![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie veel beweringen, maar weinig om die beweringen te ondersteunen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 januari 2005 om 00:08. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() hoe dan ook. Als je je afvraagt wat de norm wordt voor een kind als het door een homokoppel wordt opgevoed, dan kan je met die argumentatie ook beweren dat (bvb) extreemlinkse koppels geen kinderen mogen hebben. Dat is volgens mij nonsens.
Het is enigste waar men voor vreest is dat als kinderen worden opgevoed door een homo-koppel is dat ze later misschien niet steeds hetero worden. En ik vraag me nog steeds af waarom dat wordt gezien als een risico. en ik denk dat we een beetje van het onderwerp zijn afgeweken ![]() Laatst gewijzigd door mad_drone : 10 januari 2005 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Ik heb deze hele draad gelezen, en ik moet zeggen dat ik me geamuseerd heb. Vooral hetvolgende citaatje:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |