![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw ik weet niet wat gij zoal doet in 't leven om uw brood te verdienen
maar ik stel voor als dat bv 2x het minimum inkomen is dat slechts 1/2 van tijd te doen en dat tegen het minimum te doen dan kunnen we een andere minimumtrekker de andere helft laten doen iedereen tevreden of toch niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kwestie van een beetje consequent te blijven he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zorgen zelf voor onze mensen die niet functioneren. Laat anderen ook voor hun eigen mensen zorgen. Het gaat niet over het hermetisch afsluiten van de grenzen maar geen OCMW voor de hele wereld spelen. Ik kan ook geen sociale woning in Nederland of Luxemburg krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige bedrijven doen dat trouwens al, ze nemen 10% meer werknemers meer aan en laten ze om beurt 2 dagen/maand doppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar jij ook niet he... dat is te zeggen dat deel waarin je wel blijft geloven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Mario keulen hier op forum zegt, dat de regering het recht heeft voorwaarden te stellen over de steun die ze geeft.
Waar. Maar: Naast redelijk en niet-discriminerend blijven, kan je zo'n danige voorwaarden stellen dat je de doelgroep voorbijschiet waarvoor de steun ontworpen is. De voorwaarden, om niet te zeggen, de maatregelen, en de omstandigheden in de sociale woningsector zijn van die aard dat de doelgroep (in de zin van de grondwet) op de stoep staat te wuiven naar de bus die ze gemist hebben. En...laten we ook eens bekijken welke steun en hoeveeel steun de regering geeft aan het rijke segment van de bevolking -en welke voorwaarden ze daaraan stelt. Hoewel, dat ligt een beetje moeilijk want er bestaat geen vermogenskadaster - dat is dus zoiets als een zwarte kat in het donker pakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorwaarden zijn nu eenmaal nodig om een doelgroep af te bakenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeilijk, een zwarte kat in het donker pakken. Prioritair: Mensen die niet kunnen bouwen en die de hoge privé-huren niet kunnen betalen. En pas daarna de lage middengroepen. Ik merk dat je me steeds meer huiswerk opgeeft. |
|
![]() |
![]() |