![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS Als de plaatselijke overheid beter weet wat er moet gebeuren, waarom schaft de NV-A dan de provincies af? Laatst gewijzigd door pajoske : 3 augustus 2022 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra je aan het stadhuis bent betreed je de voetgangerszone die ook woonerf is en vergunnings gebied. En dat loopt zo het centrum verder.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schepen is baas.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net gehoord van iemand waar de airco kapot is.
6 verschillende firma's weigerden om nog naar Gent centrum te komen voor de herstelling. Bijkomende nadeel is dat als je een parkeerplaats weet te vinden je slechts 3 uur mag blijven staan. Na die 3 uur kan je niet bijbetalen en ook geen andere parkeerplaats in dezelfde zone gebruiken. Dat wordt geweigerd aan de automaat. Je moet naar een andere zone. Dus voortaan moeten wij op maximum 3 uur een volledig dagtarief aanrekenen + kosten voor administratie en toelating om tot daar te mogen komen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 augustus 2022 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat nu woedende burgers maar de schuldige burgervader met schepenen aan de lantaarnpalen hangen om hun stad ontoegankelijk en er een spookstad van te maken met hun pest regelneverij en betuttelingen.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben razend benieuwd naar de volgende gemeenteraadsverkiezingen. Wie is in Gent het talrijkst? De bakfietsklootzakken of de simpele Gentenaars die gekloot zijn door Watteeuw?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog 30 per uur pruttelen om ergens te geraken, dan zien dat ge daar parking vindt, dat ge niet door de verkeerde zone sukkelt, want dan is de boete of course voor u, en dan als ge daar ergens parking gevonden hebt, met ne koffer met materiaal en laptop en eventueel nog ne server op uw bult naar daar geraken. Nee jongens zoek maar een andere zot. Bovendien geraak je nergens meer, overal rijden ze flink onder de maximumsnelheid, onzen baas al op zijn horloge staan kijken als we een interventie in Brussel of omstreken hadden , ja waar hebt gij gezeten, ... (ja dat konden ze niet factureren...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt dat niet factureren?
Mocht ik zelfstandige zijn en voor een klant moeten werken in Gent, ik zou van in het begin zeer duidelijk zijn over de verplaatsingskosten, namelijk, opgedeeld in twee stukken: tot aan de rand van Gent, en binnen in Gent. Die stadsgedegenereerden moeten eens opgevoed worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het wordt mensen onmogelijk gemaakt om nog te werken want ze geraken nergens meer (op tijd) Dat past in de afbraakpolitiek van de wetstraat criminelen, twee vliegen in een klap tot alles kapot is maar de uitvoering schuiven ze leep door naar stads/gemeentelijk niveau. Eigenlijk worden bedrijven gehinderd in hun werkzaamheden aan hun klanten, met tijdsgebrek en inkomensverlies door al die (willekeurige dan nog!) zone/parkeer regelneverij onder het valse voorwendsel van verkeersveiligheid. Bedrijven zouden gederfde inkomsten en financiële schade door dat tijdverlies en verlies van klanten dan ook moeten verhalen op de burgemeesters.
![]() |
![]() |
#131 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Niet meer op tijd", da's onzin, gewoon op tijd vertrekken. Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We maakten dat ook mee dat interventie 1 nog niet afgehandeld was dat ge interventie 2 al in uw schuif kreeg. Ja ge zijt daar toch in de buurt, ... ![]() Ik heb zo eens ene gered, die stond mij lijkbleek op te wachten die mens, ... die zag het effkes niet meer zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een van de vele burgemeesters reageert:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar da's dan ook niet "de planning" die niet goed was. Pannes zijn niet geplanned.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag in Brugge geweest.
2,5 uur heb ik geprobeerd om mijn klant te bereiken. Niet gelukt. Hoe ik ook probeerde de straten waren vergunning en dan nog maar tot 11 uur. In sommige straten hadden ze van die grote betonblokken op straat gelegd om te verhinderen door te rijden. En dan die wirwar van straatjes dat je niet in mag geheel anders dan de gps geeft. Ongelooflijk. Ik heb het opgegeven. Een ganse middag niks anders gedaan dan mijn weg zoeken. Ze zijn werkelijk echt gek.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor ons hadden ze ook nen hollander kunnen laten komen, maar blijkbaar was het toch interessanter om een smak geld voor ons neer te leggen. Een paar jaar geleden hebben ze mij zo ook nog eens op ne vlieger gestoken. rap even over en weer 2 dagen. Mijne collega mocht nog wat langer blijven, Kunnen die mannen van daar dat niet ? Wel ja, euh (t kwam erop neer dat het verrtrouwen weg was.) en t is dringend,.... Dus vliergerke op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |