![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Nieuwe Lijst Dedecker in de maak. Op wie stemt u? | |||
LDD |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 20,59% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
12 | 35,29% |
Andere partij |
![]() ![]() ![]() |
9 | 26,47% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt en De Croo zijn je dankbaar.
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Elchardus zou ik dus zo stemmen maar in Vooruit en 't mateke heb ik geen gram vertrouwen ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 19 februari 2023 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als den Dries niet meer opkomt, is LDD misschien een optie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die uitspraak is toch wel weer een gevaarlijke. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat overigens iets anders is dan vragen stellen bij het strafrechterlijk aspect rond haatmisdrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grenzen scheppen orde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een fundamenteel concept: het self onderscheiden van de buitenwereld die enkel maar als functie heeft het self tot nut te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het niet oneens met de uitspraak. Wat ik bedoelde is dat het een uitspraak is die je anno 2023 mogelijk op de figuurlijke brandstapel plaatst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
JMDD is inhoudelijk erg beperkt en voorspelbaar: bij iedere vorm van regleme tering "neen" gillen, asociaal typke.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw vraag is veel te moeilijk voor mensen die inhoudelijk erg beperkt en voorspelbaar zijn.
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem voor elk niveau op een andere partij en zou veel liever niet op partijen hoeven te stemmen maar een directe (op z'n Zwitsers) democratie hebben zodat ik kan stemmen per onderwerp. In den beginne zal het vermoedelijk hard zijn maar het is een sociaal leerproces. Mensen die over loting beginnen en onnozele burgerbevragingen van 10.000 mensen zijn fascisten die omwegen zoeken om hun mening door te drukken. Mensen die willen voortdoen zoals we nu bezig zijn eveneens. Al maak ik me de bedenking dat het al wel eens te laat zou kunnen zijn voor een directe democratie en dat door het invasie, kolonisatie en omvolkingsproces dat bezig is van een sociaal leerproces nog maar weinig meer in huis zal komen vermits er geen sociaal, geen samenleving meer zal bestaan.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |