![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 20:40. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#123 |
|
Europees Commissaris
|
Waarom heb je het woord vals in de context geplaatst ? En als het volgens jou vals, wat is er dan vals aan ?
Andere opties zijn misschien dat er geen tweedeling is, of er is wel een tweedeling maar een tweedeling die niet vals is misschien ? Volgens mij is er een tweedeling waarvan de ene groep zo gebrainwashed is dat ze niet kunnen inzien dat hun ideologie dictatuur inhoudt; vandaar mijn verwijzing naar Woke en Islamisten.. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 20:52. |
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ingewikkelder is het niet. Het zijn zo van die doorzichtige redeneringen als 'mij of de chaos'.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 11 september 2025 om 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Europees Commissaris
|
Ik vind dat Wanderer het goed verwoord. Liever leven in een Trump dictatuur dan in een Woke dictatuur. Vergelijkbaar met Roemeense joden die naar de USSR vluchten. Zij kozen om onder Stalin te leven ipv Hitler..
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 20:59. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar ff serieus Dademelee schaam jij je nou niet kapot over de opmerking die je over die Oekraiense dame hebt gemaakt ? Die gekeelde dame in de metro. Was je dronken of stoned, en heb je het er ongelukkig eruit getiept of zit je echt zo ziek inelkaar ? Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 21:07. |
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Quote hem even volledig. |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Europees Commissaris
|
Ik neem aan dat je de video niet gezien hebt of had. Anders had je die opmerking niet geplaatst. Daarmee is het voor mij af.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 21:17. |
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor mij is de kous niet af. Je zit mij verdorie uit te schelden voor rotte vis en ik zou graag weten waarom. Waar is de link naar mijn post aub? |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Europees Commissaris
|
Dat weet ik wel. Het zou Woke onder steroidrn geworden zijn. Namelijk hoe minder capabel de de leider, de sterker staan de mensen die achter schermen opereren. Ondanks veel kwalijke eigenschappen van Trump heeft hij daarom mijn voorkeur. Capabel is misschien niet het juiste woord. Beter op zijn plaats, groot ego, eigengereid, en niet bang.
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel raar hoe de belangstelling voor Nepal zo plots weg is.
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie zijn die mensen, en hoe kent u hen als ze effectief 'achter schermen opereren'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het project heeft gefaald en is mijns inziens reddeloos verloren. Het is een moordenaarsproject geworden, voor zover het ooit al wat anders geweest is.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 september 2025 om 21:31. |
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
What the fuck heeft dat met elkaar te maken denk ik dan. Of niet... De Woke doctrine heeft iets religieus. Het is altijd een onderwerp dat de boventoon moet voeren. Palestijnen, klimaat, transgenders, de rest is irrelevant.. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 21:31. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dit een beeld van Amerika dat ons onthouden wordt? De onderkant van de maatschappij die in de metro zit, en wacht op "een wit meisje" om ze te kelen. Dit is niet normaal.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 september 2025 om 21:35. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Europees Commissaris
|
Het zijn rechters en ambtenaren. De vierde macht. En ja Djimi; ik ken ze niet allemaal bij naam. Ze hebben duidelijk de instituties in handen. Je kan stemmen tot je een ons weegt, het maakt allemaal niets uit. Wel in Amerika, daar kan met een machtswisseling de ambtenarij ontslagen of vervangen worden.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 21:46. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik neem het niet op voor de kunstenaars van eender welke nationaliteit, ik maak Gennez uit voor achterlijk viswijf dat verdient met pek en veren behandeld te worden alvorens op een spoorrail getransporteerd te worden naar de city limits en daar gedumpt te worden.
|
|
|
#140 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
'America will never be the same' Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 21:48. |
|
|
|
|