![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De ussr bestaat niet meer, dus teruggrijpen naar de ussr om huidige gebeurtenissen uit te leggen is fout.
![]() |
![]() |
#122 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook voor de Sovjetunie was er Russische bezetting van buurlanden en repressie tegen hun bevolkingen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Ook weer dezelfde intellectuele leegheid. Ongerelateerde feiten uit het verleden aanhalen, bij gebrek eraan om het heden te duiden.
![]() |
#125 |
|
![]() Ja, en dan? Dat verklaart het heden nog steeds niet.
![]() |
#126 |
|
![]() Gewoon eventjes benadrukken dat het leven onder Russische tirannie blijkbaar geen pretje was, en dat daarom de landen destijds over elkaar struikelden om zich af te scheuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Terug naar Vance: die is dus totaal niet populair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Maar het heeft niets met het heden te maken.
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Hij is niet populair bij zijn tegenstanders. In de politiek moet je vijanden creëren om stemmen te winnen. Hij is dus erg goed bezig.
Politiek is doorslecht en rot tot in de kern.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 juli 2024 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe je het draait of keert als Trump verkozen wordt is hij sowieso - zonder verdere aanslagen - al op een leeftijd dat de vice president echt wel van groot belang is. Wat me op het eerste zicht al niet bevalt aan JD Vance is dat hij enorm pro-israel is (nu ja in de amerikaanse politiek geraak je niet ver als je dat niet bent) en zoals je al aanhaalde dat hij weliswaar het conflict in Ukraine wil beeindigen (wat goed is) maar anderzijds dan weer het conflict met China enorm wil opdrijven.
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
"Ok Vance, de polls zijn abominabel, maar eigenlijk betekent zoiets dat je heel goed bezig bent..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Bestaat er zo'n poll dan?
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 juli 2024 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poll bij de Republikeinen. Hebben die volgens u niet de intentie om voor Trump te stemmen?
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
JD Vance zijn populariteit bij extreem-links is niet erg relevant denk ik. Republikeinen zijn volgens mij eerder "honden-mensen," bovendien en overigens. Het ging toch over het feit dat JD zei dat hij geen raad diende aan te nemen over geboorte-beleid van zure katten-wijven hé? JD Vance zei toch dat er meer kinderen moeten gemaakt worden hé. En jenniffer, ik zit ECHT vol aan de botox, anniston voelde zich toch bij haar irrelevante (voor rechts dan toch) pussy gegrabbed hé, omdat ze steriel is, hé. Wat de ffing f heeft dat er nu mee te maken... En uiteraard roepen de extreem-linksen toch keihard dat de wereld overbevolkt is hé, en dat er daarom MINDER blanken moeten geboren worden hé, want tegen zwarten en bruinen, en rooien, en gelen, daar wordt toch nooit tegen gezegd dat die minder kinderen moeten maken, dus by default, LESS WHITE BABIES please. Awel, als JD Vance bedoelt, dat hij van zure katten-wijven geen advies aanneemt als het gaat over "ik wil meer blanke babies," dan heeft hij mijn stem. IK WIL MEER BLANKE BABIES. Zo. Zegt gij nu maar eens dat dat meer blanke babies willen niet mag. Extreem-links heeft gekozen voor cackling kamala, laat ze dus maar bezig zijn met wat zij uitkraamt.
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Interessant is dat Vance niet afkomstig is uit de hogere klasse. Maar hij is er wel mogelijk hand picked door. Het is te hopen dat zijn afkomst hem niet enkel stemmen oplevert maar ook gevoelig maakt voor de prioriteiten van gewone burgers. En dat is niet oorlog om wereldhegemonie. Trump ook. Hij zégt tenminste oorlogen te willen stoppen. Het is te hopen dat het meer is dan campagne taal en dat hij echt poogt een verandering teweeg te brengen in die desastreuze VS politiek. Het zal niet gemakkelijk zijn. Laatst gewijzigd door Bach : 28 juli 2024 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Waarom denkt u dat, en wat is volgens u een (/het?) alternatief? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Wat is dat toch met dat onnozele name calling…
Kameel Harris heb ik ook al gehoord. Of Vonderleugen Sleepy Joe Putler Etc etc Denken mensen nu echt dat zo’n onnozele dingen hun argumenten sterker maakt of zo? Het is kinderachtig. Doe dat toch gewoon niet
![]() |
#140 |
|
![]()