![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Beperk je eens tot het onderwerp, het boeit geen hond wat gij meent hoe ik over mezelf zou kunnen denken.
Kijk eerst maar eens zelf in de spiegel. ![]() En plak geen reacties van andere forumleden aan elkaar die niet voor elkaar bedoeld waren, dat is misleiding en vervalsing - trollengedrag om weer met de mond vol tanden te staan zonder zinnig weerwoord. Geef je eigen mening.
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeker nu we weten dat je met een experimentele inenting een ander NIET beschermt, is er geen enkel argument meer om een verplichting op te leggen. De schade die blijkt uit wetenschappelijk onderzoek, is echter een duidelijk argument om het onmiddellijk af te schaffen.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vaccin verplichting tegen gele koorts in sommige landen is niet idioot. Maar een vaccin verplichting waarvan aantoonbaar geen enkel nut meer van te vinden is vandaag, en die zelfs op het moment van uitvaardiging gebaseerd was op een foutieve reden, is gewoon puur waanzinnig, en opent de deur naar gelijk welke lichamelijke ingreep als zotte eis vermits men de zone van het rationele en het medisch zinvolle totaal verlaten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
mRNA inspuitingen zijn geen vaccins. Men heeft dat begrip moeten herdefiniëren om het eronder te laten vallen. Dat schepte namelijk vertrouwen van de mensen. Die inspuitingen tasten de lichamelijke integriteit van de mens wel degelijk aan. Het is niet omdat je slechts deze experimentele therapie weigert, dat je antivax bent. Maar dat maakt men ervan omdat het handig uitkomt. Elke criticus moet gedemoniseerd en gediscrimineerd worden.
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps, ik heb mijn vorige antwoord verkloot. Ik dacht dat ik het quotte, en heb het weggeediteerd.
Citaat:
Dat is nu ook zo gebleken. De maatregelen hebben niet echt gewerkt, en hebben veel brokken gemaakt. Remedies die niet werken, en veel brokken maken, dat is kwakzalverij. Wat ik dus gewoon zeg is: tegen covid alle remmen los, want het enige dat men wil opsolferen ertegen is KWAKZALVERIJ. Het heeft geen zin om voort te doen met kwakzalverij tegen een ziekte he. Het is niet omdat de ziekte er nog is, dat de kwakzalverij die niet werkt, moet voortgezet worden. De maatregelen hebben gigantisch veel schade aangericht, en zo goed als niks gedaan. De vaccins hebben wel gewerkt, maar totaal niet zoals men ze aankondigde, en waarop men de dwangvaccinatie heeft gebaseerd: dat aspect eraan was ook pure kwakzalverij. Het enige dat de vaccins gedaan hebben is het risico voor zware ziekte, dat vooral van belang was boven de 50 jaar, in 2021, serieus verminderd. DAAR was die vaccinatie nuttig, maar dat is NIET waar men de vaccinatie politiek heeft op gebaseerd. Men heeft de vaccinatie politiek (die hierbij dus ook kwakzalverij werd) gebaseerd op het bekomen van groepsimmuniteit door vaccinatie, iets dat TOTAAL NIET KON WERKEN, en ook niet gewerkt heeft. Men heeft zich geconcentreerd op net datgene dat het vaccin niet deed: transmissie tegenhouden. Sinds omicron doet de oude vaccinatie uit 2021 totaal niks meer. Een heel recente boost helpt gedurende enkele weken een klein beetje. Mocht men de vaccins nu onderwerpen aan een test op efficientie, ze zouden volgens de gangbare normen niet op de markt mogen gebracht worden. Ze moeten immers meer dan 50% efficientie tonen over 3 maanden. Geen enkele boosterdeboest doet dat. Citaat:
Noch de andere kwakzalver maatregelen. Misschien zal men een nieuw vaccin maken dat werkt, maar ondertussen is dat er niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2022 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, dat is logisch nagedacht en daar doet de wereld niet meer aan mee. Ah, edit: Blijkbaar hebben ze Wimbledon uit de ranking gehaald omdat ze geen Russische spelers toelieten, er is dus een kans dat ze ook de US open uit die ranking gaan halen. https://www.tennismajors.com/atp/wim...gs-612019.html Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 27 augustus 2022 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de 'stelling' die jij me in de mond probeert te schuiven, plus je hele redenering die je daarrond construeerde kan ik kort zijn : daar heb IK niets mee te maken. Maar als je toch in mijn naam 'stellingen' wil poneren, schrijf dan ook maar direct in