![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen? Als je kijkt naar de sterftecijfers van de voorbije jaren zien we in België 3 pieken van oversterfte: de eerste coronagolf in voorjaar 2020, de coronagolf in de herfst van 2020, en die naar eind 2020 toe. Eind 2021 nog een significante verhoging die geen piek was. Hoe past je verhaal ivm vaccinaties daarin?
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 23 augustus 2022 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij die draconische maatregelen namen om ons te beschermen tegen “fascisme”, zijn de grootste fascisten geworden wiens dodentol dat van de nazi overstijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een vriend wenst iedereen zich
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 23 augustus 2022 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongevaccineerden gaan geen auto ongelukken meer hebben, geen hart aanvallen, geen kankers, niks meer waar mensen vanzelf aan stierven vroeger ? Zelfs mochten die vaccins een flinke dosis uranium zouten bevatten, dan nog zou het zo goed als onmogelijk zijn wat je daar zegt. Enkel een 99% efficient en snel-werkend gif zou uw resultaat kunnen bereiken, maar dat is ondertussen al niet meer mogelijk he. Er zijn nog minstens 50% van de gevaccineerden die in leven zijn, meer dan een jaar later. (ik neem wat marge). Laatst gewijzigd door patrickve : 23 augustus 2022 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() https://www.weforum.org/agenda/authors/alexanderdecroo
Young Global Leader |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je vergeet gemakshalve dat we nog niet aan het einde zijn van de proefperiode voor hun experimentele covid-vaccins die pfizer heeft vastgesteld op datum van februari 2024. Dan pas verwacht pfizer de resultaten en een overzicht van alle bij/werkingen van vaccins volgens eigen zeggen. Je bent dus wat voorbarig met te juichen over 50% overlevende gevaccineerden. Overigens: maak nu eens je kansberekening met de officiële cijfers van voorlopige bijwerkingen, 3.645 blz, uit interne documenten die pfizer bekend moest maken van de rechtbank? Wat zijn dan de kansen voor gevaccineerden? Ook nog meer dan 50%? Laten we het maar hopen, nietwaar? Anders ziet het er niet zo goed uit voor de vaxxers.
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al mijn dank gaat uit naar de spuitenmensen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() Van een marionet gesproken. De Croo prijst het boek van WEF stichter Klaus Schwab zoals imams de Koran prijzen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 23 augustus 2022 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Als je een munt oneindig keer opgooit, dan is het resultaat 50/50 tussen kop en munt. Ik acht de kans reëel dat die verhouding niet meer opgaat tussen gevaxxten en niet-gevaxxten, en dat voor een % om niet mee te lachen.
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik acht de kans groot dat naar de toekomst toe de niet-gevaxxten een langer leven gaan hebben, ja. Allez, ze vallen nu toch in ieder geval minder gemakkelijk "plotseling dood."
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is ook het feit dat spike proteïnes neerslaan in vitale organen. Dat was de hoeksteen voor de theorie van Andrew Wakefield die zei dat deze inspuitingen kunnen leiden tot autoïmmuunziektes. We zagen meteen een karaktermoord op Wakefield. Het was allemaal onzin. Ruim 1 jaar later hebben we bevestiging dat spike proteïnes wel degelijk neerslaan in vitale organen. Een half jaar geleden beweerden malloten als Van Ranst nog dat dat maar tijdelijk was. Ook weer een uitspraak die wetenschappelijk gezien nergens op gebaseerd was. Sinds vorige week is de CDC teruggekomen op de bewering dat die spike proteïnes er maar tijdelijk zitten. Laat me je de vraag anders stellen. Erken jij dat een verminderde T cel functie nefast is voor iemands gezondheid? En erken je dat het neerslaan van spike in vitaal weefsel kan leiden tot autoïmmuunziektes? Je stelt het hier alsof mensen ongevaccineerden de pedalen kwijt zijn, maar inhoudelijk zie ik geen enkele argumentatie die de bezorgdheden weerlegt.
