![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergo, ze moeten dat of
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik nog naar het leger moest was het 2 maanden opleiding waar je effectief wat bijleerde om je dan 10 maanden te vervelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geef toe : 21% van de geslachte runderen, dan kun je moeilijk gaan beweren dat 'alle' vlees in de praktijk hallal is toch ? Wel ben ik het eens dat er etiketteringsplicht zou moeten komen, zodat we in de winkel bewust dat hallal vlees kunnen vermijden. Dat zou een stap in de goede richting zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ZO hadden we reeds ten tijde van de Joegoslavische oorlog al "Belgen" die tegenover elkaar stonden....Niet omdat ze pro of congtra "democratie" waren maar omdat ze plots weer Servier of Kroaat of zo waren..We hebben de "Belgen" die regelmatig toch weer vooral Turk of Koerd blijken te zijn.....En O wee als er eens een Internationale voetbalmatch is...We kunnen de SMEERLAPPERIJ van de IS-Belgen aanhalen (die dan toch plots weer naar hier willen komen als het verkeerd afloopt).....We hebben "Belgen" die ook in het Israelische Leger dienen.......en in Oekraine zou het mij absoluut niet verbazen te vernemen dat "Belgen" te vinden zijn aan beide zijden van de lijn hoewel de Belgische regering het afraadt aan medeburgers deel te gaan nemen aan enigerlei h-gewapend conflict enigerlei waar..... Misschien moet het DAAR beginnen.......je hebt twee Nationaliteiten.....KIES....NU........(en kom niet af dat bepaalde naties weigeren nationaliteit af te nemen....als je hier blijft maakt dat niet uit,en als je familiebanden je liever zijn dan Belgie....wel....GA dan.....easy toch?) Zie je hoe "legerdienst" eigenlijk niet eens meer mogelijk zou zijn,zelfs niet met Russen in Brussel,in een zo kapot gedesorganiseerde maatschappij? VOORDAT een maatschappij STERK gemaakt wordt moeten eerst weer eens enkele DUIDELIJKE lijnen getrokken worden......Anders zit je inderdaad in een situatie dat speciaal jongere generaties op den duur op ALLES zeggen "what for?" Wel......IEMAND zal hen dan wel in de pas doen lopen......zo gaat de geschiedenis....Wie wat rijker is of beter leeft dan anderen maar er niet voor wil opkomen ZAL "solidair" gemaakt worden.Het komt echter nooit voor dat die "solidariteit" dan meteen een goed gevoelen met zich meebrengt......de menselijke geschiedenis... Laatst gewijzigd door kelt : 26 juli 2024 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo simpel is het inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee zo simpel is het niet. Het is een religieus ritueel. Zoals bidden tot Jezus voor de maaltijd bij christenen. Ga je iedereen opleggen om mee te bidden voor de maaltijd ?
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 30 juli 2024 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie geen paardenbril aan heeft weet dat zeker niet alle 'islamieten' enig belang hechten aan die onzin. Ik ken turken die evenveel alcohol drinken als wij, die hun sjarels vegen aan Halal bullshit. Idem zo bij enkele Libanezen die ik ken. Bij ons is 'iedereen' cultureel een christen, en verder heeft dat weinig betekenis voor de overgrote meerderheid. Bij hen is 'iedereen' cultureel een islamiet, en verder heeft dat ook weinig betekenis voor de overgrote meerderheid. Het enige dat ik merk dat moeilijk blijft, is varkensvlees. Dat is omdat ze echt in die cultuur van kleinsaf leren dat dat viezigheid is. En néén, dat heeft niets met onverdoofd slachten en die andere BS te maken. Dat is opvoeding en cultuur. Koreanen vreten hondenvlees, iets waar westerlingen van walgen. En ook dat heeft NIETS met religieuze sprookjes te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Screw jesus. Screw mohamed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij danken U voor deze spijzen,die Uw milde hand ons geeft. Door Christus onze Heer.....Amen... Ja,dat was tijdens mijn Middelbaar onderwijs nog zo in de refter..,het gebed voorgedragen door de prefect,(die ook priester was),tot prille begin van de eighties vorige eeuw.... En O wee als het niet stil was....dan was het koude soep om te beginnen...HIJ kon wachten want hij had al gegeten... In de legerdienst werd er niet gebeden in de refter troep.....het was scheppen,prakken en VOORTDOEN..... Laatst gewijzigd door kelt : 30 juli 2024 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan uw klavier lijkt dat heel stoer, maar zou je dat ook uit volle borst durven roepen in de wijken Kuregem (Anderlecht) of Vier Winden (Molenbeek) ???
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zien de islampoepers gewillig door de vingers.
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plus het gedacht alleen al.
Ik wil dat gewoonweg niet. Net zoals een groene aap in Gent wil dat kraampjes veggie hamburgers verkopen, zonder dat de mensen weten dat het veggie is, dus zonder echt vlees. Wat is het probleem? Het is lekker en voedzaam en bla bla. Ik wil zoiets niet. Punt aan de lijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je deze man zijn ervaringen leest, dan weet je het wel: ONMOGELIJK !!
https://www.hln.be/binnenland/onze-r...uwen~a148679d/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want artikel ligt achter de nederlandstalige Belgenlandse betaalmuur. Mercikes.
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitzondering voor 1 keer (maar je mag toch nog antwoorden ...) Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
marketing tegenwoordig. zonder kleurstoffen, zonder bewaarniddelen, halal, koosjer, vegan... hoe zot toch allenaal. deze fles water is halal... Deze snoepjes zijn vegan.... is allenaal fetish |
|
![]() |
![]() |