![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Als er NU Federale verkiezingen zouden zijn, op wie zou je stemmen? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,20% |
Vooruit |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 32,65% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
15 | 30,61% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,12% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
andere partij |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,20% |
Prins Laurent (blanco/ongeldig) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,12% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Federaal stem ik op N-VA om wat druk te zetten op Croo'tje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Je meugt nie eijnandig zinn"
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams, Federaal, Europees, Provinciaal en Gemeentelijk, het zal jullie wel niet verwonderen!
N-VA Laatst gewijzigd door reservespeler : 18 mei 2024 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat betekent wat ik denk dat het betekent, dan moet ik het officieel met je moeder oneens zijn!
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denk je dat het wil zeggen? Ikzelf heb geen idee.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen wat medelijden met u hebben.
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nva en manipuleren…
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe dat ook !!! (zelfs als een schone milf is die er sportief op zit te trappen met haar strakke kuiten)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 mei 2024 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ge moogt niet eigenhandig zijn". Ik gok op "ge moet niet uw eigen gedacht doen".
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel zien op terugweg dat je remmen in orde zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 mei 2024 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel ons eens waar het schoentje wringt? Wat is er al lang af, en waar zit het stukje "vergeten"? Waar zitten de Europese subsidies? Het stond onlangs nog in de gazet, maar geloof je dat het volgend jaar klaar zal zijn?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 mei 2024 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heb ik goesting om het Antwerps gezegde te hanteren, van "aa moeder is en h***r, maar ik ga dat beleefdheidshalve niet doen, want niet gemeend.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is het gekozen traject : Fase 1 van de aanleg van onze fietsostrade tussen Ronse en Oudenaarde is bijna gedaan. Fase 2 zit echter nog maar in planningsfase. Doordat men (zeer terecht) beslist heeft om maximaal het traject van de bestaande spoorlijn te volgen is het topografisch probleem behoorlijk goed aangepakt. Beter enkele kilometertjes meer, en in ruil beperkte hellingspecentages. Hier is gekozen voor een traject met max 4% helling in. https://www.rondronse.be/fietssnelweg Momenteel kun je eigenlijk alleen via het fietspad langs de N60 naar oudenaarde en terug rijden, en dan kun je niet anders dan de eerder vermelde hellingspercentages overwinnen. Eenmaal de fietsostrade eindelijk zal open zijn, is dat probleem opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was in mijn moeder haar West-Vlaams. Letterlijk vertaald is het “éénhandig” maar de feitelijke betekenis komt neer op “asociaal” of beter “liever sociaal contact vermijden”.
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ik wel erg gevonden hebben, want mijn moeder zaliger was nog van het oude type: geen gescharrel buiten het huwelijk.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De twee flessehalzen op onze belangrijkste fietsostrades zitten richting Oudenaarde op grondgebied Maarkedal, en richting Avelgem (F421) zit het bij de westfluten. En voor het ontsluiten op het grondgebied van Wallonië is er op 15 mei goedkeuring gegeven voor het benodigde budget door de bevoegde Waalse minister. Ook het probleem ter hoogte van de oude tunnel/brug aan Beaufaux is aangepakt, in overleg met het provinciebestuur van Henegouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is “making an offer they cannot refuse”
![]()