![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, ik kan twee standpunten begrijpen: 1) we gebruiken 4G, zo moeten we niks doen, behalve een contract tekenen met een telefonie operator. Maar dan hangen we af van die telefonie operator, EN zullen er plekken zijn waar geen 4G toegang is, zoals in kelders en zo. 2) we doen het over onze eigen draden, maar dan moeten we bakskes installeren bij elke transformator. Vandaar kunnen we dan eventueel over 4G of zo verder, want dat hebben we zelf in handen. Het standpunt: we moeten een extra draad trekken is te zot om rond te lopen, maar het kan zijn dat ze voor 1) zijn gegaan, dat ze er niet aan gedacht hadden dat mensen dat als excuus zouden gebruiken om zo een meterke buiten te houden, en nadien zot zijn gaan doen met "draad". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, de draden van de distributie zijn veel en veel minder vertakt dan die in uw huis, dus is de transmissie van signalen daarover stukken gemakkelijker dan over de wirrewar van draden in een huis. Nog eens: het werkt want zo doen ze het in Frankrijk. |
|
![]() |
![]() |