![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Verdana]In een niet-bevrijd Oostduinkerke met een sterke Duitse batterij langs de kant van de zee, heeft de heer Couneye het nodig geacht Duitsers op te sluiten in de school. Eens dit gebeurd was heeft onze grote held, voor het eerste schot gevallen is, de vlucht genomen en zijn mensen in de steek gelaten. Dat heeft onder meer zijn broer het leven gekost. [/font] [font=Verdana]Later heeft hij dan nog voor de rechtbank meineed gepleegd.[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Maar hoed U voor gekleurde en verkeerde geschiedenis want daar heb ik echt geen boodschap aan. Citaat:
Daar gaan we al! "Hier ons bloed wanneer ons recht" was een sloganeske wanhoopskreet die Vlaamse frontsoldaten in Merkem in een steen hebben gehouwd...90 jaren geleden in de Grooten Oorlog. Zij hebben hier zoals ik zegde "letterlijk" tegen den Dolf gestreden. Waar heb ik gezegd dat hij het voor het zeggen had? Maar toch hebben we ook hier tegen een vreemde (weerom Duitse) bezetter gevochten. [quote] Citaat:
Vroeger was iedereen die een dissidente stem liet horen tegenover het establishment (dat zijn katholieke franskiljontische tentakels diep in het Vlaamse volk had verankerd) een linkse boljevistische incivieke onruststoker. Citaat:
Daar zal jij niets kunnen aan veranderen hoe dikwijls dat je een leugen ook blijft herhalen. Het VNV, VERDINASO, de oostronters, tot het huidige VB, NVNV toe zijn een opvolging en een door geschiedkundige evolutie gepolijste beweging die streeft naar Vlaams ontvoogding en daar kan niemand iets aan doen. Het een volgt uit het ander ondanks de fouten die in het verleden zijn gemaakt. Denk jij nu echt dat jij ons gaat stoppen door steeds en steeds opnieuw op onze taktische en strategische fouten van twee generaties terug te blijven hameren? Maar van mij mag je dit blijven doen hoor.. terwijl verlies jij en de rest van links kostbare tijd om ons te stoppen in onze drive om het testament te verwezenlijken dat die frontsoldaten 90 jaren geleden met hun eigen bloed hebben geschreven. "Hier ons bloed, wanneer ons recht"
![]() |
![]() |
#124 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het goed begrijp, dan maken ook linkse VLD'ers zoals Vankrunkelsven en Van Quickenborne deel uit van de 51%
Wie schreef hier allemaal dat het cordon niet verbroken was? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() plaagstokken....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() as ge het maar weet.... tsss tsss
dat ziede van mij toch nie zo iets he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() maar ik heb wel graag het laatste woord...
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Een "contradictio in terminis"...
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
niet VB partijen "willen jullie de extreme standpunten uit jullie partij programma opzeggen of afzwakken"? Het VB: "nee" Einde gesprek.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() En welke zijn die extreme standpunten dan wel uit het HUIDIGE programma van het vb ....Of bedoel je dat het vb niet plooit voor een ministerpost van feestelijkheden ....
Laatst gewijzigd door ilfalco : 3 januari 2005 om 20:29. |
![]() |
![]() |