![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#123 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat in de steek laten vind ik ook verderfelijk. Ik ben me er van bewust dat er wel een hoop Vlaams-nationalisten rondlopen die alleen praten over profiteurs en dat Wallonië z'n plan moet trekken, maar zo zijn we niet allemaal. Als Vlaanderen onafhankelijk wordt vind ik persoonlijk dat we Wallonië via Europese weg en onderlinge verdragen moeten verderhelpen, maar dan moet dit wel de nodige (binnen het mogelijke) resultaten boeken. Solidariteit vind ik ook zeer belangrijk, maar zoals die er nu is kost die alleen geld voor Vlaanderen en levert die bijna niets op voor Wallonië. Citaat:
Citaat:
Maar wie, van de jongeren, spreekt nu nog echt plat zijn dialect? We verstaan elkaar omdat we beiden het niet plat spreken. Maar al doen we het plat, dan nog versta je een groot deel. |
|||
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 | ||
Parlementslid
|
![]() Ik vind het eigenlijk best grappig genoeg om heel de paragraaf te citeren.
Citaat:
Citaat:
Er staat toch in terugschroeven? Iets later, liefst afschaffen. En dan wordt het budget/stem... Mja, ge moet weten wat ge wilt he. En dan dat rode ![]() ![]() Laatst gewijzigd door lustige lezer : 22 januari 2005 om 22:34. |
||
![]() |