![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
‘Free speech for me and not for thee’ Ge moet dat niet telkens herhalen. ![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het nog maar eens herhalen: 1. Er is nog nooit zoveel free speech geweest in de VS als het laatste jaar. 2. Ik krijg ook geen laatavondshow van Disney, is mijn vrijheid van meningsuiting nu ook afgepakt? 3. Dit is een puur economische kwestie, al die linkse TV-zenders zijn op dramatische wijze kijkers aan het verliezen en de aandeelhouders raken in paniek: dat is er aan de hand. Als Kimmel succesvol zou zijn, zouden ze hem nog meer zendtijd geven, want dat is kassa-kassa. En als dat allemaal u niks zegt, kunt ge misschien eens uitleggen hoe Trump Kimmels vrijheid van meningsuiting afgepakt heeft. Zit hij in het gevang? Staat er een flik voor zijn deur? Is er een nationaal verbod om hem in de ether te brengen? Etc. etc. Ik ben razend benieuwd welke meningen Kimmel nu niet meer mag uitdrukken. Graag met een controleerbare verwijzing hé.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar liggen we wakker van beste mensen?
Onze missie is de VVMU uit te breiden, door oa de negationismewet af te schaffen en woorden de correcte betekenis te geven. Zodat niemand van ons nog vervolgd wordt door slachtoffertjes van feiten waar ze niet eens slachtoffer van waren.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 18 september 2025 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor vrije meningsuiting. En ik denk dat Barbara Pas dat ook denkt want ze heeft die Moskee nog altijd niet aangeklaagd bij het Vlaams Mensenrechteninstituut. ![]() Bravo voor Barbara Pas!
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar wel voorzichtig hé mannen, de multicul tenen zijn lang Citaat:
Of euhm...vergis ik me nu?? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Hij doet wat hij zei 2. Nu is het weer niet goed Weet ge nog wat ge zelf wil? ![]()
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hoort hier niet zou men kunnen zeggen als het alleen maar gaat om die te gebruiken om haat te kraaien en bepaalde delen van ons land en de EU in te palmen. Weg ermee dus, op naar eigen land, een optie??????? ![]() Om het onderwerp nog wat ‘leuker’ te maken: de grootste Moskee ter wereld staat in Moskou. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christenen hadden het westen bevrijd van religie en deden niet aan massa migratie. Het eigen beleid was op de eigen familie gericht. En de joden wisten goed hun plaats en opperde nooit juridisch onze normen en waarden aan te vallen. Nooit. Tijd dat wij onze voorouders en cultureel erfgoed weer voorop stellen. Ge zou dan wijselijk inzien dat dit een aanval op de VVMU is om u af te leiden van joden die ze evenzeer aanvallen.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 19 september 2025 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klacht indienen bij Unia is een minimum.
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Unia is er niet om moslims aan te klagen maar om ze op hun wenken te bedienen. Zo pleiten ze er al lang voor om moslims tijdens de ramadan lichter werk te geven. De andere werknemers moeten dan maar een tandje bij steken volgens hun. Ook raden ze aan dat niet -moslims op de werkvloer niet zouden eten in het zicht van moslims tijdens de ramadan. Ook zijn ze voorstander het dragen van een hoofddoek overal toe te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op X
Bart Deconinck “Een vrouw is beperkt in haar verstand en denkvermogen”. Niet de woorden van @charliekirk11, maar te lezen op de websites van Gentse moskeeën. Volgens de burgemeester van Gent moeten we ons echter geen zorgen maken. hln.be/gent/een-vrouw… 17/09/2025, 19:40 Laatst gewijzigd door reservespeler : 20 september 2025 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()