Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2005, 17:40   #121
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Prodigy
Ik stel voor om alle linkiewinkies die hardnekkig de multicul verdedigen eens op pad te sturen in deze wijken. We zetten ze, helemaal alleen natuurlijk, na 23u af in de Matongéwijk of Kuregem en laat ze daar dan eens een wandelingetje doen van een uur of twee. Ik ben benieuwd hoeveel er de uitdaging aangaan. En hoeveel er een rustige wandeling zonder problemen hebben gehad.
ik woon in Mechelen op 100 meter van de moskee, geen probleem.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 17:45   #122
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
geweldigaards?
deva!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 18:10   #123
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Bakkebaard, in uw onderschrift staat "1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen". Waar haalt ge die 1/4? Hebt ge zelf een enquete gedaan? Andere betrouwbare bronnen misschien? En kom niet af met de verkiezingsuitslag van 13 juni want niet iedereen die VB stemt is per definitie racist. Bij mij werkt een man (nou ja man?) die een homorelatie heeft met een Turk. Is hij dan racist omdat hij voor het VB stemt?
Jep, ik baseer mij op die verkiezingsuitslag.
Het vlaams blok is veroordeeld voor racisme. Dus al zijn aanhangers zijn wel racistisch. Omgekeerd werkt het ook: al wie voor de SP.A stemt is in de ogen van een vlaams blokker een "vuile rode, of een vuile sos"

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 18:16   #124
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Warlord
Naïf optimisme, linksen zijn best grappig.
Het is gewoon zo. Iedereen is vatbaar voor de media. Steek het niet weg onder stoelen of banken.
Geloof je mij niet, kijk dan naar de reclame.
Als ik zeg: geef 5 kenmerken die te maken hebben met Coca-cola?
9 mensen op de 10 antwoorden wel "rood". Hoe komt dat? simpelweg door de reclame.

Nu, elke keer opnieuw een allochtoon slecht in het nieuws komt, vormen mensen in het onderbewustzijn een link: allochtoon=slecht.
Want moest ik hier vragen: geef 5 kenmerken van een allochtoon. Er zullen ook wel veel mensen zeggen: terrorisme, criminaliteit...
Het zijn enkel de mensen die sceptisch naar de media kunnen kijken, die doorheen die zeepbel zien.
Dus draai het om en toon ook de goede kant van de allochtoon en het beeld zal veranderen.

Geloof je mij niet : http://apb347.zattevrienden.be/getthepicture.mpeg

Geloof je mij nog niet. Kijk dan naar HItler en vraag u af waarom hij zoveel mensen op de been kreeg. En breng dat eens samen met propaganda en eerste televisies.

Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.

Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 15 januari 2005 om 18:24.
Oud 15 januari 2005, 19:02   #125
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk dan naar HItler en vraag u af waarom hij zoveel mensen op de been kreeg. En breng dat eens samen met propaganda en eerste televisies.
én grote hoeveelheden speeksel.
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 19:27   #126
The_Prodigy
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Jep, ik baseer mij op die verkiezingsuitslag.
Het vlaams blok is veroordeeld voor racisme. Dus al zijn aanhangers zijn wel racistisch. Omgekeerd werkt het ook: al wie voor de SP.A stemt is in de ogen van een vlaams blokker een "vuile rode, of een vuile sos"
Als ge zo redeneert dan is uw 25% veel te laag. Of denkt ge dat er bij de andere partijen, inclusief SPa, geen racisten? Of kan iemand die voor de SPa stemt geen racist zijn omdat deze partij niet veroordeeld is voor racisme?
The_Prodigy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 19:36   #127
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Als ge zo redeneert dan is uw 25% veel te laag. Of denkt ge dat er bij de andere partijen, inclusief SPa, geen racisten? Of kan iemand die voor de SPa stemt geen racist zijn omdat deze partij niet veroordeeld is voor racisme?
Hij kan dan een racist zijn, maar zijn stem gaat dan wel niet verloren naar een partij die elke vreemdeling en elke waal hier buiten wilt.
Zijn gezond verstand komt dan tenminste even boven drijven.
En daarbij, we weten allemaal dat volgend jaar het vlaams blok de grootste partij zal worden. Dus zal die racist wel niet meer stemmen op de SP.A.

Oud 15 januari 2005, 19:37   #128
The_Prodigy
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
De wijk Kuregem in Anderlecht, ken ik als mijn broekzak........geen probleem dus 8)
Een andere wijk dan die ge niet kent. Want als ge Kuregem kent dan zult ge wel weten welke plaatsen te mijden zijn. Zoudt ge er ook zo gerust in zijn als uw bomma van 85 jaar daar 's nachts moest rondlopen?
Oud 15 januari 2005, 19:40   #129
The_Prodigy
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Hij kan dan een racist zijn, maar zijn stem gaat dan wel niet verloren naar een partij die elke vreemdeling en elke waal hier buiten wilt.
Zijn gezond verstand komt dan tenminste even boven drijven.
En daarbij, we weten allemaal dat volgend jaar het vlaams blok de grootste partij zal worden. Dus zal die racist wel niet meer stemmen op de SP.A.
Wat heeft het feit dat VB volgend jaar waarschijnlijk de grootste partij zal worden te maken met uw stelling dat er geen racisten meer voor de SPa zullen stemmen?
Oud 16 januari 2005, 12:31   #130
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik vond Tony Mary schitterend in de 7de dag vandaag.

Rooie Pharah is in feite ook allochtoon, maar is zo geïntegreerd dat ze zichzelf niet als allochtoon wenst te bezien.
De tweede stelling is dan weer dat allochtonen steeds in stereotypes worden neergezet!

Wat wil men nu? Als ze niet als stereotype worden neergezet, dan zijn ze blijkbaar geen allochtoon meer?

hihi! en toch allemaal "onze" schuld?

Met wiens voetjes wordt er hier in feite gespeeld?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 16:01   #131
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Rooie Pharah is in feite ook allochtoon, maar is zo geïntegreerd dat ze zichzelf niet als allochtoon wenst te bezien.
De tweede stelling is dan weer dat allochtonen steeds in stereotypes worden neergezet!

Wat wil men nu? Als ze niet als stereotype worden neergezet, dan zijn ze blijkbaar geen allochtoon meer?

hihi! en toch allemaal "onze" schuld?

Met wiens voetjes wordt er hier in feite gespeeld?
dat is een ironie die ik ook al dikwijls gezien heb. Onlangs zag ik dat nog bij Paul D'hoore die de nieuwe manager van het jaar interviewde (die van Indische afkomst),en het was ongelooflijk hoe Paul D'hoore bleef doordrammen over die man zijn afkomst en een eventueel effect dat zou hebben op de uitslag, terwijl dat die man duidelijk zelf geen reet kon schelen en hij uiteraard verkozen was op basis van competentie.
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 16:04   #132
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tony Mary was vrij duidelijk.
Hij bevestigde ook dat hij al aan positieve discriminatie gedaan had, dit met het willen ophalen en wegbrengen van allochtone kandidaat-meisjes voor ketnet, met de taxi!
Maar nog waren de moeders niet gerust.

Kijk eens naar VTM, Faroek kan nog moeilijk een Turk genoemd worden, zijn taal is perfect!
Op de 7de dag is duidelijk gebleken dat ook vanuit de allochtone bevolking niet de moeite werd gedaan om studies door te doen in artistieke richtingen.
Er waren gewoonweg moeilijk kandidates te vinden!

En dan loopt er een ploeg te intervieuwen op de markt.
En wat is het resultaat: alle allochtonen vinden dat er te weinig allochtonen op TV komen.
Typisch, alles willen maar er geen kloten voor willen doen.

Ik wed dat links weer eens vergeten is van te kijken, ze hadden er lessen uit kunnen trekken.

Positieve discriminatie tegenover allochtonen leidt tot negatieve discriminatie tegenover autochtonen.

Laatst gewijzigd door Horus : 16 januari 2005 om 16:05.
Horus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be