![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het ideale is gewoon een moduleerbare maximum leeftijd voor IC toegang, en die kan verschillend zijn voor een gevaccineerde of een ongevaccineerde. Bijvoorbeeld, boven de 60, als gevaccineerde, geen IC meer ; boven de 40, als ongevaccineerde, geen IC meer. Zo behouden we onze dure IC bedden zo vrij als we maar willen ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 27 december 2021 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Akkoord, maar weinig realistisch , mss zelfs in de USA.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en daar moeten we toe komen. De bullshit van nu, om ze ervan af te laten komen met een boete van 800 euro is belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus jij gaat die 100.000 Brusselse illegalen een boete kunnen doen betalen ?? Zorg er eerst voor dat het niet alleen de Brave Belgen zijn die boetes betalen. Spreek er eens over met uw kopmannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1000 fr. boete per dag dat het kind niet gevaccineerd was. Uitspraak was midden september, boete begon te tellen vanaf 1 november. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na tien weken zou de derde prik al iets minder werkzaam zijn in het beschermen tegen een besmetting. “We gaan niet voor altijd blijven prikken”, zegt viroloog Steven Van Gucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na tien weken zou de derde prik al iets minder werkzaam zijn in het beschermen tegen een besmetting. “We gaan niet voor altijd blijven prikken”, zegt viroloog Steven Van Gucht. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2021 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet natuurlijk niet wat uw collega pleitte, maar ik kan geen vaccin aannemen dat een geschiedenis met een abortus deelt. Geen enkel. Een naald in het lijf steken en diep in de biologie dringen is me hoe dan ook een brug te ver, ik vertrouw deze generatie beleidmakers en wetenschappers niet. Mijn recht. Deze techniek lijkt veelbelovender dan intraveneuze. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/search/research-news/11163 Maar ook daar werken ze met geaborteerde cellen om het virus in te kweken. Ze moeten voldoende contramiddelen voorzien en niet enkel datgene hun economie dient door de strot rammen via chantagemiddelen e.d. meer. Dat wekt ook niet bepaald vertrouwen.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 27 december 2021 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens geen fan van onzinnige maatregelen zoals boetes, dat lost niets op. Zo kan de Wappie ontsnappen aan zijn prik, en dan staan we geen stap verder. Veralgemeende 1G CST in alle publiek toegankelijke plaatsen, en het probleem lost zichzelf op. Als ze letterlijk nergens meer binnen geraken, zal het verzet wel breken. En anders gaan ze maar als heremieten leven in hun woning, dan hebben we er geen last meer van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België pakt het inzake Polio stukken beter aan dan Nederland waar ze meer last hebben met religioten, maar hierin zijn we nog altijd veeeel te soft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk gaan die voor de drive voor de winst. Net zoals heel de moderne westerse wereld. Of gaat gij gratis gaan werken. Ook een grote vergissing dat het vaccin "gemaakt is met belastingsgeld". Belastingsgeld kan niets maken. Je kan er wel iets mee kopen. Bijvoorbeeld dat een groot bedrijf met grote faam, dat wereld-top-researchers heeft kunnen aantrekken, voor jou gaan werken. Persoonlijk vond ik het een uitstekende daad van goed bestuur, dat mijn belastingsgeld ook gespendeerd werd om vier of vijf bedrijven te pushen in een competitie om zo rap als mogelijk een zo goed als mogelijk vaccin te produceren. Da's wat anders hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt altruïsme krijgt onvoldoende erkenning... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik herhaal mijn vraag .....wat gaat uw partij doen met de 100.000 Brusselse illegalen die niet zijn gevaccineerd ? Naar wie gaan ze de boete sturen ? En illegalen die gaan nu nog even goed overal binnen. Die gaan wel niet naar de KVS of eten naar het hof van Cleve. Die zitten in hun zaakjes en daar komt gij niet binnen zelfs met 3 CST 1 G passen. Of geloof jij nu echt dat de politie zich gaat begeven naar de honderden Kebab zaakjes pizzerias en Thee salonnetjes in Brussel ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2021 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |