Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2004, 02:15   #121
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Je brabbel maar wat omdat je niet weet hoe antwoorden. Maak je geen zorgen, le ridicule ne tue pas.

Even nog eens laten zien waarom ik zo heb moeten lachen. Voor het geval iemand de theorieën nog niet heeft gelezen waar jij je op baseert in jouw politieke overtuiging:

Ik krijg hier echt niet genoeg van. Geef toe.....

Yankeebazeke toch....jouw frustraties beginnen hoge toppen te scheren. Je zou zo graag het Vlaams belang vervoegen maar de partijtop wil de knoop qua radikale elementen maar niet doorhakken ondanks de druk van jouw gezever en dat van je Hebreeuwse diamantensjacheraartjes. Wéés gerust, het Belang blijft de partij die ze altijd eens geweest en dat is zeker géén neo-burgerlijk-rechtse associale jetset organisatie. Ga spelen bij de V.L.D!!
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 02:17   #122
R. Heydrich
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny
mooi hoor, vooral da eerste meisje
Wat een schoonheden. Die eerste heeft wat weg van mijn vriendin.
Oud 23 december 2004, 03:02   #123
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
Yankeebazeke toch....jouw frustraties beginnen hoge toppen te scheren. Je zou zo graag het Vlaams belang vervoegen maar de partijtop wil de knoop qua radikale elementen maar niet doorhakken ondanks de druk van jouw gezever en dat van je Hebreeuwse diamantensjacheraartjes. Wéés gerust, het Belang blijft de partij die ze altijd eens geweest en dat is zeker géén neo-burgerlijk-rechtse associale jetset organisatie. Ga spelen bij de V.L.D!!
Yup, inderdaad:

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:07   #124
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tut tut. Het Belang heeft nagenoeg niets te maken met neo-nazi's. Jullie zijn precies wat ik reeds een aantal keer schreef : een groepje sukkelaars, en een groot probleem voor de partij. Want je hebt nog steeds niet begrepen dat ze jullie liever kwijt dan rijk zijn. Een paar idioten die heil hitler roepen en hiermee heel de partij zware schade toebrengt. Jouw reacties hier bewijzen dat je het zelf ook nog niet door hebt.
Het ergste van alles is dat jullie denken slim en stoer te zijn, terwijl zelfs de top van het Belang het heeft over sukkelaars. Maar hoe moeten ze jullie dat nu uitleggen? Moeilijk, zeer moeilijk.

BTW: je hebt mij nog steeds niet geantwoord op de vraag tot welke ras jij behoort? Ben jij nu een upper palaeolithic survivor? Of eerder een Borreby-Nordic intermediate? Of nog iets anders?

Wacht effe, nog eens de lijst van je mede-nazi Guderian :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
[size=2]The Nordish racial group[/size]

A) Central Nordish racial types

---1) Root types

-.a) Upper Palaeolithic survivors
(Aboriginal northwestern European racial types,
descended from the post-glacial hunting, gathering,
and fishing populations of the Upper Palaeolithic)

1) Brünn
2) Borreby

-.b) Nordics

(Descendants of the Danubian culture-bearers of the Neolithic; Nordics brought agriculture and the Indo-European language to northwestern Europe ca. 3,500 B.C.)

1) Hallstatt Nordic
2) Keltic Nordic

---2) Stabilized blends

-.a) Brünn-Nordic intermediates

1) Anglo-Saxon
2) Trønder

-.b) Borreby-Nordic intermediates

Fälish

B) Periphery Nordish racial types

---1) Northwestern periphery types

Nordish altered by northwestern Atlanto-Mediterranean mixture

1) North-Atlantid
2) Paleo-Atlantid

---2) Southern and eastern periphery types

Nordish altered by eastern periphery non-Nordish mixture

(Modification through mixture with the Ladogan type of the northeastern forests)

1) Neo-Danubian
2) East Baltic

b) Nordish altered by southern periphery non-Nordish mixture

(Mixture with Dinaric and Alpine races, respectively)

1) Noric
2) Sub-Nordic

Ik moet er telkens opnieuw ontzettend om lachen. Sorry hoor, kan er niets aan doen.

Laatst gewijzigd door Antoon : 23 december 2004 om 12:08.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 15:34   #125
R. Heydrich
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Tut tut. Het Belang heeft nagenoeg niets te maken met neo-nazi's. Jullie zijn precies wat ik reeds een aantal keer schreef : een groepje sukkelaars, en een groot probleem voor de partij. Want je hebt nog steeds niet begrepen dat ze jullie liever kwijt dan rijk zijn. Een paar idioten die heil hitler roepen en hiermee heel de partij zware schade toebrengt. Jouw reacties hier bewijzen dat je het zelf ook nog niet door hebt.
Het ergste van alles is dat jullie denken slim en stoer te zijn, terwijl zelfs de top van het Belang het heeft over sukkelaars. Maar hoe moeten ze jullie dat nu uitleggen? Moeilijk, zeer moeilijk.

