![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tja, groen is ook de kleur van de islam. Hoe dan ook, ik vind het vreselijk dat dit fanatiek klein partijtje in die Vivaldi prutsregering zit en er toelating krijgt om flink boven haar electoraal gewicht te boksen. Ik hoop dat ze in 2024 (of liever vroeger wat mij betreft) opnieuw een zelfde soort koude douche ondergaan als dat in 2003 het geval was.
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pffffttttt. Het gaat er helemaal niet om wie op dit punt de beste is. Jouw persoonlijke mening kan mij worst wezen. We weten waar jouw schoentje wringt, mester System. EEN ding is zeker: België heeft op dit punt zeker NIET de beste politici. Zelfs niet de beste journalisten want Business AM is ALTIJD een of zelfs twee dagen vroeger met belangrijk nieuws dan de gesubsidieerde "kwaliteitskranten". Ook wat de melding betreft dat Nederland haar oude kerncentrales openhoudt en er twee nieuwe gaat bijbouwen was BusinessAM de eerste. Wat doorzicht en gezond verstand betreft bengelt België ALTIJD achteraan. https://businessam.be/nederland-kies...inet-rutte-iv/ In België hebben De Croo en co hun jas gedraaid om Vivaldi te redden. Welke krant heeft DIT nieuws al gebracht? Citaat:
Hou je dus maar vast aan de takken van de bomen als jouw geweldige belziek geen énkele kerncentrale meer heeft, en eens te meer de speelbal wordt van het Franse Engie. Frankrijk heeft wél kerncentrales, en zal wel stoom leveren als de (goed)gelovige Belgen in de kou zitten. 63% van de Belgen, en nog meer Vlamingen, heeft in het snuitje wat er op hen afkomt en kant zich tegen de sluiting van de kerncentrales. Dat zal de dweil en zijn regering worst wezen. De electorale rekening zal hen de volgende verkiezingen gepresenteerd worden. Wees daar maar zeker van.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
FDW had het niet beter kunnen zeggen.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D eeerste lokatie zal probleemloos zijn, tenzij Tinne nog wat gaat gillen, de Eemshaven is een gok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....en de Lieve Belgische kindertjes bedacht worden met tonnen extra CO2 uitstoot, en de kans levensgroot is dat ze hun smartphone niet meer kunnen gebruiken bij gebrek aan stroom.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuwe kerncentrale in Nederlands Limburg. Vlakbij de grens met Belgisch Limburg. DAT zou pas een mop zijn!
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan toch maar beter Belgische gascentrales, hé HO? We vergeten de extra CO2 die "we" de lucht in blazen en de gevolgen voor het klimaat. Toch? En vergeten voor het gemak ook dat de Franse kerncentrales stroom leveren aan....België.
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jij deze opmerking “schandalig” simplistisch vindt zal mij worst wezen. Maar of het werkelijk dusdanig “schandalig” is zou ik in jouw plaats wel durven betwijfelen. Je hoeft slechts de filosofie van Groen over migratie er even op na te slaan.
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft gewoon (overschot van) gelijk.
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle moslims die onze lekenstaat niet aanvaarden moeten ook het land uit. Maar dat heeft niets met racisme te maken want er zijn natuurlijk ook blanke moslims. Sommige posters halen alles uit de context en begrijpen maar de helft van het mooie weer. Hun context is in feite wafelen bakken voor het VB tijdens een IJzerwake. En misschien lukt dat zelfs niet helemaal.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 december 2021 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb steeds beweerd dat ik in sommige opzichten mij kan vinden met het VB inzake moslims.En daar heb ik geen enkel probleem mee. Voor de rest vind ik het VB een verkapte fascistische én racistische partij. Ik vertrouw die uiterst rechtse rakkertjes als De Winter en 't coiffeurke voor geen iota. Om nog niet te spreken over Driesje. Want dat is wel degelijk een fascist pur sang. Een goede maat overigens van 't coiffeurke.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 december 2021 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we weten niet hoe jullie het klaargespeeld hebben om nog in leven te zijn, maar wij raden U aan direct zelfmoord te plegen, ons leven was beter en we hebben daar veel plezier gemaakt. Wat er met jullie verder gebeurt kan ons eigenlijk geen ballen schelen lieve groetjes uit het verleden, Kust ze. |
|
![]() |
![]() |