![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel die sekte van wappies en anti-vaxxers kan mijn kloten kussen: als ze de vierde prik enkel maar aan zouden bieden tegen betaling, dan nog ga ik hem halen zodra dit kan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mening verschillen zonder schelden gaat ook wel. Laatst gewijzigd door Rudy : 26 januari 2022 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De omikron 2 variant is de laatste ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed zo, tegen dit tempo zijt gij rap doodgespoten. en dan kunnen wij het zelfmoord noemen. en eens goed lachen.
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord weet iedereen: bijna geen kinderen ondervinden een impact na besmetting. Waarom hun dan een vaccin toedienen. Waarom hun überhaupt een vaccin opleggen? Er zijn geen medische argumenten. Dit is gewoon een machtsspelletje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een auto tegen een paal knallen, kan heel ernstige gevolgen hebben. Weinig tot geen kans op ernstige gevolgen als een kind of tiener met corona besmet wordt. De vergelijking gaat dus niet op. Totaal niet. Er is dus geen enkele nood of medische reden om drie prikken van kinderen en tieners te eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Laat ze dan ook gewoon met rust...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ook is er een groot verschil tussen "zelf een gordel dragen omdat je dat een goed idee vindt" (wat waar is) en VAN ANDEREN GAAN EISEN DAT ZIJ EEN GORDEL DRAGEN, wat totaal absurd is (tenzij het mensen zijn die ge graag ziet of die U nog schulden moeten). Ik doe zelf meestal een autogordel aan. Ik ben tegen die verplichting. Ik zou eigenlijk graag hebben dat veel meer andere mensen door de voorruit vliegen ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 26 januari 2022 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De strategie is compleet onzinnig. Heel dit vaccinatie verhaal wordt veel te zwart/wit gebracht. Er lijkt geen enkele nuance mogelijk te zijn: je bent voor totale vaccinatie of je wordt in het groepje anti-vaxxers gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we Pandamans criteria volgen, wordt het lijstje van "wappies en antivaxers" nu uitgebreid met Schoofs, De Guchtenaere, Neyts en André. Allemaal mensen die geen vaccinatieplicht voorstaan. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik scheld niet. Ik gebruik volkse taal. Dat is wat gekruid en dus vaak lekkerder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar ik heb net gezegd dat ze mijn kloten uithangen.
Dat betekent dat ik er last van heb. Dus klaag ik dat aan. 't Is toch niet dat ik hen bang maak of zo. Gewoon mijn vrije meningsuiting even toepassen, meer doe ik niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betaal ook liever voor iets veilig en efficiënt dan iets experimenteels zonder enige aansprakelijkheid in te spuiten.
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom hebt ge daar last van? Omdat het niet past in uw mensbeeld dat er mensen zijn die niet hetzelfde denken als jij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke last hebt u dan wel van ongevaccineerden? Kunt u dat eens concreet aanduiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
93% gevaccineerd in VL op zo'n 6 miljoen mensen = 420.000 niet-vax overgrote meerderheid besmettingen en opnames = niet-vax Huidige dagelijkse besmetting = 40.000 - en ligt tot 3 keer hoger volgens sommigen. Op 11 dagen zijn dus alle niet-vax besmet, en dus geen issue meer. En dan de logische vraag: van waar komen alle besmettingen, en wie zijn het? -> Wat is nog uw issue tegenover de "niet-bestaande" niet-vax? Wat is ooit uw issue geweest tegenover een gezonde niet-vax? Ikzelf heb meer schrik van een vax met een - straks wettelijk? - schande-coronapas die besmettelijk doch vrij mag rondlopen, dan een niet-vax met een negatieve test. PS En nu doet de regering wat ik al maanden zeg: testen en de besmette personen in quarantaine als beste optie om de maatschappij zoals we die kennen, gaande te houden. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 26 januari 2022 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga in uwe kelder zitten. Dan hebde van niemand gene last, en niemand van u.
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laatste denken de dwangvaxers, maar blijkt het wel uit de cijfers?
|
![]() |
![]() |