![]() |
![]() |
#133 |
Minister
|
![]() Hier ook nog een leuke
Pfizer-vaccin maakt sperma 20 procent minder vruchtbaar, zegt studie https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/andr.13209 De toekomst zal uitwijzen of dit maar tijdelijk zo is. Maar o wee te spreken over depopulatie. Wappie alert
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boosters zorgen ervoor dat het sperma terug vruchtbaar wordt, echt waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It's your Frontline.
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Leuk.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een beetje alsof je zou zeggen: "iedereen die in zijn zwembroek op het strand loopt zal morgen dood zijn van kanker". En waarom ? "als je het wetenschappelijke feit in acht neemt dat in de zomer op het strand, het zonlicht drastisch veel gevaarlijke UV straling bevat, en jij gaat daar zomaar zonder bescherming in rondlopen, dan is het onvermijdelijk dat je huidkanker opdoet." Wat PRECIES neemt er af, ten opzichte van wat, en hoe "drastisch" is dat ? Als je wil bekijken we de wetenschappelijke publicatie samen. En dan zijn er ook nog de soms wat "rare" resultaten, zoals die recente publicatie in Science, waar men "vaststelt" bij 3-voudig gevaccineerde gezondheidswerkers, dat die die voor hun 3-voudige vaccinatie, het originele virus te pakken hadden, en nu omicron hebben opgedaan, er "geen immuunreactie" zou zijn. Dat is trouwens exact het geval van mijn oudste zoon. Men heeft daar naar de neutraliserende antilichamen gekeken, de B cellen, de T cellen, en de niveaus van die mensen zijn identiek aan die die genen omicron hebben opgedaan. Het LIJKT er dus op alsof die mensen geen immuunreactie tegen een omicron besmetting hebben. Puur gebaseerd op dat artikel (nochtans in Science he!) zou men zeggen: oei, alle mensen (zoals mijnen oudste) die dus eerst in 2020 corona opdeden, nadien (omdat ze gezondheidswerkers zijn) 3 spuiten moesten pakken, zijn vogels voor de kat voor omicron, "hun immuunsysteem is kapot" tegen omicron, ze gaan er aan dood gaan.... Eh, nee. Die gezondheidswerkers in dat onderzoek (net zoals mijn oudste zoon) zijn er allemaal van genezen.... HOE zijn die dan genezen zonder immuunreactie ? Er is dus iets dat totaal aan dat onderzoek ontgaan is he. Ik zeg niet dat het fout is: wat ze onderzocht hebben zal geen signaal gegeven hebben. Maar blijkbaar moet er wel een (onopgemerkte) immuunreactie geweest zijn die maakte dat die mensen ervan genazen. Nu is het wel zo dat mijn oudste zoon stukken zwaarder ziek was dan ikzelf (ons verschil is dat ik in 2020 waarschijnlijk gene corona heb opgedaan). Dus ja, er is een effectje. Bij hem "stevige griep" bij mij "deftige kopvalling". Maar daar is niks "drastisch" aan, hoewel je dat uit dat artikel zou besluiten. We weten allemaal dat die vaccinatie niet gegaan is zoals men vertelde (en waarschijnlijk oprecht dacht) in het begin. We hebben allemaal gezien dat die vaccins bijlange zo goed niet werkten als aangekondigd. We hebben allemaal gezien dat die vaccins wat meer nijdige bijwerkingen hadden dan "absoluut veilig". We hadden dat hier trouwens al aangekondigd, dat die vaccinatie niet zou verlopen "zoals volgens het schoolboekje" en dat het leerling tovenaars waren die HEEL HEEL NAIEF leken te zijn in hun aannames, en vanalles verwaarloosden. Dat is grotendeels uitgekomen. Maar gaan zeggen dat men met die vaccins uw immuunsysteem "kapot" heeft gemaakt, dat iedereen die gevaccineerd is binnenkort gaat doodvallen voor de eerste niet-gevaccineerde dood gaat, en dergelijke meer, is ongelofelijk idiote lulkoek ook he. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 augustus 2022 om 04:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||