BTW: je hebt mij nog steeds niet geantwoord op de vraag tot welke ras jij behoort? Ben jij nu een upper palaeolithic survivor? Of eerder een Borreby-Nordic intermediate? Of nog iets anders?

Wacht effe, nog eens de lijst van je mede-nazi Guderian :

Ik moet er telkens opnieuw ontzettend om lachen. Sorry hoor, kan er niets aan doen.
Zéér spijtig maar jouw tekst is niet voor mij van toepassing. Ik heb het niet hoog op met de persoon Adolf Hitler dus laat uw neo-liberale klaagzang en uw multi-cultureel gemekker maar achterwege. Nu, het Belang(de opvolger van het Vlaams Blok) heeft zoals ik reeds zei nog steeds haar wortels in de collaboratiebeweging en véle die daar in gediend hebben zijn hun ideeën steeds trouwe gebleven. Zij horen bij het Blok en het Blok bij hen. Jouw Neo-Atlantistische liberaal-conservatieve Anglosaxische gedachtegoed vertegenwoordigd slechts een marginale minderheid van associale zakenlui en andere volksverraders. Het Blok heeft eind de jaren '80 een kapitale fout gemaakt door die bourgeois van de R.A.D op te nemen in de partij.
Oud 23 december 2004, 16:37   #126
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
..., het Belang(de opvolger van het Vlaams Blok) heeft zoals ik reeds zei nog steeds haar wortels in de collaboratiebeweging en véle die daar in gediend hebben zijn hun ideeën steeds trouwe gebleven. Zij horen bij het Blok en het Blok bij hen. Jouw Neo-Atlantistische liberaal-conservatieve Anglosaxische gedachtegoed vertegenwoordigd slechts een marginale minderheid van associale zakenlui en andere volksverraders.
Je hebt het echt nog niet door, hé? Zielig. Maar kom.

Hier , een bericht van iemand anders aan jou die jou ook al probeert duidelijk te maken hoe het zit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
De honderduizenden kiezers die het Blok de laatste 2-3 jaar gewonnen heeft hebben echter veel meer in gemeen met iemand als Antoon dan met jou. Laat de CD&V naar rechts opschuiven en je bent ze allemaal weer kwijt. Waarom denk je dat VB zijn imago aan het polijsten is?

FDW & co zijn politici , "heydrich". Zij zullen de neo-nazi franje van de partij zeker laten vallen als dat nodig is om te blijven groeien. De dag van de lange messen, dat moet je toch kennen?
Oud 23 december 2004, 17:55   #127
Kitten
Partijlid

Standaard

Citaat:
Wat een schoonheden. Die eerste heeft wat weg van mijn vriendin.
Die met de zwarte wenkbrouwen en geel haar?

Kitten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 22:13   #128
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitten
Die met de zwarte wenkbrouwen en geel haar?

Nu moet je toch toegeven dat het een aantrekkelijke vrouw is... Anders zou je levenslang een rukker blijven indien je uiterlijk beter wenst. Ik durf toegeven dat ideologie niet aan uiterlijk gebonden is en dat overal knappe exemplaren bestaan.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 00:25   #129
Kitten
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Nu moet je toch toegeven dat het een aantrekkelijke vrouw is... Anders zou je levenslang een rukker blijven indien je uiterlijk beter wenst. Ik durf toegeven dat ideologie niet aan uiterlijk gebonden is en dat overal knappe exemplaren bestaan.
My point is: Heydrich houdt van blonde vrouwen maar de madam van de vorige pagina is duidelijk niet echt blond, anders zouden haar wenkbrouwen niet gitzwart zijn eh?
Zijn die vrouwen dan ok voor meneer hierboven? De fake blondjes? Of de fake-Ariers indien je wil?
Kitten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 00:44   #130
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitten
My point is: Heydrich houdt van blonde vrouwen maar de madam van de vorige pagina is duidelijk niet echt blond, anders zouden haar wenkbrouwen niet gitzwart zijn eh?
Zijn die vrouwen dan ok voor meneer hierboven? De fake blondjes? Of de fake-Ariers indien je wil?
Dat is waar, moeder Natuur kent ongrenzende schoonheiden. Een zonde dat men haar wil wel eens met camouflage vervormt. Het is zeker onlogisch dat een blondine haar wenkbrauwen zwart zou verven en dat haar haar knalgeel zou uitvallen.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 16:44   #131
kuisvrouw
Burger

Standaard

Wat heeft Tatiana met multicult te maken?
volgens mij is die meer geintegreerd dan de meeste andere brusselaars en walen
-ze kan Nederlands- da kan zelfs onze koning nie
bovendien is het onverantwoord om te stellen dat het een overwinning is voor iemand,
want geenenkele politieke partij (inclusief vlaams belang) heeft iets tegen gekleurde mensen.
Zo zouden alle migranten moeten zijn:
-redelijk mooi
-geemancipeerd
-zonder hoofdoek
-Nederlandstalig
_....
kuisvrouw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be