![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Finland gaat procedure opstarten om lid te worden van de NAVO. Een goed idee ? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
32 | 74,42% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 16,28% |
Ik twijfel |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,30% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij heeft evenveel scrupules dan Poetin en zeker zoveel grootheidswaanzin. Levensgevaarlijk type. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zijn we op een redelijke termijn van 2 onzinnige dingen af.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, enkele jaren terug kwam hij speechen in de Ethias-arena in Hasselt, als aanloop naar verkiezingen in Turkije, en die zaal leek enkele maal te klein.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals vaak is de bron van menig forumganger zijn dikke duim en een door angst met diarree gevulde onderbroek.
Zoals ik al meerdere malen hier op dit forum gepost heb brachten tijdens de Turkse verkiezingen van 2018 31% van de stemgerechtigde Turken in België een stem voor Erdogan uit. En nu het zo geweldig gaat in Turkije zal dat cijfer niet bepaald gestegen zijn. Definitieve cijfers volgen volgend jaar.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OekraÏne ook niet. En nu?
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Ooit geschiedenis les gehad? Turkije is ooit enkel NAVO-lid geworden om z'n strategisch nut. Dat ze nu hebben gemarchandeerd met de veiligheid van de volledige Verdragsorganisatie voor hun eigen agenda, is een naaistreek, maar dat mag in de diplomatie, ze kunnen op termijn dan ook gewoon weer een rekening krijgen. Of we komen de garanties aan Turkije niet meer na, zodra Zweden en Finland lid zijn geworden. Kortom het is nog niet volledig afgesloten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verleden week werden enkele plooien gladgestreken tussen Turkije en kandidaat NATO leden Finland en Zweden .
Ik zal eerlijk zijn,ik kan me voorstellen dat Turkije niet geheel ongelijk had.. In een speciale NATO top in Spanje ook deze week werden bijgevolg dus Finland en Zweden formeel uitgenodigd gevolg te geven aan hun eerdere vraag en toe te treden... Waarmee de NATO,na vele jaren op apegapen gelegen te hebben eigenlijk vrij plots weer springlevend en zelfs uitbreidend is. Ik heb er geen flauw idee van hoe dat zo is kunnen komen.Het is waarschijnlijk allemaal de schuld van de Amerikanen... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 2 juli 2022 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is gestemd in de Kamer om de uitbreiding van de navo toe te staan. (lees ik op twitter).
Verrassing, volgens Theo: enkel de communisten stemden tegen. Die willen wellicht liever dat Rusland ook komt deel uitmaken van onze alliantie .... Dat zijn gvd toch vetzakken, die apen van de pvda. (om in het jargon van één forummer te blijven: linkse vetzakken)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |