![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het vlaams blok is veroordeeld voor racisme. Dus al zijn aanhangers zijn wel racistisch. Omgekeerd werkt het ook: al wie voor de SP.A stemt is in de ogen van een vlaams blokker een "vuile rode, of een vuile sos"
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Geloof je mij niet, kijk dan naar de reclame. Als ik zeg: geef 5 kenmerken die te maken hebben met Coca-cola? 9 mensen op de 10 antwoorden wel "rood". Hoe komt dat? simpelweg door de reclame. Nu, elke keer opnieuw een allochtoon slecht in het nieuws komt, vormen mensen in het onderbewustzijn een link: allochtoon=slecht. Want moest ik hier vragen: geef 5 kenmerken van een allochtoon. Er zullen ook wel veel mensen zeggen: terrorisme, criminaliteit... Het zijn enkel de mensen die sceptisch naar de media kunnen kijken, die doorheen die zeepbel zien. Dus draai het om en toon ook de goede kant van de allochtoon en het beeld zal veranderen. Geloof je mij niet : http://apb347.zattevrienden.be/getthepicture.mpeg Geloof je mij nog niet. Kijk dan naar HItler en vraag u af waarom hij zoveel mensen op de been kreeg. En breng dat eens samen met propaganda en eerste televisies.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 15 januari 2005 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zijn gezond verstand komt dan tenminste even boven drijven. En daarbij, we weten allemaal dat volgend jaar het vlaams blok de grootste partij zal worden. Dus zal die racist wel niet meer stemmen op de SP.A.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond Tony Mary schitterend in de 7de dag vandaag.
Rooie Pharah is in feite ook allochtoon, maar is zo geïntegreerd dat ze zichzelf niet als allochtoon wenst te bezien. De tweede stelling is dan weer dat allochtonen steeds in stereotypes worden neergezet! Wat wil men nu? Als ze niet als stereotype worden neergezet, dan zijn ze blijkbaar geen allochtoon meer? hihi! en toch allemaal "onze" schuld? Met wiens voetjes wordt er hier in feite gespeeld?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij bevestigde ook dat hij al aan positieve discriminatie gedaan had, dit met het willen ophalen en wegbrengen van allochtone kandidaat-meisjes voor ketnet, met de taxi! Maar nog waren de moeders niet gerust. Kijk eens naar VTM, Faroek kan nog moeilijk een Turk genoemd worden, zijn taal is perfect! Op de 7de dag is duidelijk gebleken dat ook vanuit de allochtone bevolking niet de moeite werd gedaan om studies door te doen in artistieke richtingen. Er waren gewoonweg moeilijk kandidates te vinden! En dan loopt er een ploeg te intervieuwen op de markt. En wat is het resultaat: alle allochtonen vinden dat er te weinig allochtonen op TV komen. Typisch, alles willen maar er geen kloten voor willen doen. Ik wed dat links weer eens vergeten is van te kijken, ze hadden er lessen uit kunnen trekken. Positieve discriminatie tegenover allochtonen leidt tot negatieve discriminatie tegenover autochtonen.
[size=3]Vlaanderen mijn land[/size] [size=3]bij het Noordzeestrand [size=1](dixit Raymond v/h Groenewoud)[/size][/size] Laatst gewijzigd door Horus : 16 januari 2005 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |