![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij ni afjagen e. Maar tis wel degelijk gebeurd en tis bevestigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijk om te verheugen in de waarheid ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het wordt al overgenomen.... haha
Christendom en de regenboogvlag is als islam en varkensvlees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Uw persoonlijke gevoelens boeien mij niet. En van mij mag u net zo vaak klaarkomen als u wilt. Ook met hulpmiddelen en assitentie. Maar u vergeet de gevraagde referentie. Nou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: of nee laat maar
Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juli 2024 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() We begrepen elkaar klaarblijkelijk verkeerd.
Ik meende dat volgens u "... dat in de dagen van Lot" wel degelijk was gebeurd. En daarvoor vroeg ik een referentie. Maar nu denk ik dat u doelt op uw gelukzalige "gemeenschap met Jezus". En daar waren getuigen bij? Als onze H.C van het forum maar niet jaloers wordt op de oude Jezus. Dan zijn de poppen aan het dansen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
29 maar op de dag dat Lot uit Sodom vertrok, regende het vuur en zwavel uit de hemel en verdierf hen allen. 30 Evenzo zal het zijn op de dag waarop de Zoon des mensen geopenbaard zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het evenbeeld is dan een gruwel naartoe God, want Hij verfoeit dit expliciet. Als je geen voorstander van dat gender gedoe bent, zie dan in dat kinderen en eenders wat seksueel beter gescheiden blijven van alles wat woke is. Leerkrachten zijn vaak woke en moeten die van mij niets over dit meegeven. Het is volgens mijn geloof antichrist en ik heb vrijheid van godsdienst. Ik kan er een dienst over delen, maarja wie zou hem uitkijken? https://www.youtube.com/watch?v=HUJU-VvvU0E |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is iets hoger van kracht, en ik weet het nu heel zeker. En alleen de Geest die belijdt dat Hij de Zoon is, dat is een Heilige Geest. Alle geesten die niet belijden dat Jezus de Christus is, zijn onheilige geesten. Als ge dacht dat de wereldverbeteraars hier de goeie in het verhaal zijn, dan hebben we toch iets anders op ons afkomen. Zelfs Christus liet Zich niet goed noemen en Hij vond lustig kijken al overspel; om Zijn standaard even in perspectief te brengen.
Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juli 2024 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar de apostel Lukas, die van het evangelie, die was toch arts? Ik hoorde het deze week weer iemand zeggen. Het is twee, misschien drie keer niet waar. In de eerste plaats was Lukas geen apostel. In de tweede plaats is hij niet de auteur van het evangelie dat zijn naam draagt. En of hij arts was, dat weten we eigenlijk ook al niet. ... https://mainzerbeobachter.com/2020/1...en-evangelist/ Laatst gewijzigd door Piero : 2 juli 2024 om 21:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja het spijt mij ik ga dan moeten afleggen, want ik ga me alleen nog beperken tot den Bijbel.
![]() Ik ben ook niet in de geschiedenis er van gedoken, ik neem het zoals het komt en pas dat archetypisch toe. Maar ook zeer spiritueel dat ik er soms een apostel-syndroom van krijg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Dat verklaart wel wat, en het overkomt ook anderen.
Wij zijn afhankelijk van referenties en van de materie. Een goede krant is al heel lang de basis. Lees 20 jaar een goede krant met bijlagen en je kan jezelf redden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar das nog een blinde vlek zeker? Wir haben das nicht gewusst - zelfs niet toen ze kinderen seksueel verwarden om eugenetische experimenten op te doen....
Laatst gewijzigd door CUFI : 3 juli 2024 om 04:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Partijpolitiek is gebonden aan de grondwet enzovoort. Dat is de verantwoordelijkheid van de partijen, ook de RK en de Luthersen en Calvinisten. Die hadden kennis en invloed en droegen verantwoordelijkheid. Er was een paus en een concordaat. Wikipedia: Het Rijksconcordaat (Duits: Reichskonkordat), ook wel Concordaat van Rome genoemd, is een concordaat tussen de Heilige Stoel en het Derde Rijk. Het werd op 20 juli 1933 ondertekend, enerzijds door Eugenio kardinaal Pacelli namens paus Pius XI en anderzijds door Franz von Papen namens president Paul von Hindenburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2000 Jaar lang hebben we niks meer van den Heer gehoord en ook Israël laat Hij in de steek.
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt jij dat zelf niet beu? Citaat:
Waarom vraag je plots zoiets? En wat hebben geslachtsoperaties met pedofilie te maken? Jou manier van discussiëren als je in een hoek gedreven wordt staat me echt niet aan. Als een razende in het rond beginnen sputteren. Ofwel verklaar je je hier ofwel neem je die insinuatie terug. Dit wordt echt laag bij de grond. Eerst start je een nagenoeg "persooonlijke draad" op, dat laat ik maar stilletjes gebeuren maar als je me nu nog van pedofilie gaat beschuldigen is het rode driehoekje niet ver weg meer. Dus graag ofwel een uitleg of excuses.
![]() |