![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien dat voor een handelaar geen argument is om op permanente basis cash geld te weigeren, is het nogal straf dat de overheid dat argument wel zou mogen inroepen om cash te weigeren. Volgens mij is het dan ook niet toegelaten dat overheidsdiensten cash geld weigeren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze jongeren delen vandaag aan fibre snelheid hun mening.
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Grappig toch, hoe u weer verstrikt raakt in uw eigen uitspraken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpend lezen is lager onderwijs Jan.
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer 5 jaar niet regeren, zelfs niet in het mineurke. Het misdienaartje wordt langzaam oud o begod Helaas hij zal moeten blijven in zijn vertrouwde kot En daar is het niet steeds zo plezant Altijd schreeuwen aan de zijkant Wat voor zin heeft het zo te winnen Al men er geen garen bij kan spinnen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2024 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cash betalen is overigens weer in opmars voor kleine bedragen. Winkeliers moeten dan kleingeld gaan halen bij de banken. Omdat ze er nog maar weinig van in huis hebben. Maar de banken hebben ook niet veel munten meer in voorraad of beschikbaar. Soms moeten winkeliers dagen wachten op hun kleingeld. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2024 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide "richtingen" moeten verplicht voorhanden zijn.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voldoende? Zo laat ik ook regelmatig mijne GSM thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad iets waar je op moet letten, als het u ernst is dat de overheid u niet kan controleren. Ook nooit zaken bespreken in je wagen, ik ken er veel die afgeluisterd werden in hun wagen. Hoe komt dat afluistermateriaal in de wagen, rara... Ik herinner me toen ik jong was dat je de flikken die je volgden kon los rijden, maar met een gsm op zak maakt dit niets meer uit, want ze volgen gewoon de palen waar uw gsm inlogt tijdens het passeren. Op die manier weten ze al in welke richting je rijdt, en als de zaken een beetje ernstig zijn dan staan er al ander flikken te wachten wanneer je op je bestemming aankwam. Ik herinner me een zaak waarin een man of 18 veroordeeld werd en één man vrijgesproken, en dat was diegene die geen gsm bij had. De anderen werden veroordeeld omdat hun gsm hun plaatste in de buurt van de plaats-delict.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 juni 2024 om 12:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is van die goedkope complotpraat. Ooit van privacywetten gehoord? Denkt u trouwens echt dat de overheid zal opsporen bij welke supermarkt u inkopen doet of voor euro u wekelijks brood koopt of dergelijke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt toch uit zekerheid uw auto verkocht en een oud model uit de jaren zeventig aangekocht? En uw gsm hebt u toch onmiddellijk op de straatstenen kapot gegooid, niet?! Voortaan weer per brief, geschreven in codetaal! Je kan niet voorzichtig genoeg zijn! Nog beter is natuurlijk zwijgen. Op het werk, in de auto, thuis, op café... Gewoon niets meer zeggen. Je weet nooit met Big Brother.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens men u verdenkt en uw naam op bepaalde lijsten plaatst, dan vervallen een aantal rechten van de verdediging. Dan mag de politie heimelijk inbreken in uw huis en of wagen en afluisterapparatuur plaatsen. Ik weet wel, de meeste mensen denken dat dat complottheorieën zijn die bij hen nooit kunnen gebeuren.
![]() |
![]() |