![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik spreek over mijn puur persoonlijke situatie: ik schatte zowel de gezondheidsrisico's van vaccinatie als de gezondheidsrisico's van een COVID-besmetting als niet-gevaccineerde erg klein in. Dus of ik me nu zou laten vaccineren of niet, ik verwachtte weinig verschil. Net omdat ik op gezondheidsvlak weinig verschil zag, heb ik me bij mijn keuze puur laten leiden door wat mij het meeste plezier/voordeel/... oplevert. Niet-vaccineren betekende niet op vakantie gaan, niet op café gaan, niet op restaurant gaan,... Wel vaccineren betekende dat ik al die dingen wel kon doen. Dus vandaar mijn keuze voor vaccinatie. Je kan dat perfect 'laf' of whatever vinden, daar lig ik niet van wakker. Ik koos gewoon voor hetgeen mij het meest opleverde. Nu er voor de 4de prik geen negatieve gevolgen meer zijn verbonden aan niet-vaccineren, laat ik me uiteraard niet vaccineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor ouderen blijkt vaccinatie wel degelijk voordeel op te leveren. Voor jongeren is het zeer beperkt. Bewijs dat vaccinatie voor grote schade onder jongeren zorgt, is altijd zeer indirect waarbij correlatie en causaliteit vaak probleemloos op één hoop worden gegooid. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 oktober 2022 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als je het toch niet deed uit gezondheidsoverwegingen, waarom heb je dan beroepsmatig geen stappen ondernomen om jouw en ons aller récht terug op te eisen ipv je te laten chanteren en prikken als proefkonijn zoals de rest van de sheeple?
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En persoonlijk: Toen er nog een verbod was om buiten met grotere groepen samen te komen (en dat was helemaal schandalig!), is de politie wel degelijk een paar keer tussengekomen om onze groep uit elkaar te drijven / op te splitsen. Met andere woorden: de COVID-beperkingen werden wel degelijk door de politie gehandhaafd. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Halve waarheden lullen en het cruciale verzwijgen om te kunnen misleiden en bedriegen. Voor vele ouderen blijken vaccinaties onvrijwillige euthanasie geweest te zijn, begrafenisondernemers doen gouden zaken..."maar dat zal dan wel weer natuurlijke overlijdens van ouderdom zijn"...dat zijn de andere maatstaven die gebruikt worden om vaxschade te blijven ontkennen. Neen, het verband en de causaliteit van vaccinatie, niet enkel van vaxschade maar van elk vaxoverlijden, blijft stug ONTKEND worden. De vaccinatiestatus bij plotse overlijdens wordt angstvallig verzwegen. Er is niet één overlijden toegeschreven aan de schadelijke bijwerkingen van de covid-vaccins, niet EEN! Maar er zijn volgens de farmaceut zelf, wel duizenden, mogelijk schadelijke en zelfs levensbedreigende vaccinbijwerkingen, maar niemand zou daaraan kunnen overlijden?.... ![]() En zelfs EU bereidt zich voor op schadeloosstellingen aan slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19 door oprichting van een fonds...Ze zijn de uitkering van miljarden aan schadeclaims voor de vaccinatieslachtoffers door vaccins tegen de mexicaanse griep nog niet vergeten.. https://www.europarl.europa.eu/doceo...jDOeTHURkfrJLU Wie nog blijft beweren dat vaccins veilig zijn en er geen vaccinatieslachtoffers kunnen vallen door vaccinaties tegen covid-19, is een dikke leugenaar waaronder dat hele zootje media-persmuskieten die vaxdoden blijven verzwijgen.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 28 oktober 2022 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt hij niet. Hij zegt dat het risico laag was. Het gros van de kinderen zou dat overleven. Zeker meer dan twee derde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar zonder het "lage" gezondheidsrisico door vaccinatie zouden dus álle gezonde en ongevaccineerde kinderen overleven want ze hebben immers, volgens de "experten", helemaal niets te vrezen van het virus. ![]() De gezondheid en het leven van 1/3 gezonde kinderen en jongeren worden dus door de lage risico's van vaccinaties onnodig in gevaar gebracht voor... de bescherming van de volksgezondheid? ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een momentopname van 2 weken in oktober. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik heb de laatste 3 blokken van 14 dagen (elk wekelijks rapport beschrijft 14 dagen, het volstaat dus van de wekelijkse rapporten "om de 2 weken" te compileren) in een libreoffice calc sheet gepropt. Jammer genoeg moet ik het hier in een PDF versie zetten die maakt dat het moeilijker leesbaar is. Hier is een link naar het libreoffice bestand: https://mega.nz/file/gFIinIID#UwFhV0...a_9L5TuCq8YuQA Ik heb de 6 weken samengeteld (de gevallen samengeteld), en ik heb uit de verhouding "incidentie/cases" de relatieve factoren (gemiddeld over de 3 perioden van 14 dagen) uitgerekend die voor elke klasse het aantal gevallen omzet in de incidentie per 100 000 per 14 dagen. De 3 rapporten zijn die van 21 oktober, die van 7 oktober, en die van 23 september. Ik was begonnen met die van 8 september in te tikken, maar daar had sciensano de tweede booster niet ingevuld (het formaat was veranderd), en ben dan maar gestopt. Ik heb ook gemerkt dat voor hospitalisatie, IZ opname en dood, "geboost" zowel de 1ste boost als de 2de boost samennam, waardoor de bovenstaande coefficient moet omgerekend worden (samengesteld met een harmonisch gemiddelde). In het lichtgroen worden dan de efficienties (brute) van de behandeling ten aanzien van de ongevaccineerden uitgerekend. Je ziet in de 3 aparte rapporten bijvoorbeeld systematisch dat ziekenhuis opname bij de 85+ systematisch een hogere incidentie heeft bij de normaal gevaccineerden (niet geboosten) ten aanzien van de ongevaccineerden: Voor 21 oktober is dat 445 versus 102 ; voor 7 oktober is dat 457 versus 122 en voor 23 september is dat 131 versus 61. Voor september 8 is het wat minder erg, we zien daar 195 versus 121. Ik heb die 3 periodes die dus onafhankelijk zijn, want telkens 14 dagen, samengenomen, en dan vind ik 341,79 versus 94,69 als incidenties over die 6 weken. Dat is voor de 85+. Voor de 65-84 vinden we iets gelijkaardigs: 21 oktober: 137 versus 34 ; 7 oktober: 147 versus 38 en 23 september 68 versus 12. Samengenomen vind ik voor de 6 weken: 117.03 versus 27.85. Het effect is heel significant, duurzaam in de tijd, en voor verschillende perioden vergelijkbaar. Het geeft dus een vaccin efficientie ten aanzien van ongevaccineerden, over 6 weken genomen, voor 85+ van eenvoudige vaccinatie tegen ziekenhuis opname van - 261% ; voor 65-84 jarigen van -320%. Maar met een of 2 boosters verandert dat en worden de efficienties weer licht positief: 41% voor 85+, en 28% voor 65-84 jarigen. Voor IZ opname is het vooral interessant, want door 6 weken samen te nemen wordt de statistiek wat beter. Daar is eenvoudige vaccinatie -211% effectief bij 85+ en -409% effectief voor 65-84 jarigen. Maar ook daar trekt de booster het weer recht, tenminste voor 85+ waar het 33% effectief wordt. Zelfs met booster blijft het voor 65-84 jarigen lichtjes negatief: -7%. Het zijn "brute" cijfers, he, zonder naar details van de patienten te kijken, gewoon de leeftijdsklasse en vaccinatie toestand. Maar in den tijd waren exact die berekeningen die die moesten aangeven hoe goed de vaccins werkten, dus mogen we nu ook die berekeningen maken om te zeggen dat er daar toch rare dingen zichtbaar zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 oktober 2022 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou me toch nog wat meer laten vergiftigen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit die oktober cijfers zou je ook kunnen besluiten dat voor de 85+ boosters wel zin hebben en voor 65-84 geen effect. Ze geven die tweewekelijkse updates gewoon als informatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkel probleem met die vaccins en de eventuele risico's zijn te verwaarlozen. Bovendien wil ik mijn vrijheid terug, ik ben geen bekrompen woke zoals die tennisser die zichzelf in de voet schiet. Volgende week ga ik naar Azië en heb dan geen probleem om over sommige grenzen te gaan. Dat is toevallig voor mij belangrijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op onze leeftijd is er geen enkele reden om zich niet te laten vaccineren. Veel succes in Azië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat men gelijkaardige cijfers terugvindt in aparte periodes (het zijn telkens blokken van 14 dagen die gescheiden zijn he), en het feit dat de resultaten GROOT zijn, wil zeggen dat ze wel degelijk statistisch significant zijn. Voor die ziekenhuis opnames gaat het hier over 79 ongevaccineerden en 261 primair gevaccineerden bijvoorbeeld, bij de 65-84 jarigen. Dat zijn geen kleine cijfers. Voor de 85+ gaat het over 42 ongevaccineerden en 122 primair gevaccineerden. Dat geeft statistische fouten van de orde van 10-20%. Maar we hebben het hier over effecten van 300% en zo, dus die zijn wel degelijk significant. Zoals ik al stelde, er kunnen selectie effecten zijn, waarbij de ongevaccineerden allemaal heel gezonde mensen zijn, en die primair gevaccineerden allemaal heel ongezonde mensen zijn, maar dat verandert niks aan het brute gegeven dat men vaststelt dat in die leeftijdsgroepen, de ongevaccineerden 3 of 4 keer minder kans hebben om zwaar ziek te worden, dan de primair gevaccineerden. Natuurlijk is er een groot verschil met de studies van vaccin efficientie, omdat men daar gaan vergelijken is met EERDER ONBESMETTE ongevaccineerden ; dat moeten ondertussen rare dieren geworden zijn. Hier kijkt men niet naar de eerdere besmettingstoestanden he, we nemen de bevolking in zijn geheel. Citaat:
Zoals ik stelde, dit is een zodanig merkwaardig resultaat, dat dat onderzocht zou moeten worden. Het is gewoon eigenaardig dat men daar niks over zegt. Men zou verwachten dat primair gevaccineerden oftewel nog een heel klein positief effectje hadden, dan wel totaal geen meer (het is uitgewerkt) maar men zou zeker geen STERK NEGATIEF effect verwachten dat zich systematisch manifesteert he. Maar kijk, ik heb een willekeurig rapport opgevist van 29 april van dit jaar. https://covid-19.sciensano.be/sites/...9%20-%20NL.pdf En wat zien we daar ? Voor de ziekenhuis opnames p 70: 65-84 jaar: incidentie niet-gevaccineerden: 65 ; incidentie primair gevaccineerden: 190 ; incidentie geboosten: 49. 85+: incidentie niet-gevaccineerden: 202 ; primair gevaccineerden: 315 ; geboosten: 221. Kortom, exact wat we hier ook al vaststelden in de september-oktober periode. IZ opnames: 65-84 jaar: niet-vax: 12 ; primair: 21 ; boost: 8 85+ : niet-vax: 4 ; primair: 12 ; boost : 16. Ik heb mij niet bezig gehouden met daar ook een systematische studie over te doen om de 14 dagen, maar voel je vrij: het effect was al aanwezig in april. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten wij de volgende generaties aub leren meer waar voor hun geld te vragen dan deze georganiseerde fascisten, lobbyisten van de big pharma (drugsmaffia), wapenhandelaars en dieven aka politici vandaag leveren.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om U een idee te geven, hoewel het vervelend is dat sciensano altijd de formaten van zijn rapporten verandert, einde vorig jaar, in het rapport van 24 december 2021:
https://covid-19.sciensano.be/sites/...4%20-%20NL.pdf vinden we op pagina 28, weliswaar in een grafische vorm gegoten, EXACT DE STUDIE WEER die we net presenteerden, om, ik citeer: Citaat:
De gevallen "gemiddeld per dag" waren toen bij de 65+: 26.5 niet-vax, en 75.29 vax, wat neerkomt op 371 opnames niet-vax in 14 dagen, en 1054 opnames vax in die 14 dagen. De hieruit berekende incidenties op 100 000 van de groep zijn aangegeven als: 258.2 niet-vax en 50.87 vax. Uit die verhouding: 1 - 50.87 / 258.2 = 0.803 vindt men de beschermingsgraad van 80.3 % welke in het tabelletje daaronder staat. Men doet op blz 29 hetzelfde voor de IZ opnames. Merk dus op dat in december, toen delta circuleerde, vaccinatie nog bijzonder effectief was tegen ziekenhuis opname en IZ opname. Welnu, dat is PRECIES DEZELFDE BEREKENING die ik maakte over de laatste periode van 6 weken, of zo je wil, per week. Als die manier van rekenen goed genoeg was destijds om de bescherming van het vaccin mee uit te rekenen, dan moet dat vandaag de dag ook goed genoeg zijn zou ik denken. En dan blijkt daaruit dat het normale vaccinatie schema zonder boost NEFAST werkt met een factor 3 of 4 of zo. Laten we nu kijken naar een rapport van 28 januari 2022, begin dit jaar: https://covid-19.sciensano.be/sites/...8%20-%20NL.pdf Het begint daar al om te flippen: Op pagina 28 zien we de ziekenhuis opnames: voor 65+ zijn dat (gemiddeld per dag, dus moeten we maal 14 doen om het aantal gevallen te hebben): 17.3 onvax, 24.8 normaal vax, en 56.3 boost, wat de volgende incidenties geeft: onvax: 171.9 ; normaal vax: 167.9 en boost: 42. In het tabelletje vinden we dan ook de "relatieve reductie van het risico op hospitalisatie" (men schrijft er nu bij "niet-gecorrigeerd"): 2%. Inderdaad: 1 - 167.2 / 171.9 = 0.027. Kortom, normaal gevaccineerden en niet-gevaccineerden zijn "vergelijkbaar" hier. Voor IZ opname werkt het nog: 43% zoals we op het tabelletje daarop kunnen zien. Nu het rapport van 4 maart 2022: https://covid-19.sciensano.be/sites/...4%20-%20NL.pdf Daar heeft men al het modernere formaat aangenomen. En kijk, p 71, voor ziekenhuis opnames: het is al prijs: Bij de 85+: niet-gevaccineerden: incidentie 205 ; volledig gevaccineerden: incidentie 257. Bij de 65-84: niet-gevaccineerden: incidentie 93, volledig gevaccineerden: 127. Bij IZ opname is het nog onduidelijk op dat moment. Maar je ziet dat dit effect al aanwezig is sinds maart he. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 oktober 2022 om 06:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om terug te komen tot mijn eerdere rekenblad, je kan nog op een andere manier zien dat er iets eigenaardigs is met die primair gevaccineerde bejaarden, door naar de absolute cijfers te kijken.
Op die 6 weken geintegreerd, hebben we bij de 85+: bij de primair gevaccineerden: 166 cases, en 122 ziekenhuis opnames. Bijna evenveel ziekenhuis opnames als cases ! Bij de niet-gevaccineerden is dat 190 cases en 42 ziekenhuis opnames. (en bij de geboosten: 3400 cases en 517 opnames). Bij de 65-84: de primair gevaccineerden: 485 cases, en 261 opnames, meer dan de helft. niet-vax: 669 cases en 79 opnames (een achtste of zo). (bij de geboosten: 11 500 cases en 944 opnames, een twaalfde ongeveer). |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De logica ontsnapt mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The virus is us, zij die bekend met hun geschiedenis zijn en de vrucht van deze beleidmakers herkennen.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 29 oktober 2022 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |