![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kogellagers dubbel zo vaak. Een electro motor is pas lang houdbaar als ze weinig toeren doen met een belasting onder hun voorzien capaciteit. In het andere geval maken ze teveel toeren en verhit het smeersel en krijg je bleeding. En loopt de boel vast door slijtage. Onvermijdelijk. Kwestie van tijd. Ik denk niet dat dit grote werk in het onderhoudsboekje staat bij die auto's.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 juli 2022 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat schreef je idd.
Maar daar vallen die auto's niet meteen onder.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kiest men? Prestaties, of levensduur.
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 18 juli 2022 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kent het probleem hoor. Sommigen proberen het op te lossen met keramische lagers. Die zouden behoorlijk verbeteren. Maar tot hiertoe kiezen de meeste autobouwers voor de klassieke lagers en zullen ze rijden tot ze het begeven. Feitelijk kan het hun niet schelen. Uiteraard alle electro motoren met de klassieke lagers zullen het niet echt lang uithouden.
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lange levensduur en hoge prestaties kan. Maar dan komen we in exotische regionen van prijskaartjes en zeer rigide onderhoudsregimes.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik gok erop dat een eigen wagen voor onze kinderen en kleinkinderen eerder een droom zal worden, dan een gegeven.
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Wat ze blijkbaar nog niet doorhebben dat stap voor stap richting communisme aan het wandelen zijn en dat op alle vlakken. Die effecten zijn vandaag al overduidelijk. De keuzevrijheid van het individu bestaat niet meer en waarom zou je werken om hetzelfde te bereiken dan zij die niks uitvoeren?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 juli 2022 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Duitse constructeurs deden en altijd een schepje bovenop. Voor gewoon gebruik redelijk onzinnig maar een prachtige basis als je persoonlijk een level hoger mikt.
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik niet begrijp. Eenerzijds wil men ieder aan het werk, anderzijds kan wie werkt er toch steeds minder iets mee kopen.....huis, auto, energie, telecom enz Zo geeft men het werken wel op natuurlijk.
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Als ik vandaag rondom mij kijk wat en zie wat allemaal niet meer mag of is verdwenen, dat is hallucinant. We kopen een woning in midden Frankrijk en daar lijk ik terug in de Belgische vrijheid anno 1970 te landen. Als ik mijn buren vertel over onze Belgische wetten dan tikken ze eens met hun vinger tegen hun voorhoofd.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 juli 2022 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijn vorige wagen, een Citroën Picasso, had ik voor 16 jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net opgezocht en wat gerekend.
Prijs lapje bouwgrond vandaag is ~15 maal de prijs van 1994. Ttz men had 28 jaar geleden de bouwgrond+gezinswoning+nieuwe wagen voor de prijs wat men vandaag al betaald voor een lap bouwgrond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn broer heeft daar ook een tijdje gezocht en veel gezien. Mooie huizen tip top in orde voor 80000€ of zo. Maar ja je zit met die Fransen natuurlijk.
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
zijn gebracht matchen ze de prijzen van huizen in Limburg. Die hebben einde 18de eeuw de adel een kopje kleiner gemaakt, in België heeft men die rustig omgeschoold naar politici. Het verschil is immens. De gewone man heeft nog rechten en wordt nog gerespecteerd.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 juli 2022 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.immozentral.com/ausland/...garn/reduziert https://www.immozentral.com/angebot 160 m² op 12 are voor 89.000 €, op 20 km van Balaton. Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2022 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() 'Stokbrood en croissants' moeten 's morgens vers op tafel liggen.
![]()
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang die niet moeilijk doet, who cares?