatst gewijzigd door kelt : 19 december 2021 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan dus geen 'korte maar stevige' maatregelen meer voorstellen, of men wordt - net omwille van die korte duur - verweten van een jo-jo-beslisser te zijn.
Toegegeven: de concurrentie heeft een handig begrip gevonden en dat goed geplaatst. Ook dat is politiek. Maar geen paniek. We volgen het Vlaamse spreekwoord: "doe wel en zie niet om".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan dan ook geen WERKENDE korte maar stevige maatregelen tegen een epidemie, behalve het afmaken van de kwetsbaren. Dat zou op een week rond kunnen zijn. Maar het nut daarvan is enkel psychologisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelden gezien dat men bij load balancing beslist om feestjes uit te stellen, omdat de wasmachine moest draaien, en men dus geen elektriciteit over had om plezier te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() Wellicht denken ze er in Antwerpen en bij Ineos ook zo over. We gaan het ongetwijfeld zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
bron van zijn daden: https://m.standaard.be/cnt/dmf20211221_96080117 Laatst gewijzigd door pajoske : 23 december 2021 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Goed? Dat Ben Weyts niks gedaan heeft? Als hij tegen was had hij dat moeten communiceren en motiveren. Maar hij heeft gewoon niks gedaan. Bang dat hij afgerekend zou worden op zijn daden. Broekschijter.
|
![]() |
![]() |