mijn naam de conclusies ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook niet waar, maar kom. Een mRNA vaccin doet in uw cellen wat een virus ook doet. Daar waar er "nieuwe effecten" zijn, komt van het nodige stealth transport van het mRNA tot in de cel, maar de principiele werking van een mRNA vaccin is exact zoals een RNA virus: het injecteert RNA in uw cellen om uw ribosomen nieuwe viruskens laten te maken. De vaccins geven U (uiteraard) niet GANS het RNA van het virus, maar slechts van een stukje ervan. Inderdaad, mochten die RNA vaccins gans het virus RNA meegeven, dan zouden ze U gewoon echte virussen doen maken en U dus gewoon besmetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon een open deur instampen. Dan kan je even droog poneren dat in Afghanistan, vrouwen die door hun man beschuldigd worden van overspel, gestenigd worden. Het zij zo, elk land heeft zijn regels he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Regels die bovendien de privacy- en de mensenrechten schenden en het medisch beroepsgeheim misbruiken om ongeoorloofd topatleten te kunnen uitsluiten. Niemand mag immers al om te beginnen het medisch dossier met privé gegevens en gezondheidsstatus van een individu kennen behalve zijn huisarts. (En voor de mierenneukers: ja, ook de medische hulpverleners indien toestemming werd verleend om gegevens te delen) Het is dus al een inbreuk dat geweten is dat Novak ongevaccineerd is en die inbreuk wordt gebruikt om nog eens een inbreuk te plegen voor discriminatie en uitsluiting. Inbreuken op wetten die de plegers zelf notabene gemaakt hebben om burgers te beschermen maar ze overtreden hun eigen wetten om nu individuen te kunnen uitsluiten en beweren dan dat de overtredingen nog wettelijk zijn ook. Enkel om iedereen te dwingen door vaccinatie tot proefkonijnen voor het medisch experiment. ![]() Je moet het ze wel nageven, die massamoordenaars: ze blijven stug volhouden in de ijdele hoop om iedereen (dood)geprikt te krijgen, helaas willen de wappies niet. ![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft geen kloten van de Schoof te maken met dat tornooi... Een europese zakenman die naar de VS wil met een visum gaat ook vaccinatie moeten kunnen aantonen. Ook de Japanse zakenman, arabische sjeik of toerist uit China gaat dat moeten aantonen, of gaat op een retourvlucht gezet worden. Is dat nu écht ZO ingewikkeld ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toon mij 1 artikel dat dat aantoont, en ik luister. Dit is namelijk de hoeksteen van alle bezorgdheden. Na mRNA vaccinatie vindt men spike (die wordt aangevallen) terug in allerlei organen, zoals bijvoorbeeld de baarmoeder bij vrouwen. Het maakt dat veel vrouwen rapporteerden niet meer te menstrueren. Sommigen ontwikkelden zelfs endometriose. Eerst werd het ontkend door de staatsvirologen, dat het zou neerslaan in vitaal weefsel. Daarna werd er beweerd dat het tijdelijk was, en sinds vorige week is de CDC teruggekomen op de stelling dat het tijdelijk was. Ik heb nog nooit een vrouw gehoord die door een covid besmetting menstruatieproblemen of endometriose kreeg. Na inspuiting hoor ik het continu.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 augustus 2022 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1) aantoonbaar een ziekte vermijdt of binnen de perken houdt en 2) de lichamelijke integriteit van de mens NIET aantast. De experimentele therapie waar we nu toe worden gedwongen, valt niet onder 1 en 2. Dus ja, het ligt helemaal anders dan jij hier stelt. Overheden mogen geen regels opleggen die een inbreuk zijn op fundamentele mensenrechten.
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kun jij 'een vaststelling doen' gaan betitelen met een open deur intrappen, maar het lijkt me toch maar praktischer om de vaststelling niet te moeten ondergaan als ze je uit de rij halen bij de customs in de VS om je na een paar uur ondervraging op een retourvlucht te zetten. Ik vrees er namelijk voor dat ze weinig oor gaan hebben voor je 'redenering' over de inreisverplichtingen met visums inzake vaccinatie, en als je er teveel afghanistan bijsleurt zou het kunnen zijn dat je nog een paar uur extra gaat doorbrengen in de ondervragingsruimte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus de optie waar Djoko voor kiest. Waarom zou ik deze brave man bekritiseren in zijn keuze ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezaag.
Wil hij miljoenen komen verdienen, dan moet hij zich maar laten prikken. Anders thuis blijven. Met al diene zever dat die vaccinaties niet zouden werken ... wappies kunnen de pot op. Homo's worden niet langer jeannetten genoemd, wappies, dat zijn pas nichten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.medrxiv.org/content/10.1....14.22276401v1 Er is deze, waar het spike proteine waarschijnlijk in nieren is waargenomen: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35373072/ Citaat:
Voor zover ik het begrepen heb, zijn het relatief kleine hoeveelheden. Nog eens, ik ontken niet dat die vaccins ook dat spike eiwit veroorzaken (meestal in kleine hoeveelheden) waar het niet de bedoeling is, maar het zou mij ten zeerste verbazen dat een virale infectie dat eiwit ook niet zo een beetje overal binnen kan krijgen. Maw, dit is inderdaad een nefast effect van dat vaccin, dat waarschijnlijk ook voorkomt bij infectie, maar of men daar nu zo zwaar moet aan tillen is de vraag maar, he. Dat heeft echter niks te maken met de discussie of het mRNA vaccin geen vaccin zou zijn: het is dat wel: het imiteert deels wat een infectie ook doet, en laat daarom een immunitaire reactie toe van het lichaam, zonder de volle ziekte te ontwikkelen. Dat is de definitie zelf van een vaccin he: het imiteren tot op zekere hoogte van een infectie, met als hoofdbedoeling een immunitaire reactie te bekomen, zonder de volle nadelen van een volledige infectie te moeten ondergaan. Wat we hier dus inderdaad hebben is dat het lipide stealth mechanisme van die vaccins (eigenlijk DE technologische stap van die mRNA vaccins) maken dat het mRNA van het vaccin, dat een deel is van het volle virale mRNA, in de cel geinjecteerd wordt, zij het via een ander mechanisme dan de manier waarop het virus de cel binnendringt. Maar eens dat mRNA in de cel, is het voor de rest identiek aan een besmetting, behalve dat het mRNA niet volledig is. Dat het transport mechanisme zelf dat mRNA soms ver van de injectie site transporteert, wat niet de bedoeling was, is een "foutje" van het vaccin, maar nog eens, als je vol virus zit, zullen er ook wel virusjes ergens anders een cel gaan infecteren ook he. Citaat:
Citaat:
Volgens mij zijn die menstruatie problemen (die ik wel ken) gedurende een paar maanden eerder het gevolg van de bijzonder hevige ontsteking die de paardendosissen vaccin veroorzaakten bij jongeren, en dan vooral moderna. Maar dat je niet wist dat covid dat ook deed, komt misschien omdat je niet objectief zoekt naar gelijkenissen en verschillen en voluit a charge tegen het vaccin wil argumenteren. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7522626/ Covid was reeds gekend om menstruatie problemen te veroorzaken. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is zelfs geen discussie over. Kijk, van het laatste sciensano rapport: https://covid-19.sciensano.be/sites/..._report_NL.pdf pagina 25: Ziekenhuisopnames per 100 000 van die soort in de laatste 14 dagen: 18-64 jaar: niet-gevaxt: 2.9, gevaxt: 3.2 65+: niet-gevaxt: 38.2, gevaxt: 155.4 IZ opname: 18-64 jaar: niet-gevaxt: 1, gevaxt: 0.8 65+ : niet-gevaxt: 4.8, gevaxt: 21.5 Doden: 18-64 jaar: niet-gevaxt: 0, gevaxt: 0.3 65-84 jaar: niet-gevaxt: 4.2. gevaxt 9.2 85+: niet-gevaxt: 13.4 ; gevaxt 16.2 De gevaxten zijn er bijna systematisch erger aan toe dan de niet-gevaxten. Dus "ze werken niet" is een understatement he. En we houden dat nu al maanden in de gaten, dat is regelmatig zo. Wie zo een product als "werkende" verkoopt is een pure kwakzalver. (let op, de geboosten doen het stukken beter, maar hier hebben we het over het initiele vaccinatie schema: dat dient tot totaal niks meer, en als men daar iets kan uit besluiten ben je er gewoon slechter aan toe dan zonder vaccinatie) Zo een slechte cijfers hebben we nooit gezien voor de "verboden kwakzalversmiddelen" HCQ en IVM he. Kan je je dat indenken ? Voor gepensioneerden is de kans 4 keer groter om in het ziekenhuis te komen met een vaccin dan zonder. We vinden dat de kans om op IZ terecht te komen, 4 keer groter is voor gevaxte gepensioneerden dan niet-gevaxte. En gevaxte gepensioneerden gaan 2 keer zoveel dood als niet-gevaxte. In andere omstandigheden ging de arts die dat aanraadde direct voor de rechter. Dus "beweren dat het niet werkt" ahum. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2022